Besvaret November 6, 2014 :kram Det kender jeg godt... Tak og kram den anden vej også :kram Jeg har sat LEGO tegnefilm på, og så får vi en rugbrød foran tv'et. Det hjælper lidt. Men kæft en lortedag altså. :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Tak og kram den anden vej også :kram Jeg har sat LEGO tegnefilm på, og så får vi en rugbrød foran tv'et. Det hjælper lidt. Men kæft en lortedag altså. :prik Godmorgen. Har du sovet godt? Jeg håber at du får en DEJLIG dag :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Godmorgen. Har du sovet godt? Jeg håber at du får en DEJLIG dag :7himmel Haha den var jeg længe om at fatte. :D Tak :kiss Har planer om, at når Mar kommer ud så ribber jeg skabet for alt hvad der minder om chokolade, og så lægger jeg mig til at sove. Og så må det være en ny dag, når vi vågner. :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Mega off-dag. Det hele vælter herhjemme idag. Jeg er den, der har trukket et skrigende barn hele vejen til Netto, igennem Netto, og hjem fra Netto med tunge indkøbsvarer, båret alt og alle op med dårlig ryg, og nu tuder vi begge i stuen. En eller anden, skyd mig... :shooter Kram!! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 :Kram Mette! lyder som om i begge har brug for en restart :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 I morgen er det 2 uger siden Thea blev vaccineret, og hun har været syg lige siden :( jeg er sgu ved at være så slidt at jeg snart ikke kan hænge sammen mere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Haha den var jeg længe om at fatte. :D Tak :kiss Har planer om, at når Mar kommer ud så ribber jeg skabet for alt hvad der minder om chokolade, og så lægger jeg mig til at sove. Og så må det være en ny dag, når vi vågner. :goodluck God plan, og det var så lidt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Mega off-dag. Det hele vælter herhjemme idag. Jeg er den, der har trukket et skrigende barn hele vejen til Netto, igennem Netto, og hjem fra Netto med tunge indkøbsvarer, båret alt og alle op med dårlig ryg, og nu tuder vi begge i stuen. En eller anden, skyd mig... :shooter Sådan en dag har vi også <_< Jeg har slet ikke overskud til William, som selvfølgelig har mega meget brug for mig - så vi går og bliver sure og kede begge 2. Han er lige faldet i søvn, så nu håber jeg at han sover længe nok til at mit energi niveau stiger bare lidt. Vi var trods alt vågne i 2,5 time i nat <_< :kram2 til os begge. Og vores irriterende drenge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Camille var vågen MANGE gange i nat.. Så jeg vågnede i morges med hovedpine og intet overskud.. Så IGEN en sygedag til mig!!!! Jeg er smadret. Afleverede Camille, også i sen igen - og så sov jeg til 1230!!!! Kæresten havde hentet morgenmad, så det sidder jeg og guffer nu... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Camille var vågen MANGE gange i nat.. Så jeg vågnede i morges med hovedpine og intet overskud.. Så IGEN en sygedag til mig!!!! Jeg er smadret. Afleverede Camille, også i sen igen - og så sov jeg til 1230!!!! Kæresten havde hentet morgenmad, så det sidder jeg og guffer nu... Det er så hårdt ikke at få sovet... Men mon ikke Camille også havde brug for at være hjemme efter sådan en nat? :unsure (Det er på ingen måde negativt ment, men blot en tanke) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Det er så hårdt ikke at få sovet... Men mon ikke Camille også havde brug for at være hjemme efter sådan en nat? :unsure (Det er på ingen måde negativt ment, men blot en tanke) Selvom Logan vågner mange gange om natten, så sender jeg ham også afsted - fordi DP ofte putter ham efter hans behov og hun 100% har mere overskud end jeg ville ha' :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Det er så hårdt ikke at få sovet... Men mon ikke Camille også havde brug for at være hjemme efter sådan en nat? :unsure (Det er på ingen måde negativt ment, men blot en tanke) Nej, eller - så skjuler hun det godt :) hun fik lov at sove til klokken 8.. Da jeg vækkede hende satte hun sig op, og spurgte selv om hun skulle hjem til dagplejemoren.. :) hun var frisk og tror ikke hendes nat var så hård som min.. Jeg vandrede jo frem og tilbage mellem soveværelse og værelse.. Hun drømte vist bare og vågnede og skulle lige have en hånd på og vide moar var der.. Dagplejemoren ville ringe hvis der var noget.. Men Camille glædede sig sådan til de skulle ud og gå tur i dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Selvom Logan vågner mange gange om natten, så sender jeg ham også afsted - fordi DP ofte putter ham efter hans behov og hun 100% har mere overskud end jeg ville ha' :PJeg tror også de på trods af at vågne mange gange, sover bedre - altså.. Hver gang Camille vågnede var jeg oppe og gå, og skulle sikre mig hun sov igen osv.. Det tog nok cirka 20 min hver gang.. Det er hårdt! Er slet ikke vant til det!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Nej, eller - så skjuler hun det godt :) hun fik lov at sove til klokken 8.. Da jeg vækkede hende satte hun sig op, og spurgte selv om hun skulle hjem til dagplejemoren.. :) hun var frisk og tror ikke hendes nat var så hård som min.. Jeg vandrede jo frem og tilbage mellem soveværelse og værelse.. Hun drømte vist bare og vågnede og skulle lige have en hånd på og vide moar var der.. Dagplejemoren ville ringe hvis der var noget.. Men Camille glædede sig sådan til de skulle ud og gå tur i dag :) Så er der jo ingen ko på isen :) Vores mindste på 2 år og 3 mdr. Er ret sensitiv og har igennem begge år vågnet alt i mellem min. 5-20 gange HVER nat.. Og i perioder kunne han slet ikke rumme at komme i DP. Men dejligt at hun ikke er mærket af det. Så må du have god bedring - og få slappet godt af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Jeg er psykisk helt brugt. Fysisk er jeg smadret, men det er okay.. Men psykisk er jeg helt nede.. Jeg ELSKER mit praktiksted, arbejdet jeg laver.. Men jeg er SÅ slået ud af at blive valgt fra. De har sgu ansat en ikke uddannet lærer, til at varetage et vikariat til resten af kalenderåret. Med fag JEG kunne dække.. Men de er kun interesseret i at have mig i praktik og måske til nød løntilskud.. Jeg er så skuffet. Føler mig vraget og har på ingen måde lyst til at være der.. Det er jo hverken kollegaerne eller børnene der har truffet det valg - men jeg går virkelig bare rundt og føler mig brugt og til grin. Ved godt jeg er gravid - men jeg kan jo godt varetage et job fremtid januar uden problemer.. Må indrømme jeg bliver såret i min faglige stolthed når en ung uerfaren dreng på 20 kan "snuppe" et job fra mig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 At jeg er så skruk at det gør ondt.. Lige i dag er det helt åndsvagt og jalousien er stor efter et vennepar annoncerede deres 3. barns ankomst til marts. Lård... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 At jeg er så skruk at det gør ondt.. Lige i dag er det helt åndsvagt og jalousien er stor efter et vennepar annoncerede deres 3. barns ankomst til marts. Lård... Det er ikke sjovt, at have det sådan, når familieforøgelse ikke er på tegnebrædtet :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Har simpelthen vrælet så meget siden Brian kom hjem, at mine øjne er helt hævede og jeg har ondt i hovedet. Lortedag :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Jeg er psykisk helt brugt. Fysisk er jeg smadret, men det er okay.. Men psykisk er jeg helt nede.. Jeg ELSKER mit praktiksted, arbejdet jeg laver.. Men jeg er SÅ slået ud af at blive valgt fra. De har sgu ansat en ikke uddannet lærer, til at varetage et vikariat til resten af kalenderåret. Med fag JEG kunne dække.. Men de er kun interesseret i at have mig i praktik og måske til nød løntilskud.. Jeg er så skuffet. Føler mig vraget og har på ingen måde lyst til at være der.. Det er jo hverken kollegaerne eller børnene der har truffet det valg - men jeg går virkelig bare rundt og føler mig brugt og til grin. Ved godt jeg er gravid - men jeg kan jo godt varetage et job fremtid januar uden problemer.. Må indrømme jeg bliver såret i min faglige stolthed når en ung uerfaren dreng på 20 kan "snuppe" et job fra mig :( Det kan jeg virkelig godt forstå du er "utilpas" med!!! Og helt ærligt, hvad ligner det da at ansætte en der ikke er uddannet, når der er en uddannet lærer til rådighed! Det et altså noget svineri, efter min mening! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 En kusine skabte drama i forbindelse med morfars begravelse. Hun sku tag og knyt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Har simpelthen vrælet så meget siden Brian kom hjem, at mine øjne er helt hævede og jeg har ondt i hovedet. Lortedag :boo :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 :kram til alle, der trænger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Jeg er psykisk helt brugt. Fysisk er jeg smadret, men det er okay.. Men psykisk er jeg helt nede.. Jeg ELSKER mit praktiksted, arbejdet jeg laver.. Men jeg er SÅ slået ud af at blive valgt fra. De har sgu ansat en ikke uddannet lærer, til at varetage et vikariat til resten af kalenderåret. Med fag JEG kunne dække.. Men de er kun interesseret i at have mig i praktik og måske til nød løntilskud.. Jeg er så skuffet. Føler mig vraget og har på ingen måde lyst til at være der.. Det er jo hverken kollegaerne eller børnene der har truffet det valg - men jeg går virkelig bare rundt og føler mig brugt og til grin. Ved godt jeg er gravid - men jeg kan jo godt varetage et job fremtid januar uden problemer.. Må indrømme jeg bliver såret i min faglige stolthed når en ung uerfaren dreng på 20 kan "snuppe" et job fra mig :( Det ville jeg godt nok også blive ked af :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 :kram2 :kram til alle, der trænger! Tak :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 6, 2014 Har simpelthen vrælet så meget siden Brian kom hjem, at mine øjne er helt hævede og jeg har ondt i hovedet. Lortedag :boo:kramDet lyder som om den her dag bare er hård ved dig :( er det noget specifikt (og noget du vil dele) eller er det bare generel ked-af-det-hed? Oh du behøver ikk svare på det, hvis du ikk har lyst :) Kram skal du i hvert fald have :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites