Besvaret April 1, 2014 Husk der er masser af hjælp og hente hvis det fortsætter. Hilsen hende der stadig har kvalme 13+6.Enig :) bare i uge 32+2 i stedet ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 kan ikke lige få den til at quote.. Men siger som dig FRU SP .. jeg har jo kun haft de to dage.. og så er det pænt træls at få kastet de ord i hovedet.. har snakket med min øverste chef, som siger at de må gerne sige at vi skal finde en løsning og så møde senere evt, men at hun godt kan se det fra min side og ved at jeg ingen muligheder har for at få nogen til at passe ham og derfor ved hun at jeg er sårbar og hun ved at vi kæmper meget med hans ører og hans astma lige i tiden.. men hun synes vi skulle sætte os alle tre og snakke om det i næste uge når vi var der alle tre og se om der var nogen løsning på næste gang det evt ville ske.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Dommen fra tandlægen: Visdomstand på vej op, betændelse helt ned i nakken nærmest.. Penicillin og klorhexidin - hvis ikke det bliver bedre skal den ud. Fandens også! Nå, men så ved jeg da hvad de penge jeg fik tilbage i skat skal bruges til… :shooter Årh noget pis! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 kan ikke lige få den til at quote.. Men siger som dig FRU SP .. jeg har jo kun haft de to dage.. og så er det pænt træls at få kastet de ord i hovedet.. har snakket med min øverste chef, som siger at de må gerne sige at vi skal finde en løsning og så møde senere evt, men at hun godt kan se det fra min side og ved at jeg ingen muligheder har for at få nogen til at passe ham og derfor ved hun at jeg er sårbar og hun ved at vi kæmper meget med hans ører og hans astma lige i tiden.. men hun synes vi skulle sætte os alle tre og snakke om det i næste uge når vi var der alle tre og se om der var nogen løsning på næste gang det evt ville ske.. Godt, at hun også kunne se det fra din side.. Men det er sgu en træls situation.. Nu ved jeg ikke hvad du laver, men kan du få en hjemmearbejdsplads? Så kunne du arbejde, når han sover og muligvis om aftenen, så du ikke mister timerne?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Hvorfor skal man vækkes så tidligt på sygehuset? :shooter det er jo ikke ligefrem det mest sindsoprivende sted at være! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 er social og sundhedshjælper på et ældrecenter så har desværre ikke mulighed for at arbejde hjemmefra... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 er social og sundhedshjælper på et ældrecenter så har desværre ikke mulighed for at arbejde hjemmefra... Nej, det kan jeg godt se.. Øv... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Igen at sidde på job - træls at skulle det, når man bare ikke rigtig har lyst - men må holde ud til september, hvor den står på ferie og efterfølgende barsel... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Hvorfor skal man vækkes så tidligt på sygehuset? :shooter det er jo ikke ligefrem det mest sindsoprivende sted at være! :kiss Øv også. Måske de syns det er sundt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Hvorfor skal man vækkes så tidligt på sygehuset? :shooter det er jo ikke ligefrem det mest sindsoprivende sted at være! Sådan er det bare. Maden serveres jo på faste tidspunkter og stuegangen er jo også nogenlunde fast. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Sådan er det bare. Maden serveres jo på faste tidspunkter og stuegangen er jo også nogenlunde fast.Dels det, og dels for at personalet for at have en chance for at nå det de skal nå, så er de nødt til at køre rutiner.. Og det betyder desværre at blive vækket kl. prut! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 :kiss Øv også. Måske de syns det er sundt :rolleyes:lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Sådan er det bare. Maden serveres jo på faste tidspunkter og stuegangen er jo også nogenlunde fast.Der er først stuegang omkring nu her, så kl seks, er jo vanvittig tidligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Dels det, og dels for at personalet for at have en chance for at nå det de skal nå, så er de nødt til at køre rutiner.. Og det betyder desværre at blive vækket kl. prut! ;)Mit hoved begriber det ikke :( hvorfor?! Lad mig dog sove!Skal jo ikke i bad, hvilket også er pænt røv, at jeg ikke må komme :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Jeg er sulten og der er intet og jeg har ikke tid til at komme afsted og få handlet som jeg plejer :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Jeg er sulten og der er intet og jeg har ikke tid til at komme afsted og få handlet som jeg plejer :(:kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Jeg er sulten og der er intet og jeg har ikke tid til at komme afsted og få handlet som jeg plejer :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Mit hoved begriber det ikke :( hvorfor?! Lad mig dog sove! Skal jo ikke i bad, hvilket også er pænt røv, at jeg ikke må komme :( Jeg tror bestemt ikke det er for at drille dig.. ;) :kram De sengeafdelinger jeg har arbejdet på, der er der blevet målt værdier (blodtryk, temperatur osv.), og det er ret vigtigt at det er nogenlunde på samme tid hver dag, og samtidig er det en af de ting der er for tidkrævende, hvis det lige skal gøres når patienten vågner. :) Aner ikke om det er tilfældet hvor du er. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Dommen fra tandlægen: Visdomstand på vej op, betændelse helt ned i nakken nærmest.. Penicillin og klorhexidin - hvis ikke det bliver bedre skal den ud. Fandens også! Nå, men så ved jeg da hvad de penge jeg fik tilbage i skat skal bruges til… :shooter Ej det er da bare sur røv af værste skuffe! Hvor er det synd for dig! Jeg synes at du skal glemme tandlægeregningen for en stund og gøre noget godt for dig selv (og det synes jeg gerne at du må bruge nogle af dine skattepenge til - de behøver vel ikke alle gå til tandlægen - selvom det lyder dyrt...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Årh noget pis! :kram2 Mega noget pis.. Og for lige at toppe den har jeg også fået mega forkølelsessår. Plejer at få nogle piller til det, men har ikke flere gange på min recept og min læge har lukket.. Kors en crap-dag! Har bare lyst til at gå i seng og først vågne i morgen! :klap Ej det er da bare sur røv af værste skuffe! Hvor er det synd for dig! Jeg synes at du skal glemme tandlægeregningen for en stund og gøre noget godt for dig selv (og det synes jeg gerne at du må bruge nogle af dine skattepenge til - de behøver vel ikke alle gå til tandlægen - selvom det lyder dyrt...) Mega sur mås. Håber virkelig at penicilinen virker! Ja, det er en god ide - skal faktisk til ansigtsbehandling i morgen. Det bliver skønt! :) Og der er da en god sjat tilovers af skattepengene alligevel, så jeg kan nok godt få en bette ting ;) :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Hader 1. April. Kan såmen godt se det sjove I mange "jokes"... Men synes bare rigtig mange går over grænsen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Jeg tror bestemt ikke det er for at drille dig.. ;) :kram De sengeafdelinger jeg har arbejdet på, der er der blevet målt værdier (blodtryk, temperatur osv.), og det er ret vigtigt at det er nogenlunde på samme tid hver dag, og samtidig er det en af de ting der er for tidkrævende, hvis det lige skal gøres når patienten vågner. :) Aner ikke om det er tilfældet hvor du er. :) Det er lige præcis det de også gør her, det har min kvalme det bare ikke godt med :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Det er lige præcis det de også gør her, det har min kvalme det bare ikke godt med :(Nej, jeg forstår godt det kan være rigtig irriterende.. Men der er desværre nok bare ikke så meget at stille op! :kram2 Håber i det mindste at det er søde sygeplejersker! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Hader 1. April. Kan såmen godt se det sjove I mange "jokes"... Men synes bare rigtig mange går over grænsen... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 1, 2014 Nej, jeg forstår godt det kan være rigtig irriterende.. Men der er desværre nok bare ikke så meget at stille op! :kram2 Håber i det mindste at det er søde sygeplejersker! :)De er søde :) i hvert fald de fleste af dem ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites