tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Pffff!

Telmore vil til at opkræve gebyr for at betale med automatisk optankning :prik Ca. en krone pr tankning...

Det er ikke nok til at jeg gider søge andet abonnement, men det er sgi da lidt irriterende :rolleyes :klap :prik :sm

Du kan jo bare lade være med at have automatisk optankning. Det har jeg faktisk aldrig fået tilmeldt, så nu gør jeg det i hvert fald ikke :D

Del dette indlæg

Du kan jo bare lade være med at have automatisk optankning. Det har jeg faktisk aldrig fået tilmeldt, så nu gør jeg det i hvert fald ikke :D

Det koster også, hvis man tanker selv medmindre man gør det over netbank. Og jeg vil egentlig hellere betale den krone og være sikker på, at det bliver gjort, end at risikere at glemme det. Synes bare det er et provokerende sted at indsætte gebyr :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det koster også, hvis man tanker selv medmindre man gør det over netbank. Og jeg vil egentlig hellere betale den krone og være sikker på, at det bliver gjort, end at risikere at glemme det. Synes bare det er et provokerende sted at indsætte gebyr :rolleyes

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja, jeg har betalt mange bøder for at glemme at indbetale. Så hellere en krone end 50kr i bøde (og er det ikke steget til 100 eller 200?)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ja, jeg har betalt mange bøder for at glemme at indbetale. Så hellere en krone end 50kr i bøde (og er det ikke steget til 100 eller 200?)

Aner det ikke, jeg har haft automatisk optankning i flere år :chin:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pffff!

Telmore vil til at opkræve gebyr for at betale med automatisk optankning :prik Ca. en krone pr tankning...

Det er ikke nok til at jeg gider søge andet abonnement, men det er sgi da lidt irriterende :rolleyes :klap :prik :sm

Jeg er helt enig! Kæft jeg synes det er noget latterligt noget!!!

Jeg er så alligevel ved at være nået til et punkt, hvor jeg overvejer, om jeg skal gå med til at skifte til Telenor, hvor manden har fået tilbudt et familieabonnement, hvor det bliver billigere for hvert abonnement vi har (har 3)!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nat nr. 2 med falsk strubehoste! M. Har roteret mellem os i sengen, når jeg altså ikke har siddet udenfor med hende. Jeg er træt, har hovedpine og kvalme - og kan ikke sove, selvom de andre sover sødt nu (<_<)! Jeg har plads til at ligge på siden, That's it! Jeg er trææææææææt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syg mand indlagt på Skejby sygehus mens jeg er hjemme på Sjælland :( Han var på vej til møde i Ålborg, og blev så dårlig at en taxi måtte køre ham afsted. Og nu får han så meget morfin at han kun kort kan fortælle hvad der sker :( :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syg mand indlagt på Skejby sygehus mens jeg er hjemme på Sjælland :( Han var på vej til møde i Ålborg, og blev så dårlig at en taxi måtte køre ham afsted. Og nu får han så meget morfin at han kun kort kan fortælle hvad der sker :( :(

Sikke noget :kram Håber ikke det er alvorligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det lyder godt nok ikke rart :kram Håber han snart er ok og hjemme igen :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram til jer det er da ikke særlig rart at være så langt væk så

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at det er en jungle med de børnesko. Frøken Vil - ikke -gå- selv har jo monster brede futter, så gad vide om hun bare må blive ved med at gå i de der ballarina/tulleskos tingester vi har.. som vi forresten skal have nogle nye af... som er udsolgt i Hele byen <_< Godt at der findes webshops :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Birkepollen argh! Har det nogenlunde tåleligt indendøre, men sådan en smuk aftentur nejnejnej det klør og løber, det er til at blive vanvittig af

Del dette indlæg

Annonce ♥

At mens ikke er kommet i dag som jeg forventede. Lortekrop! Er på dag 35 nu, så det bør altså være ved at være. Og nej, jeg er desværre ikke gravid :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

At jeg har tema sangen til teenage mutant ninja turtles siddende fast i hovedet!

Turtle power :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg har tema sangen til teenage mutant ninja turtles siddende fast i hovedet!

Turtle power :P

Det sker vist ofte?

Det er nu også en cool sang  :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det sker vist ofte?

Det er nu også en cool sang :D

Lidt for ofte :D

Tror det skyldes at K ser en ny udgave af serien med en catchy temasang der minder om den gamle

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over min krop. Har ondt i maven. Det starter i siden lige over hofterne og trækker så skrå ned ad i maven. Og når jeg ligger og slapper af spænder det i maven. Men Marius vil også løftes hele tiden pt og ikke gå så meget selv. Det er ved at være en anelse hårdt, når det kun er mor der dur.

PMS :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over pædagogen på Sebastians stue i børnehaven.

De skal idag på tur til dinosaur museum med forskolen, noget vi har fået brev med hjem om, for 1 mdr.s tid siden.

Der var indtil igår påskeferie og Sebastian havde også fri igår. Hun ringede så igår og lagde en besked på min tlf. svare, for at fortælle at han skulle have rygsæk med med mad og drikkedunk (hvilket han har hverdag og som stod på sedlen) samt at han skulle møde kl. 8, i stedet for 8.15-8.30. Jeg valgte at tage den positive kasket på og tænke ok, det er service oplysninger for at sikre vi husker det og ikke for at være barnepige. Alt hvad hun sagde, stod på sedlen.

Så kommer vi idag. Kl, blev nok 8.02, hun sagde at hun havde lagt besked på min tlf. svare igår. Ja, det havde jeg bemærket og at han jo ikke havde været der igår. Nej, det gav jeg skriftelig besked om for 1 mdr. siden og det blev bekræftet af en kollega. Ja, om ikke jeg havde hørt han skulle være der kl. 8, jo det havde jeg og det var vi stort set også. Ja og om ikke jeg vidste han skulle på tur idag. Jo det vidste jeg sådan set godt. Det havde hun jo ligesom gjort opmærksom på igår og hvis ikke jeg vidste det, var vi kommet 20-30 min senere som vi plejer.

Bussen som skulle hente dem, kom da jeg kørte 8.10 og der stod ingen børn og ventede, ergo må vi have været i fin tid.

Havde vi før miset noget havde jeg større forståelse for at hun var efter os, men vi har aldrig miset noget og giver altid besked.

Fuck, hvor hun irriterer mig :(, hvis så bare hun var god ved min dreng, men det er hun ingengang :(

Godt der er andre der fungerer på den stue og ikke mindst fungerer børnehaven. Og så er jeg lidt glad for, at det kun er juli ud han skal være i hendes klør, så er der sommerferie og derefter starter han i 1 klasse og har intet med børnehaven at gøre.

Og så ber vi om, at Cassandra ikke kommer på hendes stue, når hun skal starte i børnehave.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over pædagogen på Sebastians stue i børnehaven.

De skal idag på tur til dinosaur museum med forskolen, noget vi har fået brev med hjem om, for 1 mdr.s tid siden.

Der var indtil igår påskeferie og Sebastian havde også fri igår. Hun ringede så igår og lagde en besked på min tlf. svare, for at fortælle at han skulle have rygsæk med med mad og drikkedunk (hvilket han har hverdag og som stod på sedlen) samt at han skulle møde kl. 8, i stedet for 8.15-8.30. Jeg valgte at tage den positive kasket på og tænke ok, det er service oplysninger for at sikre vi husker det og ikke for at være barnepige. Alt hvad hun sagde, stod på sedlen.

Så kommer vi idag. Kl, blev nok 8.02, hun sagde at hun havde lagt besked på min tlf. svare igår. Ja, det havde jeg bemærket og at han jo ikke havde været der igår. Nej, det gav jeg skriftelig besked om for 1 mdr. siden og det blev bekræftet af en kollega. Ja, om ikke jeg havde hørt han skulle være der kl. 8, jo det havde jeg og det var vi stort set også. Ja og om ikke jeg vidste han skulle på tur idag. Jo det vidste jeg sådan set godt. Det havde hun jo ligesom gjort opmærksom på igår og hvis ikke jeg vidste det, var vi kommet 20-30 min senere som vi plejer.

Bussen som skulle hente dem, kom da jeg kørte 8.10 og der stod ingen børn og ventede, ergo må vi have været i fin tid.

Havde vi før miset noget havde jeg større forståelse for at hun var efter os, men vi har aldrig miset noget og giver altid besked.

Fuck, hvor hun irriterer mig :(, hvis så bare hun var god ved min dreng, men det er hun ingengang :(

Godt der er andre der fungerer på den stue og ikke mindst fungerer børnehaven. Og så er jeg lidt glad for, at det kun er juli ud han skal være i hendes klør, så er der sommerferie og derefter starter han i 1 klasse og har intet med børnehaven at gøre.

Og så ber vi om, at Cassandra ikke kommer på hendes stue, når hun skal starte i børnehave.

:kram Sådan en gimpe :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.