tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det fatter jeg heller ikke! :lol

Men jeg ku altså godt ham Burhan i det der kluns :sandie

Jeg tænkte også lige- HAAAAPS!! :D

Del dette indlæg

Og inden der er nogle dansk-lærere der kommer efter mig, så mente jeg naturligvis kohærens

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha :D jeg siger ikke noget :P men er enig med dig :D

Det er omvendt på engelsk (som jo er mit sproglige linjefag)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er omvendt på engelsk (som jo er mit sproglige linjefag)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sproglærere støtter hinanden :D er både i dansk og tysk :)

Dejligt at høre - selvom jeg vist ikke er 'ægte' sproglærer :unsure mit hovedfag er jo matematik. Men mine fag er vist generelt ret utraditionelle i konstellationen og på den måde er jeg svær at sætte i en kasse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg slukkede da DMA gik på...

Musik er ikke det samme mere og jeg GIDER ikke se på kvinder i mormortrusser og madonna-bh'er - det er mit liv fandme for kort til!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Søvnløshed.

Undskyld på forhånd til alle i Wf og quizkampen

Del dette indlæg

Annonce ♥

At blive ringet op kl 1.30 når der først er prøver til mig kl 3 - prøv lige at fald i søvn igen, når man ved man skal på arbejde midt om natten lige om lidt <_<

At være gravid og meeeega sulten om morgenen og kun have to stykker brød med (som er spist!) og ovenikøbet vide, at man først kommer hjem om 1,5-2 timer :mam

Del dette indlæg

Annonce ♥

4:15!!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tømmermænd.... Hold nu op en god aften!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dumme mælkeknude! Ligemeget hva jeg gør, så kommer den efter et par timer.

Av av av :kram2 nu er indlægget et par dage, men hvis du stadig: du har sikkert prøvet men varme klude på, massage af brystet mens du ammer og varme bade mens du står forover og massagere.

Hvis der er nogen der ikke går væk selv og bliver meget røde så kontakt lægen. Det kan udvikle sig til brystbetændelse.

Rigtig mange :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

At have morgenvagten når jeg ikke har sovet mere end en time i nat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av av av :kram2 nu er indlægget et par dage, men hvis du stadig: du har sikkert prøvet men varme klude på, massage af brystet mens du ammer og varme bade mens du står forover og massagere.

Hvis der er nogen der ikke går væk selv og bliver meget røde så kontakt lægen. Det kan udvikle sig til brystbetændelse.

Kan så se at det udviklede sig :( håber penicillinen har hjulpet :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

duktig-frugtkurv--dele__0109385_PE259024Det er denne her :D

Hov, jeg fik vist aldrig svaret sidst. Jeg kunne ikke finde den sidst, men ville lige tjekke igen idag - hvis du stadig gerne vil have den?!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Manden var til Julefrokost igår (helt fair) - han sender sin fulde kammerat hjem og sove hos os kl 3 - vælger at skrive til mig konstant fra kl 4 om at han er på vej hjem - kommer hjem kl 4:30 - kommer ind og ud ad soveværelset de første 5 gange indtil kl 5:30 hvor han endelig går i seng. Mellem 5:30-10:00 er han nok oppe 6 gange på toilet og hente vand mv. - jeg er blevet vækket hver eneste gang og har derudover skulle sove ved siden af spritstiv stor snorkende lugte mand

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er bare i dårligt humør :( gider ikke engang en tur i Ikea :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boo

Lederen på den skole jeg er på, har ansat en i et vikariat, fordi en lærer er syg.

Det var hende jeg arbejdede GRATIS for, sidst hun var sygemeldt i næsten en måned :boo

Jeg er SÅ ked.. Har på ingen måde lyst til at møde ind i morgen, føler mig ligegyldig og føler mig så uduelig :boo

Og det er bare en dum ond cirkel.. Får mere og mere fravær, fordi jeg psykisk går længere ned..

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boo

Lederen på den skole jeg er på, har ansat en i et vikariat, fordi en lærer er syg.

Det var hende jeg arbejdede GRATIS for, sidst hun var sygemeldt i næsten en måned :boo

Jeg er SÅ ked.. Har på ingen måde lyst til at møde ind i morgen, føler mig ligegyldig og føler mig så uduelig :boo

Og det er bare en dum ond cirkel.. Får mere og mere fravær, fordi jeg psykisk går længere ned..

Er det egentlig ikke lidt noget du bør tale med fagforeningen om? Jeg tænker jo at du lige nu bliver udnyttet som gratis arbejdskraft!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det egentlig ikke lidt noget du bør tale med fagforeningen om? Jeg tænker jo at du lige nu bliver udnyttet som gratis arbejdskraft!

Jo jeg har tænkt det.. Var jo ved at finde ud af at skulle i løntilskud på skolen, men har lige skrevet til min jobkonsulent at det ønsker jeg ikke..

Begynder at tænke det ikke er så underligt der ud af 12 lærere, pt er 3 sygemeldt på ubestemt tid pga noget psykisk, en det stopper pga dårligt arbejdsmiljø..! Det er IKKE et sted for mig..

Men tror nu bare jeg "holder ud" til den 30.. Jeg har fri næste fredag, og ugen efter om fredagen og ugen efter både mandag og onsdag(md!) - så det er trods alt ikke mange dage.. Men kan virkelig mærke jeg slet ikke har lyst... Som i bare tanken om at komme derind gør mig virkelig ked :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var ved læge med Laura i fredags og bad hende lige at kigge på mig. Dommen var brystbetændelse, men det går bedre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skænderi med M, fordi jeg nævnte at vi snart skulle til at finde penge i budgettet til en juniorseng. Det mener han ikke vi har råd til :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skænderi med M, fordi jeg nævnte at vi snart skulle til at finde penge i budgettet til en juniorseng. Det mener han ikke vi har råd til :boo

:kram i kan helt sikkert finde en billig. IKEA har nogle fine til under 1000 kr. Endda nogle de kan vokse i!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram i kan helt sikkert finde en billig. IKEA har nogle fine til under 1000 kr. Endda nogle de kan vokse i!

Eller brugt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har ingen gardiner nu... og skal pakke alt ind i plastik her i aften. I morgen tidligt op og pakke sengene ind også. Håndværkerne kommer kl 7-16 og skifter alle vinduer, vi har lånt fælleshuset. Syns bare det er helt uoverskueligt... Krydser fingre for at de når rigtig langt så vi ikke skal det samme tirsdag. ÅH hvor jeg glæder mig til det er ovre!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lortedag! :boo ser ikke frem til indlæggelse på vores 2års bryllupsdag (i morgen)

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.