Besvaret May 13, 2014 At J fik afslag på en søgning om at komme i en anden gruppe på arbejdet. Han ville så gerne ha haft det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Min far!!!! Hvorfor ødelægge min glæde over den gode scanning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 da jeg var på ppiller, blødte jeg kraftigt og konstant i pausen og når den 1. Pillevar taget, pletblødte jeg i et par dage.. der er irriterende. For jeg er sengeliggende et par er dage i min mens :( Har du overvejet en hormonspiral, den hjalp mig. :kram det må godt nok ikke være rart at have det sådan hver måned! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Min far!!!! Hvorfor ødelægge min glæde over den gode scanning.Hvordan bar han sig dog ad med det? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Hvordan bar han sig dog ad med det? :kram Måske er det bare fordi at han er uvidende. Men jeg skriver glad en SMS om hvordan MD-scanning er gået og han svarer bare: okay, noget i selv har valgt eller lægen der siger det? Ka være fordi at jeg er hormonella, men synes bare det var at sige om vi ikk bruger for mange penge på scanninger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Nå ja og så har vi talt med Sebastian om evt. skift af gruppe. Han har selv sagt at han gerne ville skifte, men vi har sagt han så også skal væk fra børnene. Dette har han ikke villet og vi har derfor tænkt at så håber vi det går for de sidste par mdr. Idag sagde han igen, at nu var han klar. Vi sagde igen, at så skulle han også væk fra børnene. Til det sagde han, så må det være sådan og det vil hun (pædagogen) også blive rigtig glad for :( tænk at hun kan få ham til at føle sådan. Han er altså en rigtig godt dreng, han er stille, rolig og kærlig, men kan da også godt være en spasmager og være glad og larmende med andre børn. Det bliver så åbenbart set som noget negativt, jeg ser det som at være 6 år. Jeg synes fandme det er synd for Sebastian. :( Det er virkelig uhyggelig læsning. Tanken om at nogen "udså" sig Theodor på den måde gør mig virkelig ked.Jeg håber virkelig i finder en løsning :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Tak Fru-Nielsen :kram2 Det havde jeg brug for. Vi er lidt i syv sind her og vores hjerner er lidt kogte af feber. Men vi forsøger lige nu at udtænke en plan. Lige nu er vi der, at vi ikke vil have han skal tilbage til hende. På ingen måder og så må det tyske være det tyske. Vi vil tale med lederen om, at han kan få flyttet stue. Vi er lige nu igang med at overveje at sige at han kommer ikke derned før der er en løsning. Vi vil simpelthen ikke have ham hen til hende igen. Vi synes det giver mest mening, at vi så holder ham hjemme indtil der er fundet en løsning. Bægeret er bare flydt over nu. Han stopper i slutningen af juli. Jeg har idag talt dagene og han har 44 dage tilbage, hvis man trækker weekender og ferier fra. Så det er jo ikke meget. Hvis han ikke kan flyttes så er vi ved at være der at så tager vi ham ud. Han går dog i forskole og det vil vi så tale med dem om, om det er muligt han stadig kan dette, da det på sin vis er skolen der står for det, men med børnehavens pædagoger. På Sebastians stue er det selvføgelig DEN pædagog. Vi vil så høre om han kan blive tilknyttet en anden i forskolen. Så må jeg lege taxa når han skal i forskole og til sprogundervisning. Men vi ved ikke om det kan lade sig gøre og håber på han "bare" kan skifte stue. Hvis jeg skal have ham hjemme, så får han at vide, at det er med tyske lydbøger, opgave bøger der skal løses herhjemme og så bliver han sat til at se tysk fjernsyn og ikke kun disney junior men også national georaphic m.m. og så vil vi høre vores nabo om han engang imellem kan komme ind til hende til en sludder for en sladder for at holde det tyske ved lige. Jeg tror det er ved at være vores plan, men som sagt i lidt feberkogte hjerner, så vi skal lige have den kørende i hovedet henover aftenen. Vi har foreløbig kun sagt til Sebastian at vi vil bede om skift af stuen, vi har ikke sagt at han måske bliver holdt hjemme imorgen og at vi måske helt tager ham ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Lidt Maude over, at manden ikke selv tænkte på at købe chips og cola med hjem til gravid hustru med dårlig mave <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Tak Fru-Nielsen :kram2 Det havde jeg brug for. Vi er lidt i syv sind her og vores hjerner er lidt kogte af feber. Men vi forsøger lige nu at udtænke en plan. Lige nu er vi der, at vi ikke vil have han skal tilbage til hende. På ingen måder og så må det tyske være det tyske. Vi vil tale med lederen om, at han kan få flyttet stue. Vi er lige nu igang med at overveje at sige at han kommer ikke derned før der er en løsning. Vi vil simpelthen ikke have ham hen til hende igen. Vi synes det giver mest mening, at vi så holder ham hjemme indtil der er fundet en løsning. Bægeret er bare flydt over nu. Han stopper i slutningen af juli. Jeg har idag talt dagene og han har 44 dage tilbage, hvis man trækker weekender og ferier fra. Så det er jo ikke meget. Hvis han ikke kan flyttes så er vi ved at være der at så tager vi ham ud. Han går dog i forskole og det vil vi så tale med dem om, om det er muligt han stadig kan dette, da det på sin vis er skolen der står for det, men med børnehavens pædagoger. På Sebastians stue er det selvføgelig DEN pædagog. Vi vil så høre om han kan blive tilknyttet en anden i forskolen. Så må jeg lege taxa når han skal i forskole og til sprogundervisning. Men vi ved ikke om det kan lade sig gøre og håber på han "bare" kan skifte stue. Hvis jeg skal have ham hjemme, så får han at vide, at det er med tyske lydbøger, opgave bøger der skal løses herhjemme og så bliver han sat til at se tysk fjernsyn og ikke kun disney junior men også national georaphic m.m. og så vil vi høre vores nabo om han engang imellem kan komme ind til hende til en sludder for en sladder for at holde det tyske ved lige. Jeg tror det er ved at være vores plan, men som sagt i lidt feberkogte hjerner, så vi skal lige have den kørende i hovedet henover aftenen. Vi har foreløbig kun sagt til Sebastian at vi vil bede om skift af stuen, vi har ikke sagt at han måske bliver holdt hjemme imorgen og at vi måske helt tager ham ud. :kram hun er altså for viderekommende!!! Jeg syntes jeres plan lyder ganske fornuftig og jeg har ikke feberkogt hjerne ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Lidt Maude over, at manden ikke selv tænkte på at købe chips og cola med hjem til gravid hustru med dårlig mave <_< Ej et fedt udtryk :D Undskyld jeg griner :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 :kram hun er altså for viderekommende!!! Jeg syntes jeres plan lyder ganske fornuftig og jeg har ikke feberkogt hjerne ;) Godt at høre :) så kan det ikke være helt forkert. Imorgen giver sig. Sebastian har nu også feber, så ligegyldigt hvad så bliver han hjemme imorgen. Han er MEGET glad. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Godt at høre :) så kan det ikke være helt forkert. Imorgen giver sig. Sebastian har nu også feber, så ligegyldigt hvad så bliver han hjemme imorgen. Han er MEGET glad. Held i uheld - god bedring med ham! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Tak Fru-Nielsen :kram2 Det havde jeg brug for. Vi er lidt i syv sind her og vores hjerner er lidt kogte af feber. Men vi forsøger lige nu at udtænke en plan. Lige nu er vi der, at vi ikke vil have han skal tilbage til hende. På ingen måder og så må det tyske være det tyske. Vi vil tale med lederen om, at han kan få flyttet stue. Vi er lige nu igang med at overveje at sige at han kommer ikke derned før der er en løsning. Vi vil simpelthen ikke have ham hen til hende igen. Vi synes det giver mest mening, at vi så holder ham hjemme indtil der er fundet en løsning. Bægeret er bare flydt over nu. Han stopper i slutningen af juli. Jeg har idag talt dagene og han har 44 dage tilbage, hvis man trækker weekender og ferier fra. Så det er jo ikke meget. Hvis han ikke kan flyttes så er vi ved at være der at så tager vi ham ud. Han går dog i forskole og det vil vi så tale med dem om, om det er muligt han stadig kan dette, da det på sin vis er skolen der står for det, men med børnehavens pædagoger. På Sebastians stue er det selvføgelig DEN pædagog. Vi vil så høre om han kan blive tilknyttet en anden i forskolen. Så må jeg lege taxa når han skal i forskole og til sprogundervisning. Men vi ved ikke om det kan lade sig gøre og håber på han "bare" kan skifte stue. Hvis jeg skal have ham hjemme, så får han at vide, at det er med tyske lydbøger, opgave bøger der skal løses herhjemme og så bliver han sat til at se tysk fjernsyn og ikke kun disney junior men også national georaphic m.m. og så vil vi høre vores nabo om han engang imellem kan komme ind til hende til en sludder for en sladder for at holde det tyske ved lige. Jeg tror det er ved at være vores plan, men som sagt i lidt feberkogte hjerner, så vi skal lige have den kørende i hovedet henover aftenen. Vi har foreløbig kun sagt til Sebastian at vi vil bede om skift af stuen, vi har ikke sagt at han måske bliver holdt hjemme imorgen og at vi måske helt tager ham ud. Der lyder som en god plan! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Er alene til torsdag. Theodor er småsyg og har sindssygt rød numse. Jeg har intet overblik over den eksamensforberedelse jeg gerne skulle være i gang med. Jeg har skiftet afsnit på arbejde, og er nu et sted jeg tidligere har været to uger - rigtig søde mennesker, men der er pludselig kommet problemer personalet imellem, og det gik ud over mig i går både fagligt og personligt. Egentlig vil jeg nok brokke mig over min stress. Ellers var alt det ovenstående nok ikke så store problemer trods alt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Ej et fedt udtryk :D Undskyld jeg griner :kram2 Det er i orden - det ER et fedt udtryk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 13, 2014 Har du overvejet en hormonspiral, den hjalp mig. :kram det må godt nok ikke være rart at have det sådan hver måned! Jeg har snakket med lægen om det, men min krop er ikke glad for "fremmede" ting. Min læge er villig til at give det forsøget, når jeg har tabt mig, så min hormon-balance er mere stabil og min krop er i bedre balance. Hvilket jeg er igang med nu :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Er alene til torsdag. Theodor er småsyg og har sindssygt rød numse. Jeg har intet overblik over den eksamensforberedelse jeg gerne skulle være i gang med. Jeg har skiftet afsnit på arbejde, og er nu et sted jeg tidligere har været to uger - rigtig søde mennesker, men der er pludselig kommet problemer personalet imellem, og det gik ud over mig i går både fagligt og personligt. Egentlig vil jeg nok brokke mig over min stress. Ellers var alt det ovenstående nok ikke så store problemer trods alt.. Det er sgi også mange ting at have på én gang synes jeg :shooter Stress stinker :klap :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Det er sgi også mange ting at have på én gang synes jeg :shooter Stress stinker :klap :kram2 Tak for kram.. Jeg er hvertfald noget træt af det hele lige skal være træls mens A er væk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Træt af min læge ik ku ta de skide blodprøver igår så skal på sygehuset og ha dem taget idag...og er mega nervøs dårlig over det...dumme skræk jeg har mig....øv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Tak for kram.. Jeg er hvertfald noget træt af det hele lige skal være træls mens A er væk.Sådan synes jeg tit det er:kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Tak for kram.. Jeg er hvertfald noget træt af det hele lige skal være træls mens A er væk. Det er fanme også typisk :shooter (Hilsen hende der dårligt nok hænger sammen i en helt normal hverdag uden manden ;)) Hvornår kommer han hjem igen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Note to self: STOP med at putte kakao i æggekaffen! Det kommer IKKE til at smage af chokolade, men bare af BITTER kaffe. FAT DET SÅ! :klap *hælder æggekaffe ud for gud ved hvilken gang* Bah...! :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Sådan synes jeg tit det er :kram :kram :kram Det er der nok noget om.. Men alt bliver nok bare også forstærket af at være alene..Tak for kram, søde! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2014 Det er fanme også typisk :shooter (Hilsen hende der dårligt nok hænger sammen i en helt normal hverdag uden manden ;)) Hvornår kommer han hjem igen? En gang i morgen. Hvornår aner jeg ikke. Finder nok heller ikke ud af det før han er her ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites