tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Lortenat!

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne også brokke mig over lortenætter. Min lille baby (straks 8mdr) har den seneste tid spist mindre og mindre sjatter fra bryst, men stadig ca.5 gange i døgnet. I nat nægtede han så pludseligt at amme, og blev stiktosset hvis jeg forsøgte. Han har haft mange lortenætter på det seneste, skriger hver halve til hele time i perioder. Grrrr. Så frustrerende og trist at han ikke kan trøstes! Tit når jeg tager ham op, så skriger han mere!

Kan han allerede være klar til at stoppe med at amme? Får 3-4 måltider pr dag? Men så hurtigt, fra 5 til 0 amninger pr. dag? Er det tænder? Hvad gør jeg? Arrgh

Det er bare en fase. Det er bare en fase.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg er så dårlig til at sove :( nu har jeg været vågen siden 3.30 om en time ringer mit vækkeur.

:ditto

Marius vægnede kl 03 og jeg fladt først i søvn igen lige før vækkeuret ringede <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyh... Har kun været ledig i 2 dage, og er allerede lidt rundtosset over dagpengeregler og ledighedserklæringer og rådighedskrav og hvad ved jeg :wacko

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har seriøst kvalme og ikke lyst til mad... :( Det eneste jeg kan få ned er muslibare med kokos. Det får jeg det ikke skidt af.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pyh... Har kun været ledig i 2 dage, og er allerede lidt rundtosset over dagpengeregler og ledighedserklæringer og rådighedskrav og hvad ved jeg :wacko

:kram Er helt sikker på, at der snart kommer job til dig!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Læger, der aldrig kan blive enige og konstant giver kontra meldinger :shooter min tillid til dem er godt nok ikke stor, når de siger vidt forskellige ting :shooter og jeg kunne egentlig Også smide sygeplejersker ind her! Så frustrerende!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor er det så vigtigt med det skide køn?? Jeg fatter det simpelthen ikke!

Det vigtigste for din svigerinde er at barnet er SUND, RASK OG LEVEDYGTIG!

Jeg forstår dem godt!

Hilsen hende der selv skal have lavet moderkagebiopsi på mandag af samme grund,

Forhøjet risiko, vi vil ikke vide kønnet hvis vi går fri fra kromosomfejl.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Læger, der aldrig kan blive enige og konstant giver kontra meldinger :shooter min tillid til dem er godt nok ikke stor, når de siger vidt forskellige ting :shooter og jeg kunne egentlig Også smide sygeplejersker ind her! Så frustrerende!

Husk på at de også er mennesker!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg ikke er gravid OG den forsinkede mens betyder, at jeg skal bløde til firma-sommerfesten i morgen OG at jeg ikke har noget tøj at tage på fordi sommerkjoler og menskrop bare ikke er en super kombi :prik :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvorfor er det så vigtigt med det skide køn?? Jeg fatter det simpelthen ikke!

Det vigtigste for din svigerinde er at barnet er SUND, RASK OG LEVEDYGTIG!

Jeg forstår dem godt!

Hilsen hende der selv skal have lavet moderkagebiopsi på mandag af samme grund,

Forhøjet risiko, vi vil ikke vide kønnet hvis vi går fri fra kromosomfejl.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og i øvrigt, er det ikke fordi jeg mener det er uvigtigt om barnet er sund og rask ;) Jeg er bare af den overbevisning, at selvfølgelig er barnet det.. :D Det SKAL være en sund og rask lille en :)

Det skal da helst også være et sund og rask barn men det er desværre ikke en selvfølge :( det er jo ikke for sjov at folk med en dårlig risikovurdering får tilbudt og foretaget en moderkagebiopsi :( en del får en positivt svar, men der er jo også dem der ikke gør og som så står med et svært valg og som har knyttet sig til det foster de bærer rundt på i maven.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte morgen, hys mindste mus, tog forsinkelser og regn :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nåå ja og så pisse fryser jeg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det skal da helst også være et sund og rask barn men det er desværre ikke en selvfølge :( det er jo ikke for sjov at folk med en dårlig risikovurdering får tilbudt og foretaget en moderkagebiopsi :( en del får en positivt svar, men der er jo også dem der ikke gør og som så står med et svært valg og som har knyttet sig til det foster de bærer rundt på i maven.

Præcis- og tak for opbakningen :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Husk på at de også er mennesker!!

Det ved jeg, det er bare så frustrerende som forældre. Så skal han scannes, så Skal han ikke :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har fået nogle trusser på som kravler... Der er jo for pokker en grund til at jeg ikke går med g-streng... :lol

Haha, kender det! Og det giver ingen mening, har en masse ens trusser (de er billige i H&M! ;)), og nogle af dem kravler, andre ikke.. Jeg forstår det ikke!!! :prik :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder i Skole i Køge med mega ondt i hovedet og generelt bare utilpas..... Har skrevet 22 siders afsætning, vi må først aflevere kl. 14.10, der er lang tid til og jeg føler lidt at jeg dør i mellemtiden

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har haft det skidt en uge efterhånden. Jeg har så ondt i mit hoved og har nu også mega kvalme. Jeg har forsøgt med smertestillende, men de tager kun toppen :(

Jeg vil bare have det godt, jeg håber weekenden hjælper og ellers må jeg tage et smut til lægen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er ved at være godt og grundigt deprimeret og skuffet over, at jeg ikke har fået et arbejde- eller i det mindste bare er blevet kaldt ind til en jobsamtale... !!!

Det er simpelthen super trist og hårdt for selvtilliden og selvværdet efter 5 måneders søgen og afslag på afslag... synes selv at jeg søger bredt og mange stillinger. Jeg har et meget højt snit, relevant erhvervserfaring, udlandsophold, frivilligt arbejde under uddannelse etc etc. På papiret burde jeg have det der skal til- men intet held.

Begynder at tænke, at min uddannelse er ligegyldig- og at jeg intet kan.

Og det er ikke sjovt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Diamanten.. Sådan har jeg det.. Efter 2 års ledighed :( det er SÅ forfærdelig en følelse!!

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.