Besvaret November 7, 2014 Såsom at undgå fyldte busser ;) Ej skæg til side! Du har helt ret! Jeg kan bare ikke finde vejen op :( Eller rum til at have det skidt :( :kram kender det for godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Såsom at undgå fyldte busser ;) Ej skæg til side! Du har helt ret! Jeg kan bare ikke finde vejen op :( Eller rum til at have det skidt :( He he - ja det er ihvertfald en mulighed.. På den anden side, så løser det ikke noget at holde sig væk.. Så var muligheden for at tage bussen jo hel væk ;) Det skal nok gå, selvom det slet ikke føles sådan lige nu. Jeg håber du giver dig selv lov til at have de dårlige dage - uden at banke dig selv i knolden over det. Jo mere afslappet forhold du har til de dage, jo nemmere bliver det. Har du nogen at kunne snakke med? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Brystbetændelse - min bare røv og stadig ked efter begravelsen i går. Kæft hvor de hormoner kører rundt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Brystbetændelse - min bare røv og stadig ked efter begravelsen i går. Kæft hvor de hormoner kører rundt. Har du prøvet at varme en stofble (evt. I microen) uden at den bliver for varm - og så lægge den på brystet?g så blidt massere mælkeknuderne Det hjælper selvfølgelig ikke på betændelsen, men kunne måske lindre lidt? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Har du prøvet at varme en stofble (evt. I microen) uden at den bliver for varm - og så lægge den på brystet?g så blidt massere mælkeknuderne Det hjælper selvfølgelig ikke på betændelsen, men kunne måske lindre lidt? :kram Har siddet med varmepude og været i varmbad flere gange de sidste dage. Min læge tog Crp, som var lidt forhøjet, så det hedder penicillin nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Har siddet med varmepude og været i varmbad flere gange de sidste dage. Min læge tog Crp, som var lidt forhøjet, så det hedder penicillin nu. Så håber vi at det virker hurtigt. Rigtig god bedring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Så så man os stå og vente på bussen og når den så endelig kommer er der ikke plads til os. Jeg var seriøst lige ved at tude :boo Jeg er ikke fan af det hul jeg er nede i :( :kram søde!!! Pas på dig selv og kram William lidt ekstra og put dig i Jons arme i aften og lad dig selv få lov til bare at være ked!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Udskiftning af vinduer hos naboen, hold nu op det larmer og har gjort siden kl 7 Og det bedste er det er vores tur mandag morgen kl 7, så vi er "hjemløse" mandag-tirsdag i dagtimerne, lidt øv når man er hjemmegående. Glæder mig såååå meget til det er overstået Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Jeg er træt af sygdom!!!! På 14 dage har Thea været ved lægen 5 gange, og nu er jeg ved at pakke en taske til at vi skal på sygehuset.. Ikke lige det i havde regnet med at bruge vores fredag(og måske hele weekenden!) på :( hvorfor kan den lille trunte da ikke bare blive rask :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Jeg er træt af sygdom!!!! På 14 dage har Thea været ved lægen 5 gange, og nu er jeg ved at pakke en taske til at vi skal på sygehuset.. Ikke lige det i havde regnet med at bruge vores fredag(og måske hele weekenden!) på :( hvorfor kan den lille trunte da ikke bare blive rask :( :Kram Det er fandme heller ikke fair! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Hvad sker der for kvalme og madlede? Benjamin og Caroline ville ha boller med ost(ja ja!) til aftensmad... Så de er i ovnen. Men min mave vender sig ved tanken Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 at J endnu ikke har hørt noget ang. jobbet :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Stadig ingenting. Han har forsøgt at sende en mail til vedkommende... Åh altså...!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Øv i ikke har fået svar. Er i sikre på i vil få et opkald ved afslag? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Er selv med børnene pga manden er til julefrokost. Trænger til at ligge ned pga ryg og nakke spænder, men har en ulykkelig baby. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Simon er syg, jeg er syg og jacob er småsyg :shooter Jacob er så gået i seng og jeg render pendul fart mellem sofa, toilet og Simon, der absolut ikke kan finde ro, jeg err træt, har ondt hoster og gider absolut ikke mere. Nå ja og så har vi lige en aftale med svigerfamilien i morgen kl 10, jeg kan enormt godt lide dem det er slet ikke det, men lige nu kan jeg slet ikke overskue det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Nå ja og så føler jeg mig i øvrigt som verdens største klaptorsk, havde bestilt julekort med billede på nettet og så lige over set en stavefejl på forsiden af kortet! Super godt gået. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Stopper det her sygdom dog aldrig. Torsdag i sidste uge gik jeg hjem fra arbejde og gik til lægen, hvor dommen var halsbetændelse, i onsdags var jeg så ved lægen igen, fordi jeg begyndte at få ondt i halsen igen, denne gang havde jeg reddet mig en kæmpemæssig mellemørebetændelse, hun sagde det var helt vildt. I morges vågnede Emilia op med udslæt i hele ansigtet som bare klør og klør. Og her til aften får Gry da så lige feber igen igen, og hun hoster og hoster. Nu kunne jeg faktisk godt tænke mig at vi alle var raske i laaaaang til, men det er måske for meget at forlange når vi havde 3-4 gode måneder i sommers. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Øv i ikke har fået svar. Er i sikre på i vil få et opkald ved afslag? :kram2 J er så sikker - han siger at lederen sagde: "Vi snakkes ved på fredag" og at hun tidligere i samtalen havde sagt at de alle ville få besked, selv ved afslag. Øv altså at han ikke har hørt noget :kram Jeg håber rigtig meget for ham, at det bare er fordi at det er en svær beslutning og de tager sig god tid om at vælge J :kram :kram Jeg håber det samme.. Synes bare det er skide tarveligt, hvis faktum er, at det er et afslag - han var jo til samtale - så bør han i det mindste få besked.. Men mon ikke at hun er blevet syg eller stadig kæmper med at vælge? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Vi har nu fået at vide hvad det vil koste at reparere vores bil efter uheldet. Rundt regnet 600 euro mindre end bilens værdi og hvad vi gav for den. Så en skade på knap 16.000 euro det er skisme da en skade der vil noget. Vi er så spændte på om forsikringen betaler reparation eller om de betaler en ny (brugt) bil og vi ved ikke rigtig hvad vi ønsker for vi er super glade for vores bil og var lidt et fundmed en masse ekstra udstyr og finder vi lige det igen + al den tid der skal gå med at kigge og det er kun 1/2 år siden vi købte bilen. Suk :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 7, 2014 Har bare haft en rigtig øv dag. Fik sat spiral op tidligere idag og har simpelthen haft så store smerter siden. :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 fuck altså. Simon var vågen min en gang i timen indtil kl 2 hvor jeg gav ham panodil. Kl 3.30 var jeg så oppe og tisse og nu er han så vågen og stået op. Jeg er helt ødelagt og kan slet ikke overskue hvordane jeg om 6 uger skal kunne holde til at tage mig af 2 babyer og Simon. :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 At 2 piger synes at de skal stå op og gider ikke sove mere fra kl 06,00 - Og jeg har sovet elendigt i nat så jeg er rigtig træt.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 Har bare haft en rigtig øv dag. Fik sat spiral op tidligere idag og har simpelthen haft så store smerter siden. :booKan du ikke få en læge til at kigge på det? Jeg har aldrig selv prøvet at have spiral, men det er vel ikke meningen, at det skal gøre ondt? :unsure :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 8, 2014 fuck altså. Simon var vågen min en gang i timen indtil kl 2 hvor jeg gav ham panodil. Kl 3.30 var jeg så oppe og tisse og nu er han så vågen og stået op. Jeg er helt ødelagt og kan slet ikke overskue hvordane jeg om 6 uger skal kunne holde til at tage mig af 2 babyer og Simon. :booJeg kan godt forstå du synes det er uoverskueligt. Men du kan meget mere end du tror :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites