Besvaret April 29, 2014 Øv hvor bittert :kram (Og btw total misundelig over, at du har en kæreste, der vil løbe med dig :biglove) Tak for kram :kiss Jeg har fået en lille bristning af en sene under foden. Det burde heldigvis gå hurtigt over, og er også allerede blevet bedre - men alligevel irriterende! Og ja det er bare skønt! :7himmel vi har lige lagt en træningsplan sammen da vi skal løbe en halvmarathon til efteråret :o så nu skal den fod altså gå i orden! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Nedern.... Bakkede ind i en bil i dag. Det kommer så lige til at koste 6500,- + stigning i forsikring! Fucking øv!!øv da også. måske ikke så relevant nu men man kan jo spørger modparten om man kan ordne det uden om forsikringen, så slipper man for stigningen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Vi har kun 1700 kr til hele maj måned. Og der skal købes bleer til vores datter både her og i dagpleje. Øv det bliver godt nok en stram måned :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Vi har kun 1700 kr til hele maj måned. Og der skal købes bleer til vores datter både her og i dagpleje. Øv det bliver godt nok en stram måned :( Hvilke bleer bruger i, siden det er så stor en post? men uanset så et 1700kr ikke meget... Hvad med at dele pengene op i 4 og putte i kuverter... Så er der en kuvert til hver uge. Det har ofte hjulpet os ;) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Vi har kun 1700 kr til hele maj måned. Og der skal købes bleer til vores datter både her og i dagpleje. Øv det bliver godt nok en stram måned :( Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men superbrugsen har tilbud på libero bleer til 75kr pakken. Ellers har Rema nogle ganske udemærket til 50 kr pakken (mener jeg) Men øv, for en stram måned.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Mega træt + alt for meget, der skal ordnes = øv :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Ønsker en god nats søvn... Lige pt vågner jeg hver 2./3. time og skal på toilet. Så belastende :prik Men de perioder skal jeg åbenbart have... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Er så skuffet over kæresten.. Føler han er SÅ ligeglad.. Siden lørdag, har jeg talt med politi, forsikrings selskaber og alt muligt for hans skyld.. Alt i mens jeg selv er totalt snottet og ikke kan sove pga hoste! I dag får vi Camille.. Og mens jeg har handlet, så har han sovet! Var på arbejde mandag, men blev sendt syg hjem - kommer hjem kl 13.. Hvor han stadigvæk sover!! Er så træt.. Træt i hovedet! Var lige ved at komme helt ovenpå, og føler bare han trækker mig ned fordi det er SÅ demotiverende at have en kæreste der ikke engang kan overskue at gå i bad uden man beder ham om det! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Tak for kram piger. Øv hvor er det træls :( You and me both honey! Det er ubeskriveligt hårdt at være jobsøgende!! Håber det snart lykkes for os begge :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Er fysisk og psykisk træt :( men der er bare ikke tid og mulighed for at sove før i aften Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Hvilke bleer bruger i, siden det er så stor en post? men uanset så et 1700kr ikke meget... Hvad med at dele pengene op i 4 og putte i kuverter... Så er der en kuvert til hver uge. Det har ofte hjulpet os ;) :kram Vi bruger libero, men køber altid på tilbud. Hun kan ikke tåle andre. Vi plejer at lave mad plan og handler kun for 500 kr om ugen. Men det vil jo så være mindre i måned. Hader når tingene er så stramt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Jeg ved ikke om du kan bruge det til noget, men superbrugsen har tilbud på libero bleer til 75kr pakken. Ellers har Rema nogle ganske udemærket til 50 kr pakken (mener jeg) Men øv, for en stram måned.. Vi bruger kun libero så det kan jeg bestemt bruge. Tusinde tak :) vores datter kan nemlig ikke tåle de andre mærker. Ja det er rigtig øv, men vi må jo få det til at fungere. Det skyldes kun manden ikke har haft ekstra arbejde i april :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 You and me both honey! Det er ubeskriveligt hårdt at være jobsøgende!! Håber det snart lykkes for os begge :kram2 :kiss og ja tak! :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Jeg er knust.. Sådan virkelig knust :( Min bror og hans kæreste er gået fra hinanden. De har været sammen i over 14 år - det er over halvdelen af mit liv.. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Jeg er knust.. Sådan virkelig knust :( Min bror og hans kæreste er gået fra hinanden. De har været sammen i over 14 år - det er over halvdelen af mit liv.. :( Åh nej nej nej, det er jeg ked af at høre :( :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Er så skuffet over kæresten.. Føler han er SÅ ligeglad.. Siden lørdag, har jeg talt med politi, forsikrings selskaber og alt muligt for hans skyld.. Alt i mens jeg selv er totalt snottet og ikke kan sove pga hoste! I dag får vi Camille.. Og mens jeg har handlet, så har han sovet! Var på arbejde mandag, men blev sendt syg hjem - kommer hjem kl 13.. Hvor han stadigvæk sover!! Er så træt.. Træt i hovedet! Var lige ved at komme helt ovenpå, og føler bare han trækker mig ned fordi det er SÅ demotiverende at have en kæreste der ikke engang kan overskue at gå i bad uden man beder ham om det! :Kram det lyder somom han trænger til et ordentlig spark i r****. Håber da at han snart tager sig sammen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Er så skuffet over kæresten.. Føler han er SÅ ligeglad.. Siden lørdag, har jeg talt med politi, forsikrings selskaber og alt muligt for hans skyld.. Alt i mens jeg selv er totalt snottet og ikke kan sove pga hoste! I dag får vi Camille.. Og mens jeg har handlet, så har han sovet! Var på arbejde mandag, men blev sendt syg hjem - kommer hjem kl 13.. Hvor han stadigvæk sover!! Er så træt.. Træt i hovedet! Var lige ved at komme helt ovenpå, og føler bare han trækker mig ned fordi det er SÅ demotiverende at have en kæreste der ikke engang kan overskue at gå i bad uden man beder ham om det! Det lyder godt nok hårdt :kram Hvorfor er han så træt? :unsure Er han syg? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Er så skuffet over kæresten.. Føler han er SÅ ligeglad.. Siden lørdag, har jeg talt med politi, forsikrings selskaber og alt muligt for hans skyld.. Alt i mens jeg selv er totalt snottet og ikke kan sove pga hoste! I dag får vi Camille.. Og mens jeg har handlet, så har han sovet! Var på arbejde mandag, men blev sendt syg hjem - kommer hjem kl 13.. Hvor han stadigvæk sover!! Er så træt.. Træt i hovedet! Var lige ved at komme helt ovenpå, og føler bare han trækker mig ned fordi det er SÅ demotiverende at have en kæreste der ikke engang kan overskue at gå i bad uden man beder ham om det! Den mand sover da altid - har du overvejet at sende ham til læge? Eller stopfodre ham med vitamin piller? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Øv en stk hævet hånd til Felix. Han bruger den men jeg må ikke trykke på den. Han siger den gør lidt ondt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Øv en stk hævet hånd til Felix. Han bruger den men jeg må ikke trykke på den. Han siger den gør lidt ondt. Stakkels lille pus :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Stakkels lille pus :( :kram Endnu en allergisk reaktion til yngste manden. Hverken manden eller jeg lider af allergi så ved ski ikke hvor det kommer fra :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Folk der skal skabe sig over små ting <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2014 Vi har talt en del.. Og han sagde at siden i lørdags, hvor "hundesagen" opstod, har han været så bange for at miste den, at han bare kun har haft overskud til at sove... Det passede så med at i dag kom anmelderen og sagde politiet lukkede sagen! Så nu skal han da ikke tænke mere på det.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Hvordan går det med din mand? :kram Tak fordi du spørger - også til alle jer andre :kiss Han er næsten lige blevet opereret for nyresten, og har endnu en nyresten i den anden side, som gik løs da han var på vej med færgen til Århus. Han lå 2 dage på Skejby, kom hjem og allerede efter et par timer var den gal igen. Så næste morgen blev han indlagt på Roskilde sygehus, og ligger der stadig :( men han har det heldigvis bedre, og nu venter vi bare på hvad der skal ske... Men årh jeg syntes det er hårdt! Alt det sygdom har bare taget for meget af vores familie tid de sidste måneder. Han har været indlagt 6 gange siden februar, jeg er sygemeldt pga graviditeten, og nu savner jeg virkelig en normal hverdag! Heldigvis sker det nu inden lillesøster kommer, og Dicte savner sin far men klarer det så flot, og jeg har det endelig rimelig godt. Hvis jeg må rose mig selv lidt, så er jeg rigtig god til at rumme Dicte og være alene med hende, selv om jeg til hver en tid foretrækker vi er her begge to! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 1, 2014 Jeg er knust.. Sådan virkelig knust :( Min bror og hans kæreste er gået fra hinanden. De har været sammen i over 14 år - det er over halvdelen af mit liv.. :( Årh det er ikke sjovt :( og savnet er bare stort ved jeg af erfaring! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites