Besvaret November 21, 2014 Jeg læser aldrig mortråde, men hvis du har noget specifikt som du har brug for, så lav et indlæg et andet sted, hvis vi kan hjælpe med 1 ud af 5 ting så har vi nået 20 % ;) Tror mest jeg har brug for at lufte ud mentalt! Derfor det nok ryger i mor-tråden. Men ellers laver jeg et indlæg andetsteds, 20 % er jo også en sjat Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Synes det er pinligt, at jeg gik i panik, da det var nede i dag, jeg havde bare endelig tid til at svare i min tråd :( Nå på den måde :kram Ikke pinligt, vi bruger jo hinanden meget herinde :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Det skal du sq ikke være ked af :D Jeg fik selv et mindre panik-anfald og forsøgte forgæves 10-12 gange at loade siden, inden min fornuft slog ind og jeg stoppede.. :) Haha sådan gjorde jeg også :D Og så nåede jeg også at skrive til både babyklar og andre BK brugere på Facebook :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Dejligt, at jeg ikke var den eneste ;) men hvorfor var babyklar nede? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Haha sådan gjorde jeg også :D Og så nåede jeg også at skrive til både babyklar og andre BK brugere på Facebook :D :ditto næsten. Bortset fra at jeg bare har ærgret mig over ikke at kunne skrive til nogle og tænkt at det nok var min telefons internet der var noget bras Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 Vores overboer har højrystede gæster, og nu er det 3. Gang Simon vågner. Jeg er træt :zzz Men normalt hører vi dem aldrig og det er jo fredag aften, men alligevel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 21, 2014 4 vabler efter koncert... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Egoist Jonas! Han vågner kl 5.20 og Jan åbenbart ikke sove mere så han tager tøj på og går ned. Liv lægger i sengen lige ved siden ad og siger lyde så jeg beder ham om lige at give sut. Tydeligt at høre hun spytter den ud men i stedet for han lige prøver igen så går han :blink øhhhh jeg vil gerne sove - kunne du evt hjælpe nu du alligevel står op! Argh! Nu er jeg så vågen og irriteret fordi det tog 20 min <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 En åndssvag ting at blive sur over men det er jeg så <_< Vi skal til barnedåb ved Ks bedste ven om 2 uger. K skal stå fadder. Vi har købt en rigtig fin og praktisk gave til 500, noget de virkelig ønsker sig. Så kom han lige med i går at han gerne vil give noget mere fx et smykke som et Dagmar kors (fordi det fik P af dem) og det skal være guld og gerne med kæde. Dvs 3-500 oveni! Det har vi simpelthen ikke råd til, men det vil han ikke tænke på. Så det må gå enten fra decemberhygge eller julegaver (sandsynligvis min, da jeg jo køber alle de andre) For det første så forstår jeg ikke hvorfor det skulle være et kors, når han ikke selv er troende. For det andet så har vi købt en fin gave og de vil kunne forstå at der ikke er råd til mere (personligt synes jeg at 500 er en fin og ikke nærig gave, selv når man står fadder) Jeg er så.... Aner ikke hvilke følelser jeg skal benævne, måske fortvivlet, for der er bare ikke en pæn måde at sige det på uden det lyder nærigt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 En åndssvag ting at blive sur over men det er jeg så <_< Vi skal til barnedåb ved Ks bedste ven om 2 uger. K skal stå fadder. Vi har købt en rigtig fin og praktisk gave til 500, noget de virkelig ønsker sig. Så kom han lige med i går at han gerne vil give noget mere fx et smykke som et Dagmar kors (fordi det fik P af dem) og det skal være guld og gerne med kæde. Dvs 3-500 oveni! Det har vi simpelthen ikke råd til, men det vil han ikke tænke på. Så det må gå enten fra decemberhygge eller julegaver (sandsynligvis min, da jeg jo køber alle de andre) For det første så forstår jeg ikke hvorfor det skulle være et kors, når han ikke selv er troende. For det andet så har vi købt en fin gave og de vil kunne forstå at der ikke er råd til mere (personligt synes jeg at 500 er en fin og ikke nærig gave, selv når man står fadder) Jeg er så.... Aner ikke hvilke følelser jeg skal benævne, måske fortvivlet, for der er bare ikke en pæn måde at sige det på uden det lyder nærigt. Kan du ikke bytte den gave i har købt, og så kun give korset? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Jeg vil godt brokke mig over at bo ved svigerfar! Det giver nogle ualmindeligt akavede situationer <_< især når han kommer hjem 2 TIMER før han havde sagt!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 En åndssvag ting at blive sur over men det er jeg så <_< Vi skal til barnedåb ved Ks bedste ven om 2 uger. K skal stå fadder. Vi har købt en rigtig fin og praktisk gave til 500, noget de virkelig ønsker sig. Så kom han lige med i går at han gerne vil give noget mere fx et smykke som et Dagmar kors (fordi det fik P af dem) og det skal være guld og gerne med kæde. Dvs 3-500 oveni! Det har vi simpelthen ikke råd til, men det vil han ikke tænke på. Så det må gå enten fra decemberhygge eller julegaver (sandsynligvis min, da jeg jo køber alle de andre) For det første så forstår jeg ikke hvorfor det skulle være et kors, når han ikke selv er troende. For det andet så har vi købt en fin gave og de vil kunne forstå at der ikke er råd til mere (personligt synes jeg at 500 er en fin og ikke nærig gave, selv når man står fadder) Jeg er så.... Aner ikke hvilke følelser jeg skal benævne, måske fortvivlet, for der er bare ikke en pæn måde at sige det på uden det lyder nærigt. :kram Jeg synes ikke du er nærig! Vi fik til barnevelsignelsen ikke for mere end 300 kr fra fadderne :) så jeg forstår dig godt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Kan du ikke bytte den gave i har købt, og så kun give korset?Nej det kan vi ikke. K har fortalt hvad vi har købt, da vi skulle være sikker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 :kram Jeg synes ikke du er nærig! Vi fik til barnevelsignelsen ikke for mere end 300 kr fra fadderne :) så jeg forstår dig godt! P fik heller ikke for mere end 400 af dem alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Sur tumling - alt er galt. Alt! Han er bare eddikesur. Jeg GLÆDER mig til han sover! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Min søsters enormt svingende humør... Og at min lillebror ikke er et hak bedre... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Lorte putning.. Endte med at tage ham med ned igen for at starte forfra. Jeg NÆGTER at vi skal slutte dagen på den måde.. Men hold kæft hvor er det frustrerende! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Jeg sidder op i sengen med en sovende Marius det tyder på han hoster mindst når han ligger så skrå ved mig. Håber han sover så hårdt på at tidspunkt at jeg kan ligge ham fra mig uden han får gevaldige hosteanfald... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Jeg sidder op i sengen med en sovende Marius det tyder på han hoster mindst når han ligger så skrå ved mig. Håber han sover så hårdt på at tidspunkt at jeg kan ligge ham fra mig uden han får gevaldige hosteanfald...Stakkels Marius. Silke Elia hoster også helt vildt. Hun ligger pt med en kæmpe voksen hovedpude - ligesom jeg havde foldet hendes babypude og lagt under barnevognsmadrassen til middag. Det tager lige toppen. Men det er bare synd for dem :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Jeg sidder op i sengen med en sovende Marius det tyder på han hoster mindst når han ligger så skrå ved mig. Håber han sover så hårdt på at tidspunkt at jeg kan ligge ham fra mig uden han får gevaldige hosteanfald... :kram2 Et løg skåret i både på en tallerken tæt ved sengen har reddet os hele ugen. Det lyder skørt og det lugter men det virker!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Bagboen holder fest - den slags fest hvor musikken er 'himmelhunden' og der skråles med på ALLE sange, af HELE selskabet! Lige nu går det ud over 'it's the finaaaaaaal countdooooown åhhh åhhhhh' Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 22, 2014 Har også to hostende drenge og en mand der er ligeglad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 23, 2014 Øv kvalme og opkast hele natten for både Clara og jeg:-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites