Besvaret August 25, 2014 Åh nej :( Hvordan med amning og antibiotika? Håber virkelig det kan tage det, så du ikke skal opereres :kram2 Tak - jeg kan hellere ikke lige overskue hvis det ender derude :( Jeg har fået noget der ikke skulle påvirke Liv så det håber jeg passer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Trist? Altså fordi du følte, at du undværede noget, eller fordi det gjorde et eller andet ved dig "biologisk" agtigt (ej ved ikke hvordan jeg skal forklare, hvad jeg mener, hehe, håber det giver mening).Det er vist ikke så enkelt lige at svare på.. Jeg tror helt klart op af lchf er sundt. Men det duer bare ikke for mig som jeg har det nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Det er vist ikke så enkelt lige at svare på.. Jeg tror helt klart op af lchf er sundt. Men det duer bare ikke for mig som jeg har det nu..Det lyder ikke godt, søde :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 25, 2014 Det er vist ikke så enkelt lige at svare på.. Jeg tror helt klart op af lchf er sundt. Men det duer bare ikke for mig som jeg har det nu.. Nej okay. Men det lyder da ikke godt, at du får det sådan af det :kram2 (Så er det vel pr definition ikke sundt for dig, kan man vel sige) Jeg oplever det som om at det er sundt for mig, til gengæld synes jeg, at det rammer meget hårdere, når jeg synder efter at have spist LCHF, så det føles lidt "skrøbeligt" :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Skal til køreprøve i dag, og jeg er dødnervøs! Kunne godt have brugt en køretime eller to mere, men det har ikke været skide nemt at passe det ind med ham den lille og Tims arbejde.. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Logistik <_< Jeg venter på at få svar på job. Det skulle jeg få i eftermiddag eller imorgen. Det er med start på mandag, hvis jeg får det. Min ryg driller, og jeg vil selvfølgelig ikke starte job med at gå og hænge eller bede om fri til at komme til kiropraktor, så jeg prøver at få en tid til kiropraktoren i denne uge, men alt er optaget, så jeg ringer hver morgen og spørger om afbudstider. Jeg er så heldig, at de har en afbudstid imorgen 11.40. MEN så har jeg samtidig fået indkaldelse til aktivering imorgen kl. 12.30. Og det er liiiiige knebent nok, om jeg kan nå det efter kiropraktor. (jeg kunne selvfølgelig satse og risikere at komme for sent, men jeg HADER at komme for sent, og spørgsmålet er, hvor meget jeg får ud af kiropraktoren, hvis jeg stresser over tiden). Hvis jeg får jobbet kan jeg jo nok droppe aktiveringen, og så har jeg brug for kiropraktortiden. Men hvis jeg ikke får det, så skal jeg til aktivering og kan til gengæld godt udsætte kiropraktortiden. Og jeg ved muligvis ikke, hvad "der gælder" før imorgen lige inden jeg ville skulle ud af døren. Ork! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Skal til køreprøve i dag, og jeg er dødnervøs! Kunne godt have brugt en køretime eller to mere, men det har ikke været skide nemt at passe det ind med ham den lille og Tims arbejde.. <_< :goodluck :goodluck :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 :goodluck :goodluck :goodluck Det gik! :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Det gik! :super Tillykke :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Tillykke :)1000 tak! :kram Håber ikke din morgen er betegnede for hele din dag.. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Det gik! :super Tillykke! :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Bliver faktisk lidt forarget over, hvor dyrt nogle mennesker vil sælge Kähler jubilæumsvasen. Jeg går ikke op i boligdesign, så jeg er ikke interesseret i at købe den selv, men så en artikel på eb.dk om det og kiggede så på den blå avis, og kunne konstatere, at nogen tilsyneladende forventer at få op til 5000 for den?!? Men ja ja, vi lever da i et frit land :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 William er vågnet efter 10-15 minutters lur <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Bliver faktisk lidt forarget over, hvor dyrt nogle mennesker vil sælge Kähler jubilæumsvasen. Jeg går ikke op i boligdesign, så jeg er ikke interesseret i at købe den selv, men så en artikel på eb.dk om det og kiggede så på den blå avis, og kunne konstatere, at nogen tilsyneladende forventer at få op til 5000 for den?!? Men ja ja, vi lever da i et frit land :rolleyesHold da op! :blink Det er jo vanvittigt... Det er en vase!!! :lol Men ja ja, det er et frit land som du siger.. Jeg fik en i sort/hvid i julegave (havde ikke engang ønsket mig den! :D), og den er jeg da glad for, meeeeen ikke SÅ glad. Gad vide om jeg kan få 5.000 for den også.. :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Jeg ville gerne have jubilæumsvasen, men ikke så meget... Jeg kan i hvert fald sagtens leve uden den, specielt uden at skulle svine andre til... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Jeg ville gerne have jubilæumsvasen, men ikke så meget... Jeg kan i hvert fald sagtens leve uden den, specielt uden at skulle svine andre til...Hvad kostede den egentlig fra ny? Ved godt den er udsolgt alle vegne, men hvad var udsalgsprisen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 William er vågnet efter 10-15 minutters lur <_< Det tog så lidt over en time, men nu sover han da igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Hvad kostede den egentlig fra ny? Ved godt den er udsolgt alle vegne, men hvad var udsalgsprisen?349,95 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Hold da op! :blink Det er jo vanvittigt... Det er en vase!!! :lol Men ja ja, det er et frit land som du siger.. Jeg fik en i sort/hvid i julegave (havde ikke engang ønsket mig den! :D), og den er jeg da glad for, meeeeen ikke SÅ glad. Gad vide om jeg kan få 5.000 for den også.. :lolhit Hehe, det tror jeg desværre ikke du skal regne med. De er ikke lavet i begrænset mængde, dog er de jo stadig utrolig populærer :D Vi venter stadig på vores 2 vaser. Er godt nok spændt på om vi overhovedet får dem, men manden bliver ved med at påstå at hans kollega har sagt at i hvert fald den store skal vi nok få... Men nu må se... Vi overlever også uden... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 349,95 :)Okay, jeg troede den var dyrere.. Så er det da optimistisk at ville have 5.000 for den! :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Hehe, det tror jeg desværre ikke du skal regne med. De er ikke lavet i begrænset mængde, dog er de jo stadig utrolig populærer :D Vi venter stadig på vores 2 vaser. Er godt nok spændt på om vi overhovedet får dem, men manden bliver ved med at påstå at hans kollega har sagt at i hvert fald den store skal vi nok få... Men nu må se... Vi overlever også uden... Hehe, pokkers! :lolJeg synes bestemt også de er rigtig fine, men som Mette går jeg ikke super meget op i sådan noget, så de ting jeg har er gaver! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Logistik <_< Jeg venter på at få svar på job. Det skulle jeg få i eftermiddag eller imorgen. Det er med start på mandag, hvis jeg får det. Min ryg driller, og jeg vil selvfølgelig ikke starte job med at gå og hænge eller bede om fri til at komme til kiropraktor, så jeg prøver at få en tid til kiropraktoren i denne uge, men alt er optaget, så jeg ringer hver morgen og spørger om afbudstider. Jeg er så heldig, at de har en afbudstid imorgen 11.40. MEN så har jeg samtidig fået indkaldelse til aktivering imorgen kl. 12.30. Og det er liiiiige knebent nok, om jeg kan nå det efter kiropraktor. (jeg kunne selvfølgelig satse og risikere at komme for sent, men jeg HADER at komme for sent, og spørgsmålet er, hvor meget jeg får ud af kiropraktoren, hvis jeg stresser over tiden). Hvis jeg får jobbet kan jeg jo nok droppe aktiveringen, og så har jeg brug for kiropraktortiden. Men hvis jeg ikke får det, så skal jeg til aktivering og kan til gengæld godt udsætte kiropraktortiden. Og jeg ved muligvis ikke, hvad "der gælder" før imorgen lige inden jeg ville skulle ud af døren. Ork! :rolleyes Øv Mette... :kram2 Hader også bare sådan noget logistik-rod!! Jeg håber du har fundet en løsning :) (kan du evt ikke ringe til "nogen" fra det aktivering, og forklare situationen, og høre om det er ok du evt kommer en smule sent? ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 26, 2014 Bliver faktisk lidt forarget over, hvor dyrt nogle mennesker vil sælge Kähler jubilæumsvasen. Jeg går ikke op i boligdesign, så jeg er ikke interesseret i at købe den selv, men så en artikel på eb.dk om det og kiggede så på den blå avis, og kunne konstatere, at nogen tilsyneladende forventer at få op til 5000 for den?!? Men ja ja, vi lever da i et frit land :rolleyesDer var mange der hamstrede med henblik på videresalg. Jeg bliver tosset over at der er folk som flår folk på den måde. Synes den er utrolig smuk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites