Besvaret November 27, 2014 Er SÅ træt! De her dage med Edith på hospital, har slået mig helt ud! Jeg er træt, ked, gnaven og synes manden er træls fordi han tager på arbejde og jeg skal alene med hende til tjek :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2014 Er sulten.. Sidder med mega hovedpine, og sidder og venter på at få jerndrop. Bliver irriteret på personalet! Kommer godt nok 15 min før min tid.. Men bliver mødt med et "ja, der er ventetid, så du kommer nok til at vente længe".. Øv men fair nok. Spørger hvor lang tid selve behandlingen tager "det er forskelligt". Spørger så om hvor meget det cirka almindeligvis tager, da jeg skal hentes "det ved vi ikke" Gah! Kom med et hint! Tager det 5 min, en time 5 timer?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2014 Man flu!! Ja, han er faktisk slem forkølet. Men let nu røven fra sengen og stå op og hjælp din ekstrem kvalmeramte kone med at få lavet morgenmad og få din datter i tøjet. Således at vi ikke skal komme 10 min forsent afsted hver morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2014 Pis!!! Bilen ville ikke starte i morges og er nu hentet af dansk autohjælp!!! PLEASE PLEASE PLEASE lad det ikke blive dyrt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2014 Kolleger, der ikke direkte tør sige hvad de er utilfredse med og derfor går og samler det sammen, hvorefter de så eksploderer overfor deres chef, som så går til min chef <_< Så kom dog ind i kampen og sig direkte, hvad der er galt! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 27, 2014 En modbydelig hovedpine der har sendt mig ind og ligge ned :( Det er skiftevis en lille hovedpine der bliver aflyst af nogle SINDSYGE jag, der gør voldsomt ondt. Someone just shoot me! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Elgiganten, der åbenbart har meget svært ved at finde ud af, om de har VHS bånd eller ej. <_< På hjemmesiden står der, de er på lager i butikken. I butikken siger de, de skal bestilles online. Jeg bestiller dem online, og får besked om, at de kan hentes med det samme i butikken. Og nu en SMS om at de ikke har dem alligevel. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Elgiganten, der åbenbart har meget svært ved at finde ud af, om de har VHS bånd eller ej. <_< På hjemmesiden står der, de er på lager i butikken. I butikken siger de, de skal bestilles online. Jeg bestiller dem online, og får besked om, at de kan hentes med det samme i butikken. Og nu en SMS om at de ikke har dem alligevel. <_< Elgiganten my ass! Undskyld, men jeg er så sur på dem - at jeg sådan uofficielt har boycottet dem... det er da vildt forvirrende info hva? Hvad skal man lige regne med så? Har du egentlig betalt for dem så? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Pis!!! Bilen ville ikke starte i morges og er nu hentet af dansk autohjælp!!! PLEASE PLEASE PLEASE lad det ikke blive dyrt!!! Ej æv Maja! var det i dag, dig og Mie skulle på hyggetur? For så er det da bare endnu mere typisk... håber heller ik at det bliver dyrt... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Man flu!! Ja, han er faktisk slem forkølet. Men let nu røven fra sengen og stå op og hjælp din ekstrem kvalmeramte kone med at få lavet morgenmad og få din datter i tøjet. Således at vi ikke skal komme 10 min forsent afsted hver morgen. Åh det er det værste.... :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Elgiganten my ass! Undskyld, men jeg er så sur på dem - at jeg sådan uofficielt har boycottet dem... det er da vildt forvirrende info hva? Hvad skal man lige regne med så? Har du egentlig betalt for dem så? Nej, det har jeg trods alt ikke, men det er pænt irriterende alligevel, for det er julegave til min mormor, og jeg aner ikke, hvor jeg ellers skal skaffe dem, uden at kaste mig ud i onlineshops, som jeg ikke kender, hvilket jeg bare ikke rigtig orker :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Jeg er fanget i sådan en omgang forvirrende følelseskaos, hvor jeg på den ene side håber og tror jeg måske er gravid, og på den anden side er pisse bange og begynder at føle symptomer på min sygdom. Jeg kan ikke finde ud af, om det bare er spøgelser jeg ser, om det alt sammen er noget jeg bilder mig ind. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Viste Laura frem på jobbet i går - min afdeling er blevet slået sammen med en anden afd på et andet sygehus. Det er en værre omgang brokhøns og mine kære kollegaere må bide meget i sig. Flere af dem vil faktisk væk derfra og opfordrer mig til at søge videre inden barsel er slut. Ledelsen gør intet - det er ikke okay synes jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Jeg er fanget i sådan en omgang forvirrende følelseskaos, hvor jeg på den ene side håber og tror jeg måske er gravid, og på den anden side er pisse bange og begynder at føle symptomer på min sygdom. Jeg kan ikke finde ud af, om det bare er spøgelser jeg ser, om det alt sammen er noget jeg bilder mig ind. :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Jeg er fanget i sådan en omgang forvirrende følelseskaos, hvor jeg på den ene side håber og tror jeg måske er gravid, og på den anden side er pisse bange og begynder at føle symptomer på min sygdom. Jeg kan ikke finde ud af, om det bare er spøgelser jeg ser, om det alt sammen er noget jeg bilder mig ind. :( :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Jeg er fanget i sådan en omgang forvirrende følelseskaos, hvor jeg på den ene side håber og tror jeg måske er gravid, og på den anden side er pisse bange og begynder at føle symptomer på min sygdom. Jeg kan ikke finde ud af, om det bare er spøgelser jeg ser, om det alt sammen er noget jeg bilder mig ind. :( :kram jeg håber på graviditet - og udelukkende graviditet ikke nogen dumme sygdomstegn :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Vil gerne brokke mig over snot og hoste, masser af hoste. Og den stofble jeg er blevet anbefalet at gå med under min "delle" af sygeplejersken der scannede mig på sygehuset. Jeg føler mig bestemt ikke smart, selvom ingen kan se det. At folk ikke sørger for at få vinterdæk på bilen. Der er altså langt på arbejde, når man skal snegle sig afsted... At jeg skal sidde med solen lige i øjnene på arbejde, så jeg faktisk ikke kan se computerskærmen og min chef virker meget ligeglad. Det var jo også galt sidste år på denne tid, når solen står så lavt... Så tror jeg, at jeg er færdig med at lukke gylde ud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 :kram jeg håber på graviditet - og udelukkende graviditet ikke nogen dumme sygdomstegn :kiss :ditto :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Viste Laura frem på jobbet i går - min afdeling er blevet slået sammen med en anden afd på et andet sygehus. Det er en værre omgang brokhøns og mine kære kollegaere må bide meget i sig. Flere af dem vil faktisk væk derfra og opfordrer mig til at søge videre inden barsel er slut. Ledelsen gør intet - det er ikke okay synes jeg. De der sammenlægninger er bare sjældent noget godt. Håber ledelsen får taget sig sammen, og får gjort noget ved det :goodluck Det skader vel ikke at kigge sig omkring efter noget andet.. Hvilken afd er du på nu? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 De der sammenlægninger er bare sjældent noget godt. Håber ledelsen får taget sig sammen, og får gjort noget ved det :goodluck Det skader vel ikke at kigge sig omkring efter noget andet.. Hvilken afd er du på nu? Det har du ret i - det håber jeg godt nok også ellers går det da helt i opløsning. Jeg er på biokemisk afd. Vil nu også gerne ha et job tættere på hjemmet end at sku bruge op til en time hver vej i bilen. Men kigger mig lidt omkring til foråret, når barsel er ved at slutte. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 At en veninde nu i 3-4 uger hver anden dag har skrevet og spurgt om jeg har født - jeg er ikke engang nået terminsdatoen endnu og har sagt flere gange vi for fanden da nok skal sige til når det er sket. Grr grr grr så lad dog være med at blive ved med at spørge bliver arrig altså hold nu op. Især hvis det så skal gå to uger endnu fordi jeg går over Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 At der er folk som kommer BLÆSENDE på cykler, udenfor en børnehaves indgang fra gå-stien.. Maliva gik ud på gåstien og blev BLÆST ned af en cyklist :( Han så hende ikke engang, men havde travlt med at se på sin mobil... Heldigvis reagerede M hurtigt og fik svunget sig til siden, så cyklisten kun ramte hende med sin side.. Det kunne ha' gået GRUELIGT galt.. Maliva ser sig godt for inden hun går ud på stien normalt, så jeg ved ikke om hun har overset cyklen eller hvad der er sket, for hun så sig for... Puh, hvor er jeg glad for at der ikke skete mere end chokket.. :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 At en veninde nu i 3-4 uger hver anden dag har skrevet og spurgt om jeg har født - jeg er ikke engang nået terminsdatoen endnu og har sagt flere gange vi for fanden da nok skal sige til når det er sket. Grr grr grr så lad dog være med at blive ved med at spørge bliver arrig altså hold nu op. Især hvis det så skal gå to uger endnu fordi jeg går over Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 At komme hjem til en halvfuld mand (dog i herregodt humør) og have en åndssvag diskussion om der bør tilbudsuger eller ej. Jeg hader at diskutere og bliver altid lidt ked bagefter. Manden fatter intet og snakker videre om alt muligt kedelig fra hans arbejde - og jeg har bare brug for ro... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 28, 2014 Barn "syg" Mormor syg, som sku have hende på overnatning i morgen, så b og jeg kunne holde kærestedag med biograf og ud og spise! Baaahh Del dette indlæg Link to post Share on other sites