tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

At min svigerfar måske har fået kræft...

Del dette indlæg

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så kom det skide afslag.

Sendt til tælling :boo

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte sygdom, håber det er falsk alarm :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Depressive tendenser :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak Maja

Lorte sygdom, håber det er falsk alarm :kram2

Ja lorte sygdom - som vi faktisk har været helt forskånet for i vores familier - på begge sider.  Håber også at det er falsk alarm. Torbens far er blevet opereret for forhøjet prostata - netop for at undgå prostata-kræft - så vidt jeg har forstået... men derfor kan det jo godt dukke op alligevel. Men blod i urin og afføring kan jo også betyde andre ting... jeg tror bare at de tror at det er det. Vi må krydse fingre på onsdag og torsdag hvor de skal undersøge ham... 

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kiss

Tak Sara!

Tak Anita!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram  :kram  :kram 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mens smerter, lækkersult og SKOD eksamensopgave!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Madforgiftning :angry

Del dette indlæg

Annonce ♥

Madforgiftning :angry

Ej!!! Dig?

:kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at der er en eller anden på dette kursus som lugter af gris...

Skulle lige til at brokke mig over, at det stinker af bræk, men det er jo min egen skyld :( dit er jo bare øv :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er lidt nervøs, vi skal ned og klage til Sebastians pædagog her om 1 times tid når vi henter Cassandra.

Sebastian blev igår slået med en knytnæve på sine nye briller og altså i ansigtet. Sebastians briller blev slået skæve, men heldigvis noget der sagtens kunne laves.

Men Sebastian fortalte, at det var ham der primært fik skæld ud for at forstyre den anden dreng og den anden dreng stort set ikke fik skæld ud for at slå ham.

Vi er i det hele taget ret utilfredse med pædagogen og det er vi ikke ligefrem ene om, der har været møde med forældrebestyrelse omkring hende. Generelt skælder hun Sebastian ud, uden han aner hvorfor. Gør han noget forkert, skal han selvføgelig have dette at vide, men der er jo forskellige måder man kunne gøre dette på og jeg synes ikke det er hensigtsmæssigt som pædagogen gør det. Sebastian fortalte fx. om en episode, hvor han sad og spiste ifølge ham stille og roligt og så kommer hun og skælder ham ud og sætte ham ind i et andet rum alene. Total overreaktion iflg. mig og jeg synes det er så forkert, specielt når han ikke aner hvorfor han får skæld ud. Så synes jeg man fejler.

Det var så godt da der var 2 andre pædagoger på stuen, men den ene holdt op i sommers og den anden ved juletid og så er det gået rigtig meget ned af bakke. Rigtigt ærgerligt når vi har været så glade for det. Han har kun 4 mdr. tilbage, så skal han i 1 klasse, men de sidste par mdr. skulle jo også helst være så gode som mulgt.

Forstår pædagogen intet, så er der heldigvis en leder som er god og til at tale med og som er tilknyttet stuen rigtig meget. Jeg tror hun er der pga de problemer med pædagogen.

Men er lidt nervøs, heldigvis er det min mand der skal føre ordet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har vist et ATTAK igen... måske et pseudo-ATTAK, for der er i hvert fald også blærebetændelse... gaaah!!!  :prik   

Er SÅ træt af "Frk. Rose" som jeg bestemt ikke gad leve med resten af livet, hvis jeg havde et valg!

Til gengæld kan jeg så brokke mig lidt mere positivt over, at jeg har ondt i mine lår, fordi jeg på trods af føleforstyrrelser og synsnervebetændelse har cyklet de 8,8km fra mine forældre af og hjem, med min cykel som jeg ikke har bugt siden 2006-7 tror jeg...

Føler mig lidt sej, men det kan jeg jo ikke brokke mig over :-P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte dag altså :(

Thea har fået sand i øjnene i dp i formiddags, og nu flyder det ud med tykt gult snask og hendes øje er rødt og hævet og irriterer hende helt vildt, så hun gnider i det hele tiden.

Da jeg skulle hente hende i dp, fik hun overbalance da jeg var ved at lyne hendes jakke og jeg nåede ikke at få ordentligt fat i hende, så hun knaldede lige baghovedet ned i hårde fliser :(

Da vi var ude og købe ind sad Thea på det der "folde ud" sæde i indkøbsvognen , og da jeg skulle ligge varerne op på båndet gik jeg om foran vognen. Damen der stod bagved i kø, kørte så hendes vogn ind i theas ben, så Thea skreg op og har fået en grim hudafskrabning på det ene ben :(

Og så er Thea snottet og hoster igen.. Det er 5 eller 6 gang siden nytår hun er syg :/

Del dette indlæg

Annonce ♥

At man er taget på arbejde på hans fri dag. Troede lige at jeg kunne få lidt Maria-tid, så som et langt bad i badekaret, næh nej han er først hjemme klokken 22 :/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lorte dag altså :(

Thea har fået sand i øjnene i dp i formiddags, og nu flyder det ud med tykt gult snask og hendes øje er rødt og hævet og irriterer hende helt vildt, så hun gnider i det hele tiden.

Da jeg skulle hente hende i dp, fik hun overbalance da jeg var ved at lyne hendes jakke og jeg nåede ikke at få ordentligt fat i hende, så hun knaldede lige baghovedet ned i hårde fliser :(

Da vi var ude og købe ind sad Thea på det der "folde ud" sæde i indkøbsvognen , og da jeg skulle ligge varerne op på båndet gik jeg om foran vognen. Damen der stod bagved i kø, kørte så hendes vogn ind i theas ben, så Thea skreg op og har fået en grim hudafskrabning på det ene ben :(

Og så er Thea snottet og hoster igen.. Det er 5 eller 6 gang siden nytår hun er syg :/

Stakkels Thea :( Helt klart ikke hendes dag :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej!!! Dig?

:kiss

JA! Næsten helt komisk i forhold til, at vi bestilte pizza i går, fordi jeg var for trist og nederen til at lave mad. Og så ender jeg fandeme på langs!! Grrrr!!! Det opfører sig heldigvis ikke som omgangssyge, og de to andre helt upåvirkede, så jeg satser MEGET på, at jeg er fit for fight igen i morgen. Men har haft hardcore kvalme og mavekneb hele dagen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har vist et ATTAK igen... måske et pseudo-ATTAK, for der er i hvert fald også blærebetændelse... gaaah!!! :prik

Er SÅ træt af "Frk. Rose" som jeg bestemt ikke gad leve med resten af livet, hvis jeg havde et valg!

Til gengæld kan jeg så brokke mig lidt mere positivt over, at jeg har ondt i mine lår, fordi jeg på trods af føleforstyrrelser og synsnervebetændelse har cyklet de 8,8km fra mine forældre af og hjem, med min cykel som jeg ikke har bugt siden 2006-7 tror jeg...

Føler mig lidt sej, men det kan jeg jo ikke brokke mig over :-P

Jeg får altid pseudoattak når jeg fejler et eller andet.. Værst da jeg havde halsbetændelse, der troede jeg virkelig at jeg havde en bragende synsnervebetændelse igen, men da halsbetændelsen fortog sig, så fungerede mit øje pludselig fint igen! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

JA! Næsten helt komisk i forhold til, at vi bestilte pizza i går, fordi jeg var for trist og nederen til at lave mad. Og så ender jeg fandeme på langs!! Grrrr!!! Det opfører sig heldigvis ikke som omgangssyge, og de to andre helt upåvirkede, så jeg satser MEGET på, at jeg er fit for fight igen i morgen. Men har haft hardcore kvalme og mavekneb hele dagen.

Flaaaad!!! Håber du snart er ovenpå igen :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

En eller anden, tag mig til lægen i morgen og få mig aflivet - jeg er ikke meget værd længere...

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.