Besvaret December 10, 2014 Edith er blevet syg og alt ser ud til at jeg må til MD skanning alene imorgen :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Edith er blevet syg og alt ser ud til at jeg må til MD skanning alene imorgen :boo :kram Kan godt forstå du er træt af det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 :kram Kan godt forstå du er træt af det. Tak for kram! Jeg er (altså) også ked af at E er syg, men synes bare ikke det er rart at skulle til skanning alene, man ved jo aldrig om man har en ubehagelig overraskelse i vente :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Tak for kram! Jeg er (altså) også ked af at E er syg, men synes bare ikke det er rart at skulle til skanning alene, man ved jo aldrig om man har en ubehagelig overraskelse i vente :( :Kram Det er rart at være 2 om det. Med al sandsynlighed er alt som det skal være med den lille, men forstår godt du ikke vil tage afsted alene. Der er slet ingen der enten kan passe eller tage med dig ? God bedring med E :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 C har ikke lavet andet end at være trodsig siden vi kom hjem, så M er bare blevet mere og mere sur på hende. Jeg har holdt mig i baggrunden, fordi jeg bare har haft ekstrem kvalme hele dagen. Men til sidst måtte jeg skride ind, sat hende i tremmesengen og forklarede hende at hun altså blev nødt til at høre efter og at far blev ked af det når han skældte hende ud. Bagefter måtte jeg tage jerngrebet i brug for at få børstet tænder på hende som hun jo heller ikke ville <_< Men i det mindste var jeg så den onde, så duede far en smule igen. Nu ligger hun så og råber på gulvet at far skal gå, fordi hun ikke gider ham... Jesus... Orker det virkelig ikke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 :Kram Det er rart at være 2 om det. Med al sandsynlighed er alt som det skal være med den lille, men forstår godt du ikke vil tage afsted alene. Der er slet ingen der enten kan passe eller tage med dig ? God bedring med E :kram2 Nope! Vi har ingen bedsteforældre tæt på, vi har snakket med alle dem, der muligvis kunne, men ingen kan lige imorgen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Føler mig som verdens dummeste og mest uduelige menneske :boo Har IGEN lavet noget hjernedødt med bilen, men denne gang er det ikke (kun) gået ud over min bil, men også en andens. Og stoppede jeg op? Nej, jeg kørte videre. Ikke fordi jeg ville stikke af, men fordi jeg var så paf at jeg gik i en eller anden mærkelig chok-reaktion, og da jeg så kom ud på vejen, kunne jeg slet ikke finde ud af, hvor jeg egentlig lige kunne vende rundt/holde ind, og inden jeg fandt ud af det, var der en mand, der bankede på ruden mens jeg holdt for rødt, og så fandt jeg selvfølgelig ud af det. Han var faktisk rigtig sød, og jeg tror (håber virkelig) at han troede mig, da jeg sagde, at det altså ikke var min intention at stikke af fra det. Men jeg kan slet ikke stoppe med at tude. :boo Føler mig så dum, og er bange for at han tror at jeg ville rende fra det, og bange for at det bliver dyrt at få skaden udbedret :boo Og samtidig har jeg bare giga kvalme og kan slet ikke overskue at spise, selvom jeg virkelig godt kan mærke, at kroppen har brug for det :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 :kram :kram Har i både Kasko og ansvar på bilen? I så fald kan i forhåbentlig slippe med en selvrisiko :kram :kram :kram Ingen kasko, men selvfølgelig ansvar. Brian har lovet, at han vil tage sig af det formelle. Og pengene skal vi nok finde ud af, selvom jeg godt nok er ved at miste pusten i (bil) udgifter. :( Men det der generer mig mest er faktisk "bare", at jeg dummede mig, og så at jeg reagerede ved bare at køre. :shooter Jeg tænker, at det burde have været en naturlig reaktion, at jeg stoppede og fik fat i manden. Nu var det heldigvis "bare" en skramme, men tænk hvis det var en cyklist, jeg havde ramt og så bare var kørt? :o :unsure Jeg ved ikke, om mine hormoner gør det værre, end det er, jeg er bare dybt chokket over mig selv :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Føler mig som verdens dummeste og mest uduelige menneske :boo Har IGEN lavet noget hjernedødt med bilen, men denne gang er det ikke (kun) gået ud over min bil, men også en andens. Og stoppede jeg op? Nej, jeg kørte videre. Ikke fordi jeg ville stikke af, men fordi jeg var så paf at jeg gik i en eller anden mærkelig chok-reaktion, og da jeg så kom ud på vejen, kunne jeg slet ikke finde ud af, hvor jeg egentlig lige kunne vende rundt/holde ind, og inden jeg fandt ud af det, var der en mand, der bankede på ruden mens jeg holdt for rødt, og så fandt jeg selvfølgelig ud af det. Han var faktisk rigtig sød, og jeg tror (håber virkelig) at han troede mig, da jeg sagde, at det altså ikke var min intention at stikke af fra det. Men jeg kan slet ikke stoppe med at tude. :boo Føler mig så dum, og er bange for at han tror at jeg ville rende fra det, og bange for at det bliver dyrt at få skaden udbedret :boo Og samtidig har jeg bare giga kvalme og kan slet ikke overskue at spise, selvom jeg virkelig godt kan mærke, at kroppen har brug for det :boo Ork søde ven! Shit happens!!! Hvad han tænker og tror er jo umådentlig ligegyldig! Jeg kan stadig få ondt i maven over tung jeg har gjort som var åndsvagt dumme men når alt kommer til alt, men min vejleder i anden praktik lærte mig verdens vigtigste lektie: ALT kan redes med en kage!!! Overført betydning: du har ikke ødelagt nogens liv og så snart det praktiske er iorden/at du har sagt jeg kvajede mig/vist at du angrer er det da glemt for længst!!! Jeg arbejder stadig på det, men jeg er blevet MEGET bedre! Så KÆMPE :kram det skal NOK gå!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Ingen kasko, men selvfølgelig ansvar. Brian har lovet, at han vil tage sig af det formelle. Og pengene skal vi nok finde ud af, selvom jeg godt nok er ved at miste pusten i (bil) udgifter. :( Men det der generer mig mest er faktisk "bare", at jeg dummede mig, og så at jeg reagerede ved bare at køre. :shooter Jeg tænker, at det burde have været en naturlig reaktion, at jeg stoppede og fik fat i manden. Nu var det heldigvis "bare" en skramme, men tænk hvis det var en cyklist, jeg havde ramt og så bare var kørt? :o :unsure Jeg ved ikke, om mine hormoner gør det værre, end det er, jeg er bare dybt chokket over mig selv :boo Kan godt forstå dig, men det VAR bare en skramme og nu ved du det er sådan du kan reagere og jeg tør vædde på at en større procent del af verdens bilister har reageret som dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Ork søde ven! Shit happens!!! Hvad han tænker og tror er jo umådentlig ligegyldig! Jeg kan stadig få ondt i maven over tung jeg har gjort som var åndsvagt dumme men når alt kommer til alt, men min vejleder i anden praktik lærte mig verdens vigtigste lektie: ALT kan redes med en kage!!! Overført betydning: du har ikke ødelagt nogens liv og så snart det praktiske er iorden/at du har sagt jeg kvajede mig/vist at du angrer er det da glemt for længst!!! Jeg arbejder stadig på det, men jeg er blevet MEGET bedre! Så KÆMPE :kram det skal NOK gå!!! Tak (og forresten også tak til dig, JustMe). Det er en god lektie. Og han manden klappede mig også venligt på skulderen, og sagde, at jeg skulle tage det roligt. Jeg havde ikke ødelagt hans jul, og han håbede heller ikke at det ødelagde min, som han sagde. Jeg tror ikke, han var i tvivl om, at jeg havde/har det forfærdeligt med det. Jeg hader bare alt, der har med biler at gøre, og kan slet ikke overskue det her :( Har mest lyst til at melde mig syg fra arbejde imorgen, men det kan jeg jo heller ikke :rolleyes Håber bare, at jeg kan sove mig til lidt ro :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Kan godt forstå dig, men det VAR bare en skramme og nu ved du det er sådan du kan reagere og jeg tør vædde på at en større procent del af verdens bilister har reageret som dig! Tak. Og ja, gudskelov bare en skramme! Forhåbentlig ville en eller anden anden slags automatpilot (som havde stoppet!) være gået indover, hvis jeg havde nogen tanke om, at nogen kunne være kommet tilskade... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Tak (og forresten også tak til dig, JustMe). Det er en god lektie. Og han manden klappede mig også venligt på skulderen, og sagde, at jeg skulle tage det roligt. Jeg havde ikke ødelagt hans jul, og han håbede heller ikke at det ødelagde min, som han sagde. Jeg tror ikke, han var i tvivl om, at jeg havde/har det forfærdeligt med det. Jeg hader bare alt, der har med biler at gøre, og kan slet ikke overskue det her :( Har mest lyst til at melde mig syg fra arbejde imorgen, men det kan jeg jo heller ikke :rolleyes Håber bare, at jeg kan sove mig til lidt ro :( :Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Føler mig som verdens dummeste og mest uduelige menneske :boo Har IGEN lavet noget hjernedødt med bilen, men denne gang er det ikke (kun) gået ud over min bil, men også en andens. Og stoppede jeg op? Nej, jeg kørte videre. Ikke fordi jeg ville stikke af, men fordi jeg var så paf at jeg gik i en eller anden mærkelig chok-reaktion, og da jeg så kom ud på vejen, kunne jeg slet ikke finde ud af, hvor jeg egentlig lige kunne vende rundt/holde ind, og inden jeg fandt ud af det, var der en mand, der bankede på ruden mens jeg holdt for rødt, og så fandt jeg selvfølgelig ud af det. Han var faktisk rigtig sød, og jeg tror (håber virkelig) at han troede mig, da jeg sagde, at det altså ikke var min intention at stikke af fra det. Men jeg kan slet ikke stoppe med at tude. :boo Føler mig så dum, og er bange for at han tror at jeg ville rende fra det, og bange for at det bliver dyrt at få skaden udbedret :boo Og samtidig har jeg bare giga kvalme og kan slet ikke overskue at spise, selvom jeg virkelig godt kan mærke, at kroppen har brug for det :boo Kæmpe kram! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Jeg har kvalme.. Og min mave siger faretruende lyde. Jeg magter ikke roskildesyge! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Ingen kasko, men selvfølgelig ansvar. Brian har lovet, at han vil tage sig af det formelle. Og pengene skal vi nok finde ud af, selvom jeg godt nok er ved at miste pusten i (bil) udgifter. :( Men det der generer mig mest er faktisk "bare", at jeg dummede mig, og så at jeg reagerede ved bare at køre. :shooter Jeg tænker, at det burde have været en naturlig reaktion, at jeg stoppede og fik fat i manden. Nu var det heldigvis "bare" en skramme, men tænk hvis det var en cyklist, jeg havde ramt og så bare var kørt? :o :unsure Jeg ved ikke, om mine hormoner gør det værre, end det er, jeg er bare dybt chokket over mig selv :boo Da jeg var et par måneder henne lavede jeg en (grim) skade på min egen og en andens bil. Jeg overså den fuldstændigt da jeg bakkede og kørte lige ind i den :o Jeg græd som pisket! I løbet af et par dage var der kommet styr på alt det praktiske omkring det, og så fik jeg mere ro på. Jeg er helt sikker på at hormonerne spillede ind på min trang til gråd ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 At Logan nægter at sove <_< Drengen er syg, så han har brug for sin søvn - så sov dog! Jeg skal også til at i seng altså! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 10, 2014 Har en snigende negativ grundstemning der inficerer mit liv!!! Gå væk!!! Tankemønstre der har været væk i en måned er på vej retur! Har brug for lige at hive op i mig selv! Tænke fremad - er vist nået til det punkt i vores midlertidige boligforhold hvor jeg har lyst til at råbe :røv og skride! Er ikke sur eller irriteret på svigerfar har bare brug for PRIVATLIV!!! Have noget der er MIT!!! Have mulighed for at :hump vi har jordens største moodkiller i huset - og huset er så lydt at vi kan høre svigerfar vende sig i sin seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Tak for kram endnu engang :lovebk Og Bolsin, ja hormonerne gør det nok værre, men for fanden hvor er/var, jeg ked af. Jeg kunne ikke engang spise aftensmad (så har faktisk ikke spist noget som helst siden ca kl tre igår. Er spændt på, om jeg lige pludselig bliver dårlig også :unsure). Er stadig i dårligt humør her til morgen, og jeg har drømt om biler i nat :rolleyes Men i det mindste ingen tårer indtil videre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Både Elliot og jeg kaster op.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Både Elliot og jeg kaster op....God bedring til jer begge :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Både Elliot og jeg kaster op.... God bedring :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Har en snigende negativ grundstemning der inficerer mit liv!!! Gå væk!!! Tankemønstre der har været væk i en måned er på vej retur! Har brug for lige at hive op i mig selv! Tænke fremad - er vist nået til det punkt i vores midlertidige boligforhold hvor jeg har lyst til at råbe :røv og skride! Er ikke sur eller irriteret på svigerfar har bare brug for PRIVATLIV!!! Have noget der er MIT!!! Have mulighed for at :hump vi har jordens største moodkiller i huset - og huset er så lydt at vi kan høre svigerfar vende sig i sin seng. Mindre end 3 mdr endnu!! Det skal nok gå! Kan I ikke tage en overnatning et lækkert sted i weekenden, så I kan få privatliv og I har jo en bedstefar til at tage Mie :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2014 Både Elliot og jeg kaster op.... God bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites