Besvaret August 13, 2014 Føler mig godt nok kronisk træt for tiden <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 At Jehovas vidner lige har vækket mig fordi de skulle ringe på <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Er rigtig glad, på vegne af alle de skønne kvinder som bliver gravide i øjeblikket. Men ih hvor ville jeg dog ønske det snart var mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Distraktioner... Min hjerne er bare ikke rigtig i forbindelse med... min hjerne? I dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Distraktioner... Min hjerne er bare ikke rigtig i forbindelse med... min hjerne? I dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 HVORFOR er der kun telefontid mellem 8 og 12 alle steder jeg skal bruge NU!!!! Gyn tager ikke telefonen på det ene nr. Det andet er der kun telefontid mellem 9-12 Omstillingen har kun det sidste nr. Min egen læge har kun telefon tid 8-12 KUNNE det tænkes at folk blev syge efter 12??? Eller som er som mig som tænker "ej ser lige tiden an, vil i hvert fald ikke ringe og spilde deres tid"!!! Nå men så vil jeg da bare sidde her og glo og have det dårligt NÅ!!! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Og man skal i øvrigt ikke søge på sygdomme på nettet - så får man følelsen af at man er ved at dø en langsom pinefuld død!!! IIIIHHHHHHHHHHHHHH :gal :prik :sm :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 HVORFOR er der kun telefontid mellem 8 og 12 alle steder jeg skal bruge NU!!!! Gyn tager ikke telefonen på det ene nr. Det andet er der kun telefontid mellem 9-12 Omstillingen har kun det sidste nr. Min egen læge har kun telefon tid 8-12 KUNNE det tænkes at folk blev syge efter 12??? Eller som er som mig som tænker "ej ser lige tiden an, vil i hvert fald ikke ringe og spilde deres tid"!!! Nå men så vil jeg da bare sidde her og glo og have det dårligt NÅ!!! :prik Har din læge ikke et kortnummer? Det har min når det er efter kl 12. Så får man fat i sekretæren som vurderer om lægen skal indblandes. Men ja det er mega irriterende at være afhængig af de tidspunkter <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Øv! Jeg er SÅ træt.. Og har hovedpine.. Øv!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Øv! Jeg er SÅ træt.. Og har hovedpine.. Øv!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Jeg er ved at blive syg <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 HVORFOR er der kun telefontid mellem 8 og 12 alle steder jeg skal bruge NU!!!! Gyn tager ikke telefonen på det ene nr. Det andet er der kun telefontid mellem 9-12 Omstillingen har kun det sidste nr. Min egen læge har kun telefon tid 8-12 KUNNE det tænkes at folk blev syge efter 12??? Eller som er som mig som tænker "ej ser lige tiden an, vil i hvert fald ikke ringe og spilde deres tid"!!! Nå men så vil jeg da bare sidde her og glo og have det dårligt NÅ!!! :prik Jeg tror at jeg i din situration ville vælge at bruge akuttelefonen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Har din læge ikke et kortnummer? Det har min når det er efter kl 12. Så får man fat i sekretæren som vurderer om lægen skal indblandes. Men ja det er mega irriterende at være afhængig af de tidspunkter <_< Lægen kan KUN fanges på mail. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Jeg tror at jeg i din situration ville vælge at bruge akuttelefonen. Overvejede det også. Men Anders kom hjem og så valgte jeg at vente! Er vist ikke så god til at se alvoren i det her :rolleyes måske jeg skulle skrive en mail til lægen - så får jeg svar imorgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Overvejede det også. Men Anders kom hjem og så valgte jeg at vente! Er vist ikke så god til at se alvoren i det her :rolleyes måske jeg skulle skrive en mail til lægen - så får jeg svar imorgen. God bedring :kiss og få nu fat på den læge i morgen uanset hvad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Ville SÅ gerne have fat i jubilæumsvasen fra Kähler, men den er udsolgt over ALT :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Valdemar ville ikke sige godnat til mig idag :( Ingen godnatkys, ingen godnatkram, ingen godnat, bare far-far-far. :HUUG Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Valdemar ville ikke sige godnat til mig idag :( Ingen godnatkys, ingen godnatkram, ingen godnat, bare far-far-far. :huug Åhhh.... det er helt så det gør ondt på mig... for kender følelsen. Men de spiller lidt kostbare ind imellem.... :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Jeg vil gerne lige brokke mig over citykiosken i Skjern! For jeg skulle ned og hente en pakke med en t-shirt hvor der står "Jeg skal være storesøster" - som min datter skal have på, når vi fortæller den glædelige nyhed - og havde bare glæder mig til at se den.... .... så har de fileme ralme givet pakken til en anden og ved ikke hvor den er!! Nøj jeg var sur! Rettelse: ER sur! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Jeg vil gerne lige brokke mig over citykiosken i Skjern! For jeg skulle ned og hente en pakke med en t-shirt hvor der står "Jeg skal være storesøster" - som min datter skal have på, når vi fortæller den glædelige nyhed - og havde bare glæder mig til at se den.... .... så har de fileme ralme givet pakken til en anden og ved ikke hvor den er!! Nøj jeg var sur! Rettelse: ER sur! Sikke nogle klaphatte! :sm Det burde bare IKKE kunne ske! mon man skulle overveje at då sine pakker tilsendt et andet sted hen? jeg ved da ikke om jeg tør at få mine sendt derned igen :/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Åhhh.... det er helt så det gør ondt på mig... for kender følelsen. Men de spiller lidt kostbare ind imellem.... :kram :kram :kram Tak for kram. Det er heldigvis første gang, jeg ikke har måttet kysse ham godnat, men synes alligevel ikke det er særlig sjovt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Valdemar ville ikke sige godnat til mig idag :( Ingen godnatkys, ingen godnatkram, ingen godnat, bare far-far-far. :HUUG:kram2 Tænk på alle de dage hvor det måske et far der bliver skubbet væk :kram2 I morgen er bedre :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 :kram2 Tænk på alle de dage hvor det måske et far der bliver skubbet væk :kram2 I morgen er bedre :kiss Tak. Det er bare SÅ sjældent at man ikke må få godnatkys. Er faktisk i tvivl om Brian overhovedet har prøvet det. Men ok, det var tilgengæld mig og kun mig, der måtte give han natble på :rolleyes Jeg tror ikke, der er noget i det, jeg savner bare at kysse og kramme ham. :( :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Valdemar ville ikke sige godnat til mig idag :( Ingen godnatkys, ingen godnatkram, ingen godnat, bare far-far-far. :HUUG Den følelse kender jeg - IKKE sjovt! :kram :kram2 :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 13, 2014 Den følelse kender jeg - IKKE sjovt! :kram :kram2 :kram Tak for kram :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites