tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Jeg sendte et billede af en lille trold, og sagde jeg havde født, men at hun var så grim og vi var så flove så vi ikke havde sagt noget :p

Jeg vil brokke mig over sygdom og ondt i maven.. Jeg har lagt på sofaen med dynen hele dagen, frosset og bare været ynkelig... Såååå træt!

Del dette indlæg

At komme hjem fra sommerhus i tre dage. Og så komme hjem til en kat, der kun bruger tre ben til at gå på. Uden min mor har givet besked om dette. Og jeg kan se at det sku ikke er noget der er sket fra klokken 13, hvor hun var ude og fodre og så til vi kom hjem klokken halv syv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Føler med dig, jeg har 5 dage til termin... Og shit hvor er det varmt!

Jeg svarer bare at 'jeg har født, har vi glemt at sige det' når folk bliver for frække ;) Så bliver der sjovt nok stille i telefonen.

Min svigermor især sender sms'e hele tiden med alt muligt hun liiiige kommer i tanke om hun lige skal spørge om.

Præcis det samme her!!! :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min nysgerrighed!!!!!

Står på altanen, kl 23.. Pludselig kommer der en bil i høj fart, og den bliver kastet ind over to p-pladser. Vi har haft problemer med folk der parkerede på den måde, så skulle LIGE til at råbe - da der står 3 betjente ud af bilen, og løber over mod vores bygning.  Nå, så er de undskyldte for deres parkering ;) 

De løber over mod min opgang, og det passer med min kæreste møder dem lige ude foran, og de spørger ham hvad nummer det er, og så løber de ellers ind - I kan nok tro min kæreste gik hele vejen og var bange for de fortsatte op til os haha.. Ikke at jeg lige kan forestille mig hvad de skulle ved os ;)

Men mens det sker, kommer en politibil, som bliver kastet ind også også løber der endnu 3 betjente ind! 

Den bil er så kørt igen, men de første 3 betjente er stadigvæk derinde, nu her efter 50 min!!! 

Det er IKKE en måned siden, at jeg vågnede af blåt lys, hvor politiet var i en af de andre huse.. Og det er ikke 3 uger siden, at vores bil var mærkelig og det viste sig der var blevet stjålet to bolte fra begge forhjul!....

Så faktisk er jeg en blanding af nervøs, nysgerrig og bange for hvad det er for et område vi bor i :( 

Også håber jeg ikke det er noget alvorligt.. Kæresten hørte at der blev spurgt "Er I alle okay" inden de lukkede døren dernede.. Så vi håber de er okay...!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at Anders igår fik at vide at den sarte fine lyseblå kjole af Mies der lå fremme var til fætterens fødselsdag imorgen, han siger så at så kan hun også have den på ude ved bedstefar imorgen for de skal til noget fødselsdag hos naboen, fint, perfekt - og så giver han hende den på i DAGPLEJE - IDAG!!!! Smart fætter tanketorsk - så nu skal jeg trylle en fin kjole frem der vel at mærke IKKE er for varm... Grrr.... :sm det var jo i forvejen SUPER nemt at finde frem til lige netop DEN kjole! NOT!!!!

Godt han ikke er hjemme så var jeg gået pregzilla på ham!!! Spade!!!

Skabet er FYLDT med shorts, nederdele, t-shirts og kjoler og så vælger han den fine lyse kjole han VED hun skal have på imorgen :prik

Årh koger indeni!!!! (Ja jeg ved godt det er hormoner men for fanden hvor er det irriterende)

EDIT: fik vist gået lidt Pregzilla på ham på SMS :oops

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu vil jeg godt brokke mig over st jeg har dårlig samvittighed over at skrive til manden at jeg syntes det et "helt utroligt dumt" pg spørge hvad han tænkte på når nu skabet er fyldt med sommertøj der godt må blive beskidt.

Og brokke mig over at jeg slet ikke nåede at støvsuge fordi den skide kjole åbenbart er så skide vigtig at jeg slet ikke kan fungere! Og vi får muligvis gæster i aften og lejligheden ligner lort og kattene fælder :prik LORTE DAG!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og nu vil jeg godt brokke mig over st jeg har dårlig samvittighed over at skrive til manden at jeg syntes det et "helt utroligt dumt" pg spørge hvad han tænkte på når nu skabet er fyldt med sommertøj der godt må blive beskidt.

Og brokke mig over at jeg slet ikke nåede at støvsuge fordi den skide kjole åbenbart er så skide vigtig at jeg slet ikke kan fungere! Og vi får muligvis gæster i aften og lejligheden ligner lort og kattene fælder :prik LORTE DAG!!!!

Du trænger da vist til et stort kram! :kram

Jeg er sikker på, at Anders godt ved at sms'en var hormonpåvirket :kram2 Og enten finder I en anden kjole, eller også er alle ligeglade fordi Mie charmer så meget, at ingen kigger på hendes tøj alligevel. Og hvis der kommer gæster i aften, så må (og kan!) de leve med kattehår. Du havde travlt med at lave baby, og så var der ikke tid til at støvsuge, og det er helt iorden :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver snart idiot af de skide lopper!!!

Skadedyrsbekæmperen kommer i morgen og sprøjter hele huset! Inden da skal der ryddes op og støvsuges i bund + vaskes gulv! Ikke fedt når huset igen ligner lort og 1.salen er ét stort bombekrater....

Del dette indlæg

Annonce ♥

At manden er så skide fokuseret på det han har gang i, at han bare er fuldstændig kold over alt andet...

Jeg har været søsyg nu i 4 dage, og det er SKIDE belastende, men jeg brokker mig ikke. Jeg sætter mig ikke ned og hyler, og jeg fortsætter som om intet var hændt, passe ungerne, skifter bleer osv. Indimellem trækker jeg vejret dybt og stopper for lige at forsøge at finde balancen, og griber fat i vægge eller døre når jeg føler jeg er ved at falde. Men ikke EN FREAKING ENESTE gang har han spurgt til hvordan jeg har det... slet ikke!!! Så bruger han formiddagen på at få klippet hæk og græs fordi vi låner en trailer i eftermiddag så det kan komme på fylden - og det er super fedt at han gør det, og det fortæller jeg ham. Den halvanden time har jeg været indenfor med ungerne, og så kommer han ind og skælder ud over at jeg intet har lavet.

Og nej, det har jeg ikke, men jeg har passet ungerne, skiftet 2 bæ-bleer, stoppet who-knows hvor mange konflikter, trøstet tumling som falder osv osv. Jeg GIDER ikke diskussionen, så da han brokkede sagde jeg bare "Fint!" og gik i gang med at vaske tøj og pakke til turen, for jeg ved godt at uanset hvad, så er det MIG som skal pakke alt til turen. Det er MIG som skal have overblik over om vi får alt med. Det er MIG som skal sørge for at ungerne får mad til nogenlunde sædvanlig tid, det er MIG som skal sørge for at Aron får sovet. Det er MIG som skal få huset til at glide, og det accepterer jeg er 'min opgave' fordi han så laver noget andet.

Men jeg er PISSE træt af at jeg gør alt det jeg plejer at gøre + passer ungerne + laver mad + forbereder ferien, alt imens jeg har det som om jeg er på englandsfærgen, og han ikke engang spørger til mig... Han siger ikke 'fedt du har styr på hvad vi skal have med', 'dejligt du har pakket alt tøjet til alle... Nej, for det er hårdt for HAM at klippe hæk...

:shooter

Åh mand... :-/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt være hende den uartige der brokker sig over varmen. Shiiiiit hvor er det ulideligt! Jeg kan sleeeeet ikke overskue det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt være hende den uartige der brokker sig over varmen. Shiiiiit hvor er det ulideligt! Jeg kan sleeeeet ikke overskue det!

:ditto

Opholder mig faktisk indendørs (til Tour de france :P) og er kun ude med Silke Elia og helst i skyggen. Er bare ikke dog til det er så varmt, medmindre jeg ligger ved stranden i Syden ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto jeg sveder! Og har en baby der ikke vil sove..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Folk der skal pille ved fremmede menneskers børn :shooter Immanuel kan slet ikke have det, så har nu en dybt ulykkelig søn, bare fordi vi tog i Bilka :gal

Så lad da være med at røre min søn, når jeg ikke kender dig :shooter :gal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Folk der skal pille ved fremmede menneskers børn :shooter Immanuel kan slet ikke have det, så har nu en dybt ulykkelig søn, bare fordi vi tog i Bilka :gal

:kram

En slynge/bæresele er rigtig god til at undgå det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

En slynge/bæresele er rigtig god til at undgå det.

Tak for kram :) har netop bestilt en nu, så nu må posten gerne være hurtig ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over Gry kun sov 10 min på skødet af mig i bussen , men hun vågnede helt op og var piv frisk da jeg forsøgte at ligge hende i vognen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også hårdt for den tykke dame her :D jeg har fyldt Felix badebassin og satte straks fødderne i det kolde vand. Så kan han muntre sig i det når han kommer hjem om en time :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver snart idiot af de skide lopper!!!

Skadedyrsbekæmperen kommer i morgen og sprøjter hele huset! Inden da skal der ryddes op og støvsuges i bund + vaskes gulv! Ikke fedt når huset igen ligner lort og 1.salen er ét stort bombekrater....

og så fik jeg en feber tumling hjem....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for kram :) har netop bestilt en nu, så nu må posten gerne være hurtig ;)

Det er jeg sikker på, du bliver glad for :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Myggenet er også smart til at holde uønskede væk.

Og :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er også hårdt for den tykke dame her :D jeg har fyldt Felix badebassin og satte straks fødderne i det kolde vand. Så kan han muntre sig i det når han kommer hjem om en time :)

:D M. Er også i badebassin nu, mens jeg sidder med fødderne deri, jeg må ikke gå derfra, siger hun :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forsinket tog. Igen! Det har været forsinket hele ugen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

At manden er så skide fokuseret på det han har gang i, at han bare er fuldstændig kold over alt andet...

Jeg har været søsyg nu i 4 dage, og det er SKIDE belastende, men jeg brokker mig ikke. Jeg sætter mig ikke ned og hyler, og jeg fortsætter som om intet var hændt, passe ungerne, skifter bleer osv. Indimellem trækker jeg vejret dybt og stopper for lige at forsøge at finde balancen, og griber fat i vægge eller døre når jeg føler jeg er ved at falde. Men ikke EN FREAKING ENESTE gang har han spurgt til hvordan jeg har det... slet ikke!!! Så bruger han formiddagen på at få klippet hæk og græs fordi vi låner en trailer i eftermiddag så det kan komme på fylden - og det er super fedt at han gør det, og det fortæller jeg ham. Den halvanden time har jeg været indenfor med ungerne, og så kommer han ind og skælder ud over at jeg intet har lavet.

Og nej, det har jeg ikke, men jeg har passet ungerne, skiftet 2 bæ-bleer, stoppet who-knows hvor mange konflikter, trøstet tumling som falder osv osv. Jeg GIDER ikke diskussionen, så da han brokkede sagde jeg bare "Fint!" og gik i gang med at vaske tøj og pakke til turen, for jeg ved godt at uanset hvad, så er det MIG som skal pakke alt til turen. Det er MIG som skal have overblik over om vi får alt med. Det er MIG som skal sørge for at ungerne får mad til nogenlunde sædvanlig tid, det er MIG som skal sørge for at Aron får sovet. Det er MIG som skal få huset til at glide, og det accepterer jeg er 'min opgave' fordi han så laver noget andet.

Men jeg er PISSE træt af at jeg gør alt det jeg plejer at gøre + passer ungerne + laver mad + forbereder ferien, alt imens jeg har det som om jeg er på englandsfærgen, og han ikke engang spørger til mig... Han siger ikke 'fedt du har styr på hvad vi skal have med', 'dejligt du har pakket alt tøjet til alle... Nej, for det er hårdt for HAM at klippe hæk...

:shooter

Klaphat :klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde helt glemt hvor ondt i røven man får af at cykle 27kilometer.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Folk der ikke tager Tlf når de har sat noget til salg, eller i det mindste ringer tilbage når man har lagt en besked på Tlf svaren.

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.