Besvaret June 8, 2014 Vi er i Næstved.. Vi bor ikke langt fra Næstved. Så ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2014 Jeg har smadret skærmen på min Iphone :( Øv! Og så er det vist bare en af de dage idag.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2014 Jeg har smadret skærmen på min Iphone :( Øv! Og så er det vist bare en af de dage idag.. Nooo! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2014 Nooo! :kram jo! :( Men det gode er, at så er jeg jo nødt til at købe en ny… :P Hov, det hører ikke til herinde.. Kun at det er surt det skal være så pissedyrt! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2014 argh så blev manden sur. Simon knækkede bommen til sit "brio"tog og uden at tænke mig om siger jeg den kan morfar nok lave. Og så blev han sur over at jeg tog illusionen fra Simon om at far kan alt. Men altså han har jo ligsom 10 tommelfingre og vi har hverken lim eller noget og min far har været sløjdlærer i mange år og har lim og alting. Ih jeg gider ikke skændes, øv. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 8, 2014 argh så blev manden sur. Simon knækkede bommen til sit "brio"tog og uden at tænke mig om siger jeg den kan morfar nok lave. Og så blev han sur over at jeg tog illusionen fra Simon om at far kan alt. Men altså han har jo ligsom 10 tommelfingre og vi har hverken lim eller noget og min far har været sløjdlærer i mange år og har lim og alting. Ih jeg gider ikke skændes, øv. Ej, det var da noget mærkeligt noget at blive sur over :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2014 Sådan en dag hvor jeg bare ikke orker svigermor kommer på besøg <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2014 Sådan en dag hvor jeg bare ikke orker svigermor kommer på besøg <_< Dem kender jeg godt! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2014 Snot. Både hos mig og Noah - og han skal i vs fra 9-14 i morgen... Håber det går væk i nat!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2014 Muligvis luksusproblem, men fuck hvor har vi det varmt, 31 grader idag, imorgen op til 36 grader. Jeg har det ok med lidt varme, men skisme ikke i de her grader, det er ikke muligt at lave noget som helst, så smelter vi væk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2014 Sådan en dag hvor jeg bare ikke orker svigermor kommer på besøg <_< Er det ikke altid sådan? :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2014 Er det ikke altid sådan? :pJeg har det altså også sådan dagligt! :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2014 Dem kender jeg godt! :kram2 Er det ikke altid sådan? :p Tak Tumlepigen :) Det gik heldigvis okay, jeg var også bare morgensur gravid der havde sovet dårligt... Men min mand havde heldigvis fortalt han skulle arbejde når Dicte sover til middag, så det gik alligevel og hun er kørt igen. Og skruk, jo det kan du vist godt have ret i ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 9, 2014 Jeg har det altså også sådan dagligt! :lol Hæ hæ ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Slet ikke overskud til at være på arbejde! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Hvem fanden har givet min baby sådan et temperament?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Hvem fanden har givet min baby sådan et temperament?! Tandfeen? :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 At jeg ingen shorts kan finde Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Tandfeen? :kram2 Fisk.. måske! Han har virkelig fået temperament på det sidste - bliver sur og skriger hvis vi tager noget han har i hånden eller hvis han synes han skal have hånden ned i yoghurten og jeg ikke lige synes. Jesus! :lol Men appetitten er ikke som den plejer.. Dog har jeg jo lavet en "Peter og ulven" med de tænder der, så jeg tror ikke det er tænder før den er i munden på ham :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Varmen!!! Har så meget vand i fødderne at jeg ikke kan gå. Lige nu er jeg plantet på sofaen med fødderne i koldt vand og en ventilator en meter fra mig - og så kan jeg næsten holde ud at være til.... :-( Enten skal knægten snart komme ud eller også vil jeg have regnvejr!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 At jeg lige har mødt min bror, som er indlagt på en åben psykiatrisk afdeling til behandling for skitsofreni og hashpsykose, på christianshavn, er 95 % sikker på at han var på vej på staden for at købe hash. Men var sent på den for at hente Simon, så kunne jo ikke rigtig mandsopdække ham og få ham på bedre tanker, øv altså. Det er bare den onde spiral, når han ryger, virker medicinen ikke optimalt, så hører han stemmer, så ryger han mere og så ender han igen i en psykose :cry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 At jeg lige har mødt min bror, som er indlagt på en åben psykiatrisk afdeling til behandling for skitsofreni og hashpsykose, på christianshavn, er 95 % sikker på at han var på vej på staden for at købe hash. Men var sent på den for at hente Simon, så kunne jo ikke rigtig mandsopdække ham og få ham på bedre tanker, øv altså. Det er bare den onde spiral, når han ryger, virker medicinen ikke optimalt, så hører han stemmer, så ryger han mere og så ender han igen i en psykose :cry Frygteligt at være vidne til :kram2 uanset hvad du havde kunnet gøre i dag eller ej kan du jo nok ikke hjælpe ham så meget, desværre. Pyha! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 10, 2014 Frygteligt at være vidne til :kram2 uanset hvad du havde kunnet gøre i dag eller ej kan du jo nok ikke hjælpe ham så meget, desværre. Pyha!Nej desværre ikke, for vil han ryge, så skal han jo nok få fat på skidtet! Og vi kan jo ikke opdække ham 24/7/365.Vi er nu på 3. store psykose på 7 år og for hver gang tror man jo nok lidt mindre på at det nogensinde vil lykkedes for ham at få et normalt liv. Og det er hårdt for hele familien og især for vores mor, som snart heller ikke kan meget mere. Og som bliver mere og mere slidt af det hele. Men han er jo voksen, og det er hans liv, og så må vi jo bare være lykkelige for at han aldrig har forsaget andet en materielskade, og aldrig har gjort nogen fortræd. Selvom han har sagt at hans stemmer bl.a. Tilsagde ham at slå overboen ihjel :o Nu bliver han efter planen udskrevet på næste onsdag og så må vi jo så bare vente og se hvorlænge der går før møllen kører igen. Tror efterhånden ikke på det, men måske bliver det alligevel denne gang det lykkedes at bryde den onde ring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites