Besvaret April 25, 2014 Det har jeg også gjort et par gange.. Storm snorker normalt (eller trækker i hvert fald vejret meget dybt..), men når jeg så ikke kan høre ham, så har jeg altså vækket ham et par gange. :blush Det ER virkelig modbydeligt.. :kram Godt at høre at jeg ikke er den eneste, som kan finde på det :kram2 Freja har jeg heldigvis aldrig været i tvivl om. Hun snorker som et savværk :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Snot i over 3 uger nu, hovedpine og en bums i mellem øjnen der ikke gør hovedpinen bedre, træthed og dårlig søvn :prik Håber det hjælper med weekend... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Mand på barsel der ikke vågner af sulten baby om natten :klap Han var vidst heller ikke helt stolt af situationen... Og Noah var vare SÅ ked. Jeg havde lukket dør til soveværelset (mand var faldet i søvn på sofaen), så der gik lidt ekstra tid inden jeg vågnede, og så var jeg jo sikker på at D tog ham... Men nej! Og så vågnede Noah kl 5.15. Så jeg er træt... Grrrr.... Den har min gemal også haft lavet... Ikke at de gør det med vilje, men æv hvor er det bare træls alligevel>:-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Føler jeg er ved at blive syg :( vi skal holde stor fødselsdag i morgen og køre 1000 km søndag, så det er rigtig skidt timing. Tager pt en slapper på sofaen og håber det går i sig selv igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Jeg vil godt brokke mig over at skulle til påskefrokost imorgen, jeg har SLET ikke lyst. Vores gode ven kommer heldigvis også med hvilket er det eneste lyspunkt! Gider ikke maden der helt sikkert er fyldt med kulhydrater, jeg drikker ikke for skal køre hjem og ud over Anders og vennen har jeg intet til fælles med resten og de fleste kender jeg slet ikke. Fyrene plejer at "klumpe sammen" hvilket er fint nok hvis der så bare var nogle kvindelige bekendtskaber! Og så skal jeg oven i købet undvære Mie indtil søndag!!! I næste uge skal jeg arbejde over mandag, torsdag skal jeg på koloni til fredag (ærlig talt så giiiiiiiiiiiider jeg ikke, må få det bedste ud af det, men jeg er ikke FAN af koloni, det er så skide hårdt at man ligger FLAD i 2 dage efter) Den næste uge skal bare overståes så jeg kan se Mie og være noget for hende igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Jeg har bare haft en dårlig dag :( Skal være selv med E hele aftenen, mens S fejrer fødselsdag hvor der ikke rigtig var plads til at E kunne sove! Og frygter en flad weekend uden mand og have (fordi vi har anlægsgartner, der fixer den lidt op - så det er egentligt ok).. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Jeg har bare haft en dårlig dag :( Skal være selv med E hele aftenen, mens S fejrer fødselsdag hvor der ikke rigtig var plads til at E kunne sove! Og frygter en flad weekend uden mand og have (fordi vi har anlægsgartner, der fixer den lidt op - så det er egentligt ok).. Tag på tur ud og nyde det gode vejr og spis en is med Edith-mus :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Tag på tur ud og nyde det gode vejr og spis en is med Edith-mus :kiss Ja det burde jeg at gøre.. Måske vi kunne tage i zoo egentligt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Ja det burde jeg at gøre.. Måske vi kunne tage i zoo egentligt.. God idé! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 God idé! :) Var lige helt glad og så kom jeg i tanke om at jeg har lovet S at være hjemme pga anlægsgartneren <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Var lige helt glad og så kom jeg i tanke om at jeg har lovet S at være hjemme pga anlægsgartneren <_< Huh? :huh Han kan da passe sig selv?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 25, 2014 Huh? :huh Han kan da passe sig selv?! Nja, det er S's søsters svoger, så jeg tror, at han synes at en af os skal være hjemme., Men nu må vi se. S "truede" med selv at blive hjemme, fordi jeg brokkede mig over at skulle være alene med E i aften og hele dagen imorgen, pga tømmermænd og derefter ny påskefrokost! Altså nu skal det ikke lyde som om jeg ikke vil være sammen med Edith, jeg har bare ikke meget weekend til at lade op, og vi har så monster travlt på job. Jeg er stadig syg, og min visdomstand er stadig lort, så jeg er stadig lidt presset!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 26, 2014 Argh. Har haft krampeagtig tilstand i især den ene læg den sidste uges tid. Resultat: da jeg skulle hjem fra arbejde her til aften, satte jeg i et kort løb for at nå metroen....og så gav det ellers et ordentligt smæld i læggen. Er mega handicappet nu og har ondt :( manden er for en gangs skyld i byen og drikke sig i hegnet, så jeg tvivler på, at han kan være til meget hjælp, når han kommer hjem :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2014 Argh har lige opdaget at min nye blazer skal renses :angry Er der nogen, der ved noget om, om det skulle være så farligt at vaske den på 30 grader? Den er lavet af polyester, viskose og elastan :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2014 At mit Newsfeed på Facebook er forsvundet :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2014 Hvornår fatter svigerfar at Lasse sover lur fra kl 12????? Nu er det 2-3. Gang at han agtede at komme ca nu for at hjælpe min mand med noget udenfor. Noget der kan vække Lasse. Svigerfar havde sagt at han kom om formiddagen og i vores øjne er det før lasses lur! Manden ringede og sagde at nu ku det være ligemeget og hvad gør svigerfar? Han blir sur og fornærmet. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2014 Argh har lige opdaget at min nye blazer skal renses :angry Er der nogen, der ved noget om, om det skulle være så farligt at vaske den på 30 grader? Den er lavet af polyester, viskose og elastan :unsure Hmm... Jeg har haft noget rensetøj, der godt kunne tåle det - og andet der ikke kunne... Trænger den, eller kan den luftes og pletrenses? Jeg tænker bare, at jeg jo altid har noget inden under mine blazere, så de bliver ret sjældent renset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2014 Hmm... Jeg har haft noget rensetøj, der godt kunne tåle det - og andet der ikke kunne... Trænger den, eller kan den luftes og pletrenses? Jeg tænker bare, at jeg jo altid har noget inden under mine blazere, så de bliver ret sjældent renset. Den er helt ny, så det er ikke fordi den er beskidt, jeg er bare slet ikke vant til at bruge tøj uden at vaske det først og tænker også, at en "varm pige som mig" let kommer til at svede i den og så ville det være rart lige at kunne smide den i maskinen :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2014 Den er helt ny, så det er ikke fordi den er beskidt, jeg er bare slet ikke vant til at bruge tøj uden at vaske det først og tænker også, at en "varm pige som mig" let kommer til at svede i den og så ville det være rart lige at kunne smide den i maskinen :unsure Det er jo lidt på eget ansvar når der står den skal renses. Jeg ville nok lufte den ofte, og når den så trænger starte med at gi den en tur i håndvasken. Nogle ting som skal renses smitter meget af og blir ved med det. Og nogle ting skal man være ekstra obs på faconen og få den strakt i facon mens den tørrer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2014 Det er jo lidt på eget ansvar når der står den skal renses. Jeg ville nok lufte den ofte, og når den så trænger starte med at gi den en tur i håndvasken. Nogle ting som skal renses smitter meget af og blir ved med det. Og nogle ting skal man være ekstra obs på faconen og få den strakt i facon mens den tørrer. Ja ja, der er ikke noget, hvor jeg kan klandre butikken. :) Jeg er ikke så bekymret for farve, for den er sort og jeg vasker kun sort med sort. :) Men ja, der er jo det med pasformen :unsure Jeg prøver at lufte den, og så må jeg se, hvad jeg tør prøve når den trænger til noget :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2014 Pffff! Telmore vil til at opkræve gebyr for at betale med automatisk optankning :prik Ca. en krone pr tankning... Det er ikke nok til at jeg gider søge andet abonnement, men det er sgi da lidt irriterende :rolleyes :klap :prik :sm Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2014 Pffff! Telmore vil til at opkræve gebyr for at betale med automatisk optankning :prik Ca. en krone pr tankning... Det er ikke nok til at jeg gider søge andet abonnement, men det er sgi da lidt irriterende :rolleyes :klap :prik :sm Tænkte det samme :prik Jeg er ellers glad for TELMORE. men synes det er provokerende :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2014 Tænkte det samme :prik Jeg er ellers glad for TELMORE. men synes det er provokerende :angry Lige præcis. :angry "Hej hej, vi tager lige en krone i ny og næ, det er da ok, ikke?" :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 27, 2014 Lige præcis. :angry "Hej hej, vi tager lige en krone i ny og næ, det er da ok, ikke?" :rolleyes Ja, en krone ekstra hist og her :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites