tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Er rød-glødende af raseri på min idiot af en mand, som ENDNU engang har brudt en helt klar aftale - og nu kan jeg så ikke sove <_<

Del dette indlæg

Er rød-glødende af raseri på min idiot af en mand, som ENDNU engang har brudt en helt klar aftale - og nu kan jeg så ikke sove <_<

:kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil godt brokke mig over at jeg overhovedet ikke kan koncentrere mig om at læse, fordi jeg er så spændt på om jeg hører noget, fra det job jeg har søgt :blush

Vil virkelig gerne skrue forventningerne ned, for hvor vildt ville det ikke lige være at få det allerførste job, jeg søger, og når jeg ovenikøbet først er færdig en måneds tid eller to efter ansættelse? :rolleyes

Men ihh, jeg kan ikke slippe det. Please PLEASE ring og inviter mig til samtale *bedende smiley*

:goodluck hvor er det spændende :kram2

Jeg krydser fingre :kiss

Burde i øvrigt spame din Tlf. Med beskeder, det skylder jeg vist ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg i går tabte min iPhone og smadrede skærmen = total håneret fra manden <_<

Han kan rigtig toppe kranskagen nu og drille mig med det og den mistede vielsesring :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over at jeg åbenbart var færdig med at sove kl 2.30 i nat.

Og nu er jeg bare mega monster træt.

Er alene hjemme med pigerne og lige nu kan jeg ikke rigtig overskue noget som helst.

Og der står en kæmpe opvask i køkkenet og griner af mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg i går tabte min iPhone og smadrede skærmen = total håneret fra manden <_<

Han kan rigtig toppe kranskagen nu og drille mig med det og den mistede vielsesring :blush

Noooo <_< Er du så ovenikøbet telefonløs? :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

At manden der endelig har fri en aften, mener at jeg som sædvanligt skal stå for putningen af Ida, som er inde i en periode hvor hun skriger sig selv i søvn. Derudover mener han at hans aften skal bruges foran computeren når vi endelig kunne have en aften sammen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har så ondt i dag, at jeg opgav at lave mad :boo

Heldigvis går jeg den gode årstid i møde, men der kommer stadig de her dage, hvor jeg nærmest intet kan :( Ville ønske at min krop bare FUNGEREDE!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noooo <_< Er du så ovenikøbet telefonløs? :kram2

Nej nej- hurra for en mand med hang til de nyeste gear :P Så jeg har lånt hans aflagte ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Argh! Fik en sms om i eftermiddags om lektie til i morgen, noget læsestof, fint tænkte jeg, det er nok ikke mange sider, kigger på læsestoffet og finder ud af at der er 15 sider der skal læses til i morgen. Var der nogen der sagde at man vil få stress. Er alene med børnene da manden er på arbejde... Da børnene havde lagt, var der dømt læsning.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over træthed, begyndene forkølelse og ondt i øret.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over sur mand, der er sur over, at han skal med på sygehuset til scanning i morgen :/ håber ikke, at min livmoderhals er blevet mindre :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over sur mand, der er sur over, at han skal med på sygehuset til scanning i morgen :/ håber ikke, at min livmoderhals er blevet mindre :unsure

Nu må han da lige komme med ind i kampen...

Håber at alt er som det skal være.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ret surt at få en ekstra regning på knap 10.000 på vand og varme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Møg krop! Nu var der endelig kommet fast rytme i mens, og så går det galt igen! Og nej jeg er ikke gravid ;) det nytter tydeligvis ikke at spise usundt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bah... Så ville vi lige fejre solskinnet med en ægte pizzaria-pizza. Dumt-dumt-DUMT!

Valdemar gad kun spise pølser fra pizzaen og flejnede fuldstændigt, da der ikke var flere. Og jeg føler mig allerede oppustet og kulhydrattræls.

Bah! :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bah... Så ville vi lige fejre solskinnet med en ægte pizzaria-pizza. Dumt-dumt-DUMT!

Valdemar gad kun spise pølser fra pizzaen og flejnede fuldstændigt, da der ikke var flere. Og jeg føler mig allerede oppustet og kulhydrattræls.

Bah! :prik

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg trænger til et bad - men er "lige for en gangs skyld" alene hjemme og Mie klynker lidt indimellem = hun græder helt sikkert når jeg har shampoo i hele håret <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg for 3. nat i træk ikke kan sove... Nu har jeg været vågen i 1,5 time, gaber og er træt, men ingen søvn!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min frisør er blevet syg og har aflyst min tid i morgen :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Feber:(

Del dette indlæg

Annonce ♥

W har været vågen i 2 timer nu!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vågne kl 6.30 når jeg kan sove længe :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Migræne anfald, men kvalme og opkast til følge :(

Føj hvor er så noget bræk dog klamt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne blev brokke mig over;

Jeg er syg.

Maliva er syg.

Logan er begyndt at hoste og det samme med J.

Jeg har INGEN overskud.

Ingen energi.

Lejligheden ligner LORT og jeg havde ellers ryddet op igår :boo (J er SÅ dårlig til at rydde op efter sig når han er stresset).

J har arbejdet 22 dage i streg OG haft øveaftner fredag aften.. Jeg står med ALT og jeg føler mig virkeligt ikke værdsat, når alt det jeg gør herhjemme bare fejes under døren med mere rod og ingen forståelse for at JEG også trænger til at slappe af..

:boo

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.