Besvaret December 1, 2014 Har virkelig haft en lorte dag... Alt er gået galt, og jeg har virkelig gjort hvad jeg kunne og taget hele dagen positivt.. Men en aften putning på næsten 3 timer, med smerter i maven og plukkeveer.. Og en kæreste som absolut ingen hjælp er til.. Det har bare slået mig helt ud.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Ja da... Så er det også lige i nat hun skal vågne og bruge mere end en time på at falde i søvn.. Jeg er TRÆÆÆÆT OG JEG HAR HOVEDPINE :( Håber hun sover nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Anden arbejdsdag på vej, og jeg er SÅ kvæstet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 At vågne og bare have det skidt, samtidig med at barnet også er syg stadig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Anden arbejdsdag på vej, og jeg er SÅ kvæstet :( Det er hårdt at være nygravid og ny på job. Der har jeg også været + en flytning, kæft det var hårdt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Kan ikke finde julehumøret frem :( Har det skidt og småskranter konstant og er dødtræt af det :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Der var kun 19 grader på arbejde da jeg kom :( Det er altså for koldt, når jeg skal sidde stille indtil kl. 15.15. Har skruet op for radiatorer og tændt for juledekorationerne... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 :kram :kram :kram Det lyder til at du og din kæreste skal have en seriøs snak. Jeg synes tit du beskriver at din kæreste ikke hjælper til, og når du ikke er okay med det, så er det ikke iorden :kram :kram Vi fik snakket i går.. Og det var rart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Hvor svært kan det lige være at blive enige om et navn :blink Vi har 2 vi sværmer om, men manden har svært ved at tage stilling <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Hvor svært kan det lige være at blive enige om et navn :blink Vi har 2 vi sværmer om, men manden har svært ved at tage stilling <_< Brug dem begge måske? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Brug dem begge måske?De passer bare slet ikke sammen :( Og vi vil gerne holde det på 1 navn, som vi selv har :) Tror det er fordi jeg har været sammen med lillebror (som vi kalder ham ;)) hver dag i en uge nu, mens manden jo først siden lørdag har haft flere sammenhængende timer med ham, hvis det giver mening.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 De passer bare slet ikke sammen :( Og vi vil gerne holde det på 1 navn, som vi selv har :) Tror det er fordi jeg har været sammen med lillebror (som vi kalder ham ;)) hver dag i en uge nu, mens manden jo først siden lørdag har haft flere sammenhængende timer med ham, hvis det giver mening.. Det hjalp at brokke sig :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Det hjalp at brokke sig :yayVil du dele? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Hold nu op en dag og så er den slet ikke slut endnu. Først og fremmest har Freja sovet møg dårligt og selvom det er farmand der tager nattevagten så vågner jeg jo stadig. Derefter ringede sundhedsplejersken ig aflyse pga sygdom. Det kan hun jo ikke gøre for, men pænt træls når jeg havde taget fri i formiddags for at kunne være hjemme da det er første besøg i DK. Så hentede jeg min cykel hos cykeksmeden og kørte til lægen (maveondt på 4. Dag som bare ikke bliver bedre) og da jeg kom ud var min cykel flad igen!! Og fordi min cykel var flad og lægen ca en halv time forsinket løb jeg så (med ondt i maven) for at nå mit tog, som nåede at køre lige for næsen af mig. Så nu kommer jeg også for sent på arbejde. Og lægen havde da ikke rigtig nogen klar diagnose men mente at det måske muligvis godt kunne være noget mavesyre, selvom det ikke helt passede med mine symptomer, men jeg fik da nogle piller og så kunne jeg jo ringe i slutningen af ugen, hvis det ikke hjalp... Tør slet ikke tænke på hvordan resten af dagen bliver... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Hold nu op en dag og så er den slet ikke slut endnu. Først og fremmest har Freja sovet møg dårligt og selvom det er farmand der tager nattevagten så vågner jeg jo stadig. Derefter ringede sundhedsplejersken ig aflyse pga sygdom. Det kan hun jo ikke gøre for, men pænt træls når jeg havde taget fri i formiddags for at kunne være hjemme da det er første besøg i DK. Så hentede jeg min cykel hos cykeksmeden og kørte til lægen (maveondt på 4. Dag som bare ikke bliver bedre) og da jeg kom ud var min cykel flad igen!! Og fordi min cykel var flad og lægen ca en halv time forsinket løb jeg så (med ondt i maven) for at nå mit tog, som nåede at køre lige for næsen af mig. Så nu kommer jeg også for sent på arbejde. Og lægen havde da ikke rigtig nogen klar diagnose men mente at det måske muligvis godt kunne være noget mavesyre, selvom det ikke helt passede med mine symptomer, men jeg fik da nogle piller og så kunne jeg jo ringe i slutningen af ugen, hvis det ikke hjalp... Tør slet ikke tænke på hvordan resten af dagen bliver... Godmorgen - kan du ha' en fantastisk og dejlig dag! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Hold nu op en dag og så er den slet ikke slut endnu. Først og fremmest har Freja sovet møg dårligt og selvom det er farmand der tager nattevagten så vågner jeg jo stadig. Derefter ringede sundhedsplejersken ig aflyse pga sygdom. Det kan hun jo ikke gøre for, men pænt træls når jeg havde taget fri i formiddags for at kunne være hjemme da det er første besøg i DK. Så hentede jeg min cykel hos cykeksmeden og kørte til lægen (maveondt på 4. Dag som bare ikke bliver bedre) og da jeg kom ud var min cykel flad igen!! Og fordi min cykel var flad og lægen ca en halv time forsinket løb jeg så (med ondt i maven) for at nå mit tog, som nåede at køre lige for næsen af mig. Så nu kommer jeg også for sent på arbejde. Og lægen havde da ikke rigtig nogen klar diagnose men mente at det måske muligvis godt kunne være noget mavesyre, selvom det ikke helt passede med mine symptomer, men jeg fik da nogle piller og så kunne jeg jo ringe i slutningen af ugen, hvis det ikke hjalp... Tør slet ikke tænke på hvordan resten af dagen bliver... Puha, sikke dog en formiddag. Det er lige før jeg godt tør gætte på hvilken en af lægerne du har været inde ved :D Ej det er ikke sjovt. Håber snart du er frisk igen :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Vil du dele?Tjek evt. Baby smalltalk :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Arg hvor Caroline og jeg begge har det skidt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Det er hårdt at være nygravid og ny på job. Der har jeg også været + en flytning, kæft det var hårdt! Puha, hvis vi skulle flytte også, så var jeg da gået helt ned :D Det gik nu fint nok, da jeg kom afsted :) Men ja, for satan, det er hårdt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Godmorgen - kan du ha' en fantastisk og dejlig dag! :kram2Tak for kram.Desværre er dagen ikke rigtig blevet bedre og nu kan jeg så lægge en knækket tand til... Vil godt melde mig ud nu.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Puha, sikke dog en formiddag. Det er lige før jeg godt tør gætte på hvilken en af lægerne du har været inde ved :D Ej det er ikke sjovt. Håber snart du er frisk igen :kram Tænk det sagde min kollega også og hun havde ret, så mon ikke du også har det. Mon du kender en god tandlæge? Hvordan går det i øvrigt med kvalmen? Håber du har det bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 40,3 i feber!! Stakkels min lille skat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Og så kom jeg da hjem til syg bebs med 39 i feber. Gider ikke mere.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Vs mener de har set en blære i Noahs mund (de har haft nogen børn med blærer den sidste uges tid). N tager sig lidt til munden (tror han er ved at får en hjørnetand), men der er ingen feber eller problemer med tandbørsten, og vi kan bare ikke se nogen blærer. Men bliver jo nødt til at tage ham til lægen i morgen. Kan jo ikke bare aflevere ham og side vi ikke kan se noget... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2014 Så fandt jeg også ud af hvordan opkast ser ud/opfører sig, når det spyes ud igennem nettet på en weekendseng. Skal lige hilse og sige at det er møg svært at rense af både net og velcro <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites