tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Afslag på jobbet jeg var til samtale om i går..

Øv :(

Du negler et af dem fra i dag, den faste :kiss

Del dette indlæg

Selvom har haft en FAB dag, så vokser træerne ikke ind i himlen ;)

Så vil brokke mig over;

Min mor og manden <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Omg! Jeg havde søgt væk, det giver da et elendigt familieliv i hverdagen :( :kram

Det har jeg også selv tænkt på, men er glad for at være der og der er ikke mange pædagog jobs at søge i Nordjylland. Men tror det ender med jeg kigger efter noget andet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min kæreste er da en idiot! Han kom hjem fra fisketur i går, og jeg er lige faldet i søvn. Han hamrer så på ruden, så jeg får et mega chok og bare flyver op og råber af ham!

Han kunne da bare tage den normale igang?? Ja, havedøren var låst og kan ikke åbnes udefra men så tag dog den anden dør!

Jeg blev seriøst bange og han mener ikke han gjorde noget galt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At i dag bare bliver en lorte dag! Jeg er en ægte tudemarie sådan helt generelt og i dag skal begge mine børn have sidste dag i deres pasning som vi er rigtig glade for, jeg er mega stresset over flytning, jeg kan ikke nå en skid af det jeg bare SKAL gøre i dag, og jeg har allerede tudet 2 gange her til morgen over at jeg er så røv dårlig til at sige farvel...

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at vi på vores pæd. Møde skal snakke om stort set alle vores medhjælpere fordi der er en TOTAL hul i hovedet tilgang til tingene og vi pædagoger konstant bliver nød til at fortælle dem at de skal gøre ting der er åbenlyse, bede om at de går i gang med ting der er rutiner m.m. Bede dem lade være med uforsvarlige aktiviteter og meget meget mere... ARGH.... Mit stress er steget! Og har været opdadgående siden onsdag!

Det burde IKKE være nødvendig!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Afslag i går - dog en fin mail... Afslag i dag, total standard mail :( øv øv øv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klapvognefobi!  :prik

Lilly vil af en eller anden grund overhovedet ikke ha noget med klapvognen at gøre, hun SKRIGER, vrider sig, vil ned, vil op og bæres  <_< Mor trøster, siger nej du skal gå selv så. Ok så går vi, men kun hvis man IKKE skal holde i hånd og selv må bestemme hvor hen. Så lidt svært at komme til og fra vuggestue for tiden. Hvad er der dog galt med at sidde i den klapvogn  :huh Nu har jeg prøvet at lægge sædet ned, tage bøjlen af og lade være at give sele på. Men nej, den er dum dum DUM! 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Klapvognefobi!  :prik

Lilly vil af en eller anden grund overhovedet ikke ha noget med klapvognen at gøre, hun SKRIGER, vrider sig, vil ned, vil op og bæres  <_< Mor trøster, siger nej du skal gå selv så. Ok så går vi, men kun hvis man IKKE skal holde i hånd og selv må bestemme hvor hen. Så lidt svært at komme til og fra vuggestue for tiden. Hvad er der dog galt med at sidde i den klapvogn  :huh Nu har jeg prøvet at lægge sædet ned, tage bøjlen af og lade være at give sele på. Men nej, den er dum dum DUM! 

Hvilken klapvogn har i?

Vi havde en emmaljunga klapvogn i starten, men Lucas ville bare IKKE sidde i den. Han blev stiktosset, og vred sig helt vildt. Så solgte vi den og brugte i lang tid bare barnevognen til ture. Nu har vi så købt en baby jogger city elite, og han ELSKER den! Så jeg tænker om det simpelthen er fordi hun ikke sidder godt i den? Det kan jo være forskelligt hvilken klapvogn de sidder godt i :)

Det kan jo selvfølgelig også bare være fordi hun har set sig sur på den eller noget i den stil, det er jo desværre svært at sige præcis hvad det er :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Forkølelse og ondt i halsen lige op til weekenden. Er netop 34 uger henne i dag :7himmel Og heldigvis første sygdom under graviditeten. Men sygdom kommer altid på et dumt tidspunkt, har masser af planer i denne weekend og gæster fra langvejs.

Er helt mat og tung i hovedet. En masse klammo snot og øm i pande og nakke. GAH!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brændende højre bryst :( og Immanuel skal til det næste gang :shooter av, av :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil godt brokke mig over at vi på vores pæd. Møde skal snakke om stort set alle vores medhjælpere fordi der er en TOTAL hul i hovedet tilgang til tingene og vi pædagoger konstant bliver nød til at fortælle dem at de skal gøre ting der er åbenlyse, bede om at de går i gang med ting der er rutiner m.m. Bede dem lade være med uforsvarlige aktiviteter og meget meget mere... ARGH.... Mit stress er steget! Og har været opdadgående siden onsdag!

Det burde IKKE være nødvendig!!!

Ej! Hvad er det for nogle medhjælpere I har jer ? :O En masse unge, der bare tror de skal lege med børnene? Vi har modne medhjælpere, utrolig så stor forskel det gør.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Også min tanke :)

Hvordan gik det, Fru-Nielsen? :)

Lige det (de) job fik jeg ikke. Men hvad der ellers er sket hører til i en anden tråd (:yay)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvilken klapvogn har i?

Vi havde en emmaljunga klapvogn i starten, men Lucas ville bare IKKE sidde i den. Han blev stiktosset, og vred sig helt vildt. Så solgte vi den og brugte i lang tid bare barnevognen til ture. Nu har vi så købt en baby jogger city elite, og han ELSKER den! Så jeg tænker om det simpelthen er fordi hun ikke sidder godt i den? Det kan jo være forskelligt hvilken klapvogn de sidder godt i :)

Det kan jo selvfølgelig også bare være fordi hun har set sig sur på den eller noget i den stil, det er jo desværre svært at sige præcis hvad det er :)

Det er en Teutonia Mistral DK som ikke er helt ny. Der har ellers ikke været det store bøvl, det er noget nyt som er kommet til. Min kæreste fixede den i eftermiddag da han hentede hende fra vug: han vendte styret så hun kørte fremad. Det + bøjlen er taget af nu, så valgte hun selv at kravle op og sidde i den - men først da hun havde konstateret at hun ikke ku blive båret. Håber det er løsningen og ikke bare for i dag.

Skal love for vi har begyndende selvstændighedsfase  :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej! Hvad er det for nogle medhjælpere I har jer ? :O En masse unge, der bare tror de skal lege med børnene? Vi har modne medhjælpere, utrolig så stor forskel det gør.

Det er en god og blandet landhandel (alle var måske overdrevet og skrevet i frustration, for vi har sku også nogle fantastiske medhjælpere og egentlig handler det nok kun om 4 fordelt på 2 teams) Vi fik en god snak i pædagog teamet og med lederen - fik lettet vores hjerter, blev enige om at bakke hinanden op især, også på tværs af teams - det er sku røv at tage konflikter man ikke syntes BURDE være nødvendige, men "at sige det pænt" er absolut ikke nok. I mit team har vi især vores kampe. Den ene har vist at han lytter, altså Rom blev ikke bygger på 1 dag, men der er klare forbedringer. Den anden :shooter det hænger os LANGT ud af halsen! Jeg er ikke god til at være skarp i udmeldingerne, men jeg øver mig. Det er bare ligesom en rolle jeg "påtager" mig som ikke er naturlig, så det er altså en proces. Men efter snakken med de andre pædagoger i dag så er der ligesom dannet fælles front og de bakker vores team og det andet team op og vi bakker hinanden op på tværs. Det er rart ikke at stå alene, altså konflikterne står jeg jo stadig med, men det er nu rart at få sagt tingene højt og bedt om hjælp!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Det var da pisse provokerende hvis medhjælperne ikke er deres ansvar voksne!

I Majas nuværende børnehave er der 2 medhjælpere og 1 pædagog i hendes gruppe. Den ene medhjælper er vel 55, og er bare en af de bedste Maja har været sammen med. Den anden medhjælper er en ung fyr på... 22? Han er fantastisk! Han er så ansvarlig, god til at sætte sig i respekt på en god måde, fantastisk kontakt med børnene, god til struktur osv. De er begge SÅ seje, og jeg kommer til at savne dem HELT vildt :boo

Så :kram :kram for det må sgu være belastende når man ikke får hvad man bør kunne forvente!

Vi har 12 medhjælpere + 1 pau studerende + 2 job praktikanter + 1 løntilskud. Som jeg skrev til Louise så drejer det sig nok egentlig kun om 4 men de "smitter" hinanden og når nu de 4 er fordelt på 2 teams så fylder de endnu mere og de får "trukket hinanden ned".

Vi fik en god snak om hvordan vi tackler det og hvordan alle kan hjælpe hinanden og stå sammen - så det er rart. Men det er godt nok en process at lære at sige tingene skarpt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kvalme...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit hold i lænden er begyndte at gå den gale vej igen :o :(

De her skide tramadol gør mig på et tidspunkt overvældende træt og et andet rastløs.. Lige nu er sidstnævnte gældende :shooter

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mit hold i lænden er begyndte at gå den gale vej igen :o :(

De her skide tramadol gør mig på et tidspunkt overvældende træt og et andet rastløs.. Lige nu er sidstnævnte gældende :shooter

Øv hvor træls! :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gerne brokke mig over virkelig dårlig nattesøvn kombineret med jeg skal ud at køre langt i dag :( Men det skal nok blive en god dag :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Træls at komme hjem med en sko i str 39 og en i 41...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over det danske sygehusvæsen. Min svigermor brækkede sin hofte i torsdags. Hun fik at vide hun ville blive opereret torsdag aften måske natten til fredag da der var nogle foran hende i køen. Igår fik hun så at vide hun skulle til Aalborg for at blive opereret lørdag morgen. Nu er manden lige kommet hjem fra sygehuset og nu hedder det sig at det først bliver mandag på et helt trejde sygehus.

Synes sgu ikke det er iorden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke fan af Apple idag <_<

Min telefon bliver tilsyneladende ved med at skrue op for lyset, selvom jeg skruer det NED = mit batteri dør latterligt hurtigt.

Og min iPad bliver tilsyneladende ved med at slå mobildata til, selvom jeg slår det FRA = internet på mit nummer i stedet for på vores wifi = ekstra regning på 110 totalt unødvendige kroner.

Bah! :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over det danske sygehusvæsen. Min svigermor brækkede sin hofte i torsdags. Hun fik at vide hun ville blive opereret torsdag aften måske natten til fredag da der var nogle foran hende i køen. Igår fik hun så at vide hun skulle til Aalborg for at blive opereret lørdag morgen. Nu er manden lige kommet hjem fra sygehuset og nu hedder det sig at det først bliver mandag på et helt trejde sygehus.

Synes sgu ikke det er iorden.

Ej det er godt nok også uheldigt! :o :klap :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ikke fan af Apple idag <_<

Min telefon bliver tilsyneladende ved med at skrue op for lyset, selvom jeg skruer det NED = mit batteri dør latterligt hurtigt.

Og min iPad bliver tilsyneladende ved med at slå mobildata til, selvom jeg slår det FRA = internet på mit nummer i stedet for på vores wifi = ekstra regning på 110 totalt unødvendige kroner.

Bah! :prik

Mht telefonen, ka det være du har sat den til at indstille lyset efter omgivelserne?

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.