Besvaret October 4, 2014 Puttekamp med Ida nu hvor jeg havde planlagt selvforkælelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 4, 2014 Fandme åndssvagt ;) Altså, jeg tror da jeg har til at lave pandekager eller noget, men det oooooorker jeg bare ikke :P Tror det ender med en ostemad.. Haha jeg tænkte også på pandekager, men nej, oooorker ikke... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Øv hvor jeg husker det Mamasan. Baby skal nok komme ud :kram :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Av Av... M fik åbnet døren lige i hovedet på mig, da vi var på vej i seng i går. Jeg havde taget mine briller på, som ramte mig, med det her resultat: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Av Av... M fik åbnet døren lige i hovedet på mig, da vi var på vej i seng i går. Jeg havde taget mine briller på, som ramte mig, med det her resultat: Avvvvv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Camille ligger bare og synger inde i sengen... Tror hun igen i dag springer luren over ;) som sådan okay, men lige i dag kunne jeg også godt bruge en lille lur :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Kvalme siden i eftermiddags :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Øv. Kæresten siger bare så dumme ting... Vi talte om barnedåb, og jeg siger så at "det kunne være fedt at holde det i Jylland eller på Sjælland", da vi så kunne "læsse de praktiske ting over på vores familier"... Så stiller han sig op, og siger "ej, du er simpelthen sådan en dovenlars.." Jeg bliver virkelig såret, og siger at den diskussion synes jeg ikk vi skal tage.. Også begynder han ellers med hvorfor jeg er doven :boo at det er utrolig jeg har en uddannelse, og at han ingen har, når man tænker på hvor doven jeg er... Er SÅ såret :boo Jeg har ondt pga graviditet, men har sg* arbejdet 37 timer i ugen den sidste måned, det samme flere måneder tidligere på året.. Er den eneste der gør rent- jo han laver mad og tager lidt oprydning.. Bære tunge ting og holder øje med Camille når hun er i bad... Men jeg gør så alle de andre ting! Da Camille ha de puttepeoblemer brugte jeg flere timer på det - jeg sørgede for de praktiske ting ved badet, jeg sørger for bleer og tøj.. Jeg sørger for indkøb.. Jeg er bare SÅ skuffet.. Synes det er SÅ nedladende.. Så forkert... Han er ude og gå med hunden, og jeg græder.. Hulk :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Øv. Kæresten siger bare så dumme ting... Vi talte om barnedåb, og jeg siger så at "det kunne være fedt at holde det i Jylland eller på Sjælland", da vi så kunne "læsse de praktiske ting over på vores familier"... Så stiller han sig op, og siger "ej, du er simpelthen sådan en dovenlars.." Jeg bliver virkelig såret, og siger at den diskussion synes jeg ikk vi skal tage.. Også begynder han ellers med hvorfor jeg er doven :boo at det er utrolig jeg har en uddannelse, og at han ingen har, når man tænker på hvor doven jeg er... Er SÅ såret :boo Jeg har ondt pga graviditet, men har sg* arbejdet 37 timer i ugen den sidste måned, det samme flere måneder tidligere på året.. Er den eneste der gør rent- jo han laver mad og tager lidt oprydning.. Bære tunge ting og holder øje med Camille når hun er i bad... Men jeg gør så alle de andre ting! Da Camille ha de puttepeoblemer brugte jeg flere timer på det - jeg sørgede for de praktiske ting ved badet, jeg sørger for bleer og tøj.. Jeg sørger for indkøb.. Jeg er bare SÅ skuffet.. Synes det er SÅ nedladende.. Så forkert... Han er ude og gå med hunden, og jeg græder.. Hulk :boo Sikke da en gang mundlort :( Hvad er han så, når du skulle være en dovenlars??? som du før har udtrykket, så er det da vist ham der er doven :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Ja jeg må indrømme jeg skulle til at svare igen.. Men jeg gider faktisk ikke engang... Jeg er i bund og grund ligeglad, da vi begge har vores at kæmpe med og tænker at vi jo altid gør det vi har overskud til.. Og jeg har slet ikke lyst til at gå i små sko.. :( sådan synes jeg ikke et forhold skal være... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Ja jeg må indrømme jeg skulle til at svare igen.. Men jeg gider faktisk ikke engang... Jeg er i bund og grund ligeglad, da vi begge har vores at kæmpe med og tænker at vi jo altid gør det vi har overskud til.. Og jeg har slet ikke lyst til at gå i små sko.. :( sådan synes jeg ikke et forhold skal være... Nej, men du skal heller ikke bare funde dig i hvad sim helst... sådan skal et forhold jo heller ikje være... man bør behandle hinanden med respekt, og tale ordenligt til hinanden... :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Øv nu går jeg så i seng.. Og er så såret og ked af det, og han har INGEN forståelse for det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 5, 2014 Øv. Kæresten siger bare så dumme ting... Vi talte om barnedåb, og jeg siger så at "det kunne være fedt at holde det i Jylland eller på Sjælland", da vi så kunne "læsse de praktiske ting over på vores familier"... Så stiller han sig op, og siger "ej, du er simpelthen sådan en dovenlars.." Jeg bliver virkelig såret, og siger at den diskussion synes jeg ikk vi skal tage.. Også begynder han ellers med hvorfor jeg er doven :boo at det er utrolig jeg har en uddannelse, og at han ingen har, når man tænker på hvor doven jeg er... Er SÅ såret :boo Jeg har ondt pga graviditet, men har sg* arbejdet 37 timer i ugen den sidste måned, det samme flere måneder tidligere på året.. Er den eneste der gør rent- jo han laver mad og tager lidt oprydning.. Bære tunge ting og holder øje med Camille når hun er i bad... Men jeg gør så alle de andre ting! Da Camille ha de puttepeoblemer brugte jeg flere timer på det - jeg sørgede for de praktiske ting ved badet, jeg sørger for bleer og tøj.. Jeg sørger for indkøb.. Jeg er bare SÅ skuffet.. Synes det er SÅ nedladende.. Så forkert... Han er ude og gå med hunden, og jeg græder.. Hulk :boo Jeg vil gerne undskylde på forhånd, jeg er altså lidt hormonel...men hold kæft hvor er han altså bare en idiot! Kan godt forstå du bliver ked af det, det er slet ikke iorden sagt! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Når man allerede 3 timer inde i sin arbejdsdag, har fået smækket en dør i hovedet med et ordentligt brag 30-40 gange, fået kastet ting efter sig 6 gange, er blevet kaldt "dumme idiot" ca 15 gange og taget lettere kvælertag på 2 gange - så er det ved at blive trættende :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Mareridt :( og endda så slemt at jeg ikke tør lægge mig til at sove igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Når man allerede 3 timer inde i sin arbejdsdag, har fået smækket en dør i hovedet med et ordentligt brag 30-40 gange, fået kastet ting efter sig 6 gange, er blevet kaldt "dumme idiot" ca 15 gange og taget lettere kvælertag på 2 gange - så er det ved at blive trættende :( :o hvor arbejder du? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Øv. Kæresten siger bare så dumme ting... Vi talte om barnedåb, og jeg siger så at "det kunne være fedt at holde det i Jylland eller på Sjælland", da vi så kunne "læsse de praktiske ting over på vores familier"... Så stiller han sig op, og siger "ej, du er simpelthen sådan en dovenlars.." Jeg bliver virkelig såret, og siger at den diskussion synes jeg ikk vi skal tage.. Også begynder han ellers med hvorfor jeg er doven :boo at det er utrolig jeg har en uddannelse, og at han ingen har, når man tænker på hvor doven jeg er... Er SÅ såret :boo Jeg har ondt pga graviditet, men har sg* arbejdet 37 timer i ugen den sidste måned, det samme flere måneder tidligere på året.. Er den eneste der gør rent- jo han laver mad og tager lidt oprydning.. Bære tunge ting og holder øje med Camille når hun er i bad... Men jeg gør så alle de andre ting! Da Camille ha de puttepeoblemer brugte jeg flere timer på det - jeg sørgede for de praktiske ting ved badet, jeg sørger for bleer og tøj.. Jeg sørger for indkøb.. Jeg er bare SÅ skuffet.. Synes det er SÅ nedladende.. Så forkert... Han er ude og gå med hunden, og jeg græder.. Hulk :boo Sikke en hat!Var det ikke ham som tidligere havde brug for at sove længe og få en lur? Forstår godt du blev ked af det. Jeg blev tit kaldt doven af min x, selvom jeg lavede alt derhjemme. Havde han eksempel på hvornår han mente det var? For du virker bestemt ikke doven på mig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 :o hvor arbejder du? :kram2 Tak for kram :kram2 Jeg arbejder som nattevagt på en døgninstitution for psykisk syge og udviklingshæmmede - krydret med lidt festligt alkoholmisbrug også, i skøn forening. Sarkasmen kan ignoreres; det har været en lang nat (den tredje i træk af slagsen), er lige kommet ind ad døren herhjemme og nu hedder den vist på hovedet i seng :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Min vægt slog sq igen da jeg vejede mig!Så nu har jeg et fint hul i min storetå, lige ved neglen. For satan det gjorde ondt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Tak for kram :kram2 Jeg arbejder som nattevagt på en døgninstitution for psykisk syge og udviklingshæmmede - krydret med lidt festligt alkoholmisbrug også, i skøn forening. Sarkasmen kan ignoreres; det har været en lang nat (den tredje i træk af slagsen), er lige kommet ind ad døren herhjemme og nu hedder den vist på hovedet i seng :) Det lyder godt nok hårdt. Sov godt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Øv. Kæresten siger bare så dumme ting... Vi talte om barnedåb, og jeg siger så at "det kunne være fedt at holde det i Jylland eller på Sjælland", da vi så kunne "læsse de praktiske ting over på vores familier"... Så stiller han sig op, og siger "ej, du er simpelthen sådan en dovenlars.." Jeg bliver virkelig såret, og siger at den diskussion synes jeg ikk vi skal tage.. Også begynder han ellers med hvorfor jeg er doven :boo at det er utrolig jeg har en uddannelse, og at han ingen har, når man tænker på hvor doven jeg er... Er SÅ såret :boo Jeg har ondt pga graviditet, men har sg* arbejdet 37 timer i ugen den sidste måned, det samme flere måneder tidligere på året.. Er den eneste der gør rent- jo han laver mad og tager lidt oprydning.. Bære tunge ting og holder øje med Camille når hun er i bad... Men jeg gør så alle de andre ting! Da Camille ha de puttepeoblemer brugte jeg flere timer på det - jeg sørgede for de praktiske ting ved badet, jeg sørger for bleer og tøj.. Jeg sørger for indkøb.. Jeg er bare SÅ skuffet.. Synes det er SÅ nedladende.. Så forkert... Han er ude og gå med hunden, og jeg græder.. Hulk :boo Jeg tror det er meget godt at du lod diskussionen ligge - og så synes jeg du skal konfronterer ham i dag. Fortælle ham at de ting han sagde igår, rent faktisk sårede dig og at du følte at i BEGGE gør det i er i stand til i hjemmet. Hold samtalen "ren", men forklar ham at du ønsker en undskyldning for det angreb han kom med. For det er ALDRIG okay at pege fingre på den måde og slet ikke når det er så personligt som det var ved jer. Kæmpe krammer her fra søde :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 At det føles som om jeg ikke har fået linse i det ene øje og står med næsen helt inde i min store skærm <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Update! Vi har talt en masse i dag, og han har forklaret.. Og det samme har jeg... Vi er blevet "enige".. :) og gode venner!! Så nu vil jeg brokke mig over at jeg i morges skulle møde og bare være støtte.. 10 min før undervisningen begynder, får jeg så at vide at "næ, du står da selv for undervisningen for XX har lige ringet sig syg igen" GAH!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret October 6, 2014 Jeg bliver sindssygt.. Elliot er syg - igen! Jeg tror faktisk ikke han har haft en hel uge i vuggestuen i lang tid! Denne gang tror jeg vi står overfor hånd-fod-mund halløj, for det florerer i vuggestuen.. Skønt! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites