Besvaret May 4, 2014 :badgirl Undskyld men :lol :lol :lol Jamen hey, hvis det kan sprede lidt smil, så er det måske ikke så slemt alligevel, så det skal du ikke undskylde :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Undskyld hr x, men rimelig tid inden sengetid for aflevering af delebørn er vist overskredet! De skal op kl 6, som de skal hver eneste skoledag. Normal sengetid er mellem 19-20. Ikke 21-22 som han åbenbart mener <_< Er så gal på den mand. Jeg aner aldrig hvornår han afleverer om søndagen. Det kan være alt fra 10-22.30, som han har præsteret at gøre. Arrrg Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Undskyld hr x, men rimelig tid inden sengetid for aflevering af delebørn er vist overskredet! De skal op kl 6, som de skal hver eneste skoledag. Normal sengetid er mellem 19-20. Ikke 21-22 som han åbenbart mener <_< Er så gal på den mand. Jeg aner aldrig hvornår han afleverer om søndagen. Det kan være alt fra 10-22.30, som han har præsteret at gøre. Arrrg Ej hvor belastende og unfair :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Ej hvor belastende og unfair :prikTotal belastende for det er ikke ham der står med trætte børn i morgen tidlig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Total belastende for det er ikke ham der står med trætte børn i morgen tidlig Kan man ikke holde ham op til en samværsaftale om sådan noget? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Forkølelsessår :angry Hvad fanden er det for en latterlig ubrugelig møgvirus :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 Øjenbetændelse hos Luna :( og oppustet mor! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2014 At jeg skal bøvle så meget med min mave :( Håber en god nat uden jag, jeg vågner ved :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Ynke-besvarelse upcoming! Jeg er lidt ked af, at min afslapningsdag, nu skal bruges på at pleje min syge datter, afleverer nøgle og tage til møde på VUC.. :( Jeg kan slet ikke få det til at hænge sammen. Logan er mega pyller pga. Han reagere på dagen igår. Og så havde manden rygestop i Mandags, hvorefter han lavede det om til i dag, pga. Dåben igår (for mange fristelser osv.). Han kommer så og vil udsætte det IGEN - jeg sagde i sidste uge at jeg synes det var en undskyldning for ikke at stoppe, men at han skulle gøre hvad han fandt bedst for HANS rygestop. Denne gang kommer han og siger at han nyder at ryge og det er svært for ham at stoppe og at han gerne vil læse "Endeligt ikke ryger" igennem først - det har han sagt i snart 2 år uden der er sket noget :( Jeg ved at det er forkert af mig at være skuffet, men jeg havde sådan glædet mig til dette rygestops forsøg :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Ynke-besvarelse upcoming! Jeg er lidt ked af, at min afslapningsdag, nu skal bruges på at pleje min syge datter, afleverer nøgle og tage til møde på VUC.. :( Jeg kan slet ikke få det til at hænge sammen. Logan er mega pyller pga. Han reagere på dagen igår. Og så havde manden rygestop i Mandags, hvorefter han lavede det om til i dag, pga. Dåben igår (for mange fristelser osv.). Han kommer så og vil udsætte det IGEN - jeg sagde i sidste uge at jeg synes det var en undskyldning for ikke at stoppe, men at han skulle gøre hvad han fandt bedst for HANS rygestop. Denne gang kommer han og siger at han nyder at ryge og det er svært for ham at stoppe og at han gerne vil læse "Endeligt ikke ryger" igennem først - det har han sagt i snart 2 år uden der er sket noget :( Jeg ved at det er forkert af mig at være skuffet, men jeg havde sådan glædet mig til dette rygestops forsøg :( Det er da ikke forkert af dig, at være skuffet. Det kan jeg sgu godt forstå :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Det er da ikke forkert af dig, at være skuffet. Det kan jeg sgu godt forstå :kram2 What she said :ditto :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Jeg har en jobansøgning ude at "flyve", hvor der var ansøgningsfrist i fredags og samtale på torsdag. Min telefon ringer sjældent. Men nu ringede den. Med hemmeligt nummer. Jeg tænker straks "Er det mon job?????" og kyler mit arbejde fra mig, og tager telefonen op med rystende hænder, samler mig sammen, koncentrerer mig om at lyde fattet og venlig... - Hej, det er Mette? - Ja goddag Mette, du taler med Christian [støj på linjen] - Jaaaa? *holder vejret* - Jeg ringer bare til dig, fordi jeg kan se, at du tidligere har abonneret på IFORM! - ... Ja, det er rigtigt. Jeg har ikke lyst til at få bladet igen. - Vil du ikke engang høre tilbudet? - Nej tak Christian. Hav en god dag. <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 3 mdr. 3 mdr. så er vi fri for den pædagog i Sebastians børnehave. Arggh, da jeg hentede ham idag, sagde han at der var en besked til mig i hans rygsæk og han havde altså været rigtig slem idag :( Ok, det ser vi på. Jeg får sedler med hjem, hvis der er noget, da mit tyske ikke er særlig godt og for at få det hele med. Den må jeg bide i mig og sige det er ok, selvom jeg hader at få sedler med hjem. Når, men på sedlen står at han har larmet i morgenkredsen, ikke ville deltage og var sur og om vi vil fortælle ham hvordan han skal opføre sig. Ja ok, det skal vi nok, men det ved han skisme godt. Sebastian nægter ikke at han har opført sig forkert, det ved han godt. Men der hvor jeg så står af på hende er, at hun ifølge Sebastian overhovedet ikke har spurgt HVORFOR han var sur og ked af det. Det sagde Sebastian med det samme til mig, han havde troet og følt at de andre børn havde grinet af ham og det var han blevet rigtig ked af. Han indrømmer også at han nok havde misforstået situationen, men forhelvede hvorfor ikke tale med ham, hans tyske er altså fint! Jeg føler bare hun vil misforstå ham, vi har talt om hun mon er efter ham fordi han ikke er helt tysk, hun er østeuropæer. Ved ikke om de har et specielt horn i siden på skandinaver, for hun er den eneste der noget med omkring ham. Alle andre uden undtagelse siger, at han opfører sig godt og der sjældent er noget Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Har endnu engang kørt min mand på sygehuset :( 3. gang på 2. Uger... Og med Dicte i bilen der har små feber og av i tænderne, og blev ked af det og savner sin far :( :( Øv nu må det snart være slut! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Har endnu engang kørt min mand på sygehuset :( 3. gang på 2. Uger... Og med Dicte i bilen der har små feber og av i tænderne, og blev ked af det og savner sin far :( :( Øv nu må det snart være slut! :kram Det er da også en uholdbar situation. Håber snart han bliver bedre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Har endnu engang kørt min mand på sygehuset :( 3. gang på 2. Uger... Og med Dicte i bilen der har små feber og av i tænderne, og blev ked af det og savner sin far :( :( Øv nu må det snart være slut! :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 3 mdr. 3 mdr. så er vi fri for den pædagog i Sebastians børnehave. Arggh, da jeg hentede ham idag, sagde han at der var en besked til mig i hans rygsæk og han havde altså været rigtig slem idag :( Ok, det ser vi på. Jeg får sedler med hjem, hvis der er noget, da mit tyske ikke er særlig godt og for at få det hele med. Den må jeg bide i mig og sige det er ok, selvom jeg hader at få sedler med hjem. Når, men på sedlen står at han har larmet i morgenkredsen, ikke ville deltage og var sur og om vi vil fortælle ham hvordan han skal opføre sig. Ja ok, det skal vi nok, men det ved han skisme godt. Sebastian nægter ikke at han har opført sig forkert, det ved han godt. Men der hvor jeg så står af på hende er, at hun ifølge Sebastian overhovedet ikke har spurgt HVORFOR han var sur og ked af det. Det sagde Sebastian med det samme til mig, han havde troet og følt at de andre børn havde grinet af ham og det var han blevet rigtig ked af. Han indrømmer også at han nok havde misforstået situationen, men forhelvede hvorfor ikke tale med ham, hans tyske er altså fint! Jeg føler bare hun vil misforstå ham, vi har talt om hun mon er efter ham fordi han ikke er helt tysk, hun er østeuropæer. Ved ikke om de har et specielt horn i siden på skandinaver, for hun er den eneste der noget med omkring ham. Alle andre uden undtagelse siger, at han opfører sig godt og der sjældent er noget Kan i ikke klage (igen)? Eller har i opgivet og tænker "lige om lidt er det slut"? Syntes hun lyder som en krage!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Har endnu engang kørt min mand på sygehuset :( 3. gang på 2. Uger... Og med Dicte i bilen der har små feber og av i tænderne, og blev ked af det og savner sin far :( :( Øv nu må det snart være slut! Åh nej :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Har endnu engang kørt min mand på sygehuset :( 3. gang på 2. Uger... Og med Dicte i bilen der har små feber og av i tænderne, og blev ked af det og savner sin far :( :( Øv nu må det snart være slut! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Tak piger :kram2 (ingen multiquote fra mobilen) Nu bliver han heldigvis scannet her til aften og burde blive opereret imorgen, og så burde det være 2-3 dages hvile inden han er frisk igen - og SÅ er det slut! Ikke flere dumme nyresten der kan drille... Tilgengæld har han fået seng på gangen, ham min mand delte stue med er åbenbart ved at dø, så hans kone har fået min mands seng. Der er sku ikke noget fedt med denne situation overhovedet. Dicte kalder på 'min far min far' og var 1,5 time om at falde i søvn, så nu skal jeg også i seng hvis hun nu skal være ked af det i løbet af natten. Suk :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Kan i ikke klage (igen)? Eller har i opgivet og tænker "lige om lidt er det slut"? Syntes hun lyder som en krage!!! Vi fik ikke meget ud af det sidst, så vi har lidt taget den tilgang at om lidt er det slut. Vi vil dog når Sebastian er gået ud bede om at Cassandra ikke kommer til hende, men vi venter for det gode samarbejdes skyld. Min mand har nu sammensat et brev til hende, hvor vi skriver hvordan han følte i situationen. Vi har samtidigt skrevet at vi endnu engang beder dem om at tale med ham istedet for bare at tale til ham. Men hun fattede det ikke sidst, hun ser tom ud når man taler om 2 vejs kommunikation med et barn. Jeg har før været lidt indigneret over at hun har spurgt om vi taler med Sebastian for selvfølgelig gør vi det og meget. Men jeg er efterhånden noget frem til, at hun mener, om vi taler til ham og ikke med ham. De sagde på sidste møde at hans kognitive niveau er meget højt og det tror jeg også hun står af på og ikke helt ved hvad hun skal stille op med. For han er ifølge dem milevidt fra de andre børn. Hvilket også skaber lidt issues da børnene ikke altid forstår ham. Altså ikke pga sprog, men kognitivt. Jeps krage og jeg har så svært ved hende. Men den anden på stuen fungerer og lyttede til os på mødet og det gør os sådan nogenlunde ok med det. Men de andre sidste år på stuen fungerede bare så godt, så skide irriterende at få hende her. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Tak piger :kram2 (ingen multiquote fra mobilen) Nu bliver han heldigvis scannet her til aften og burde blive opereret imorgen, og så burde det være 2-3 dages hvile inden han er frisk igen - og SÅ er det slut! Ikke flere dumme nyresten der kan drille... Tilgengæld har han fået seng på gangen, ham min mand delte stue med er åbenbart ved at dø, så hans kone har fået min mands seng. Der er sku ikke noget fedt med denne situation overhovedet. Dicte kalder på 'min far min far' og var 1,5 time om at falde i søvn, så nu skal jeg også i seng hvis hun nu skal være ked af det i løbet af natten. Suk :( :Kram2 ej hvor ubehageligt. God bedring med din mand :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Jeg frygter jeg har spist noget dårlig kylling itl frokost i dag. Åh, hvor jeg dog håber det er falsk alarm!!! :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Jeg frygter jeg har spist noget dårlig kylling itl frokost i dag. Åh, hvor jeg dog håber det er falsk alarm!!! :unsureOg så kastede jeg op :(Og jeg skal på kursus igen i morgen og til Justin Timberlake-koncert i Parken i morgen aften i arbejdssammenhæng. Det er ikke fair! :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2014 Jeg frygter jeg har spist noget dårlig kylling itl frokost i dag. Åh, hvor jeg dog håber det er falsk alarm!!! :unsureDårligt, som at det ikke er stegt ordentligt? For så går der nogle dage før du bliver dårlig (det har det i hvert fald gjort de to gange jeg har været ude for det). Del dette indlæg Link to post Share on other sites