tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Og det ER det vigtigste :kram

Næste gang, nogen spørger, så sig at du har født, men at du bare ikke synes at det var nødvendigt at give besked. ;) Forhåbentlig kan de godt selv høre så, hvor absurd det er, at de spørger ;)

God ide :)

For ja helt ærligt! De er en del af vores nærmeste familie, tror de ærlig talt ikke at de ville få besked som nogle af de første :rolleyes

Del dette indlæg

Hvor er det egentlig sindssygt at man skal føle sådan! Jeg kan virkelig godt føle dig, jeg kunne ikke gå ud af hoveddøren uden at blive udspurgt af alle naboerne. Hmpf!

Det er bare skide irriterende! Det var faktisk noget af dette bedste ved at føde 6 dage før termin sidst, hvor alle regnede med at jeg ville gå over tid, jeg/vi kunne få lov at føde i fred. Der var ingen det vidste noget, og det synes jeg faktisk var rigtig dejligt. 17 timer fra første ve til Sophia var ude, der kan sgi nå at tikke mange sms'er og opkald ind - NEJ TAK!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min svigermor.. Hun har ellers været rask i noget tid. Nu er det tilbage og med metastaser. Ja faktisk var det metastaserne man opdagede først.

Og så er det en kræftform, som kun 6% har overlevet efter fem år..

Åh nej altså :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan jo ikke lade være med at tænke, at han puttede hende, fordi det var nemmere hvis hun sov :unsure :prik Det er da synd for M!

Så han straffer dig for at være ude i formiddag og så er han selv ude nu?! Han er altså, i så fald, lidt en møgert! :(

_<

Han skrev til mig, altså der i formiddag, at de havde leget også havde hun pludselig smidt sig på sofaen og var faldet i søvn! Normalt ville jeg havde gjort alt for at holde hende vågen, gå ud at lege, gå en tur ET ELLER ANDET, så hendes rytme ikke rykkes for meget- slet ikke med tanke på, at aftenen jo ville indebære noget socialt og netop ikke nødvendigvis ville kunne foregå på "rutinen".. Giver det mening? Hun skulle alligevel have frokost ved 11 tiden, så det var ikke længe han skulle have holdt den gående.. Kan godt følge din tankegang, men umiddelbart så tror jeg ikke han har tænkt sådan.. Men kommer da lidt i tvivl :( :unsure

Jeg havde lige 3 timer for mig selv i formiddag, også tog han på job på 13.30, han kommer hjem omkring midnat.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han skrev til mig, altså der i formiddag, at de havde leget også havde hun pludselig smidt sig på sofaen og var faldet i søvn! Normalt ville jeg havde gjort alt for at holde hende vågen, gå ud at lege, gå en tur ET ELLER ANDET, så hendes rytme ikke rykkes for meget- slet ikke med tanke på, at aftenen jo ville indebære noget socialt og netop ikke nødvendigvis ville kunne foregå på "rutinen".. Giver det mening? Hun skulle alligevel have frokost ved 11 tiden, så det var ikke længe han skulle have holdt den gående.. Kan godt følge din tankegang, men umiddelbart så tror jeg ikke han har tænkt sådan.. Men kommer da lidt i tvivl :( :unsure

Jeg havde lige 3 timer for mig selv i formiddag, også tog han på job på 13.30, han kommer hjem omkring midnat.

Ej, det var slet ikke for at male fanden på væggen! Du kender ham bedst :kiss

Men her ville det godt nok være utopi, at Anna bare lagde sig på sofaen og faldt i søvn - kan M virkelig godt det :o Sov hun så 1 time på sofaen?

Jeg synes også det er mærkeligt ikke at sørge for hun får frokost inden hun kommer ud og sove. 

Har du snakket med ham om det?

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal lige brokke mig lidt over min kære mand her til aften! :gal

Han har været til gallafest igår aftes og kom først hjem i nat, så forståeligt nok var han træt idag. Så jeg gav ham lov til at sove længe og da han så stod op tog jeg mig fortsat af Lise uden at brokke mig - legede med hende, gav hende frokost og fik hende puttet til lur. Om eftermiddagen fortæller jeg ham så at jeg rigtig gerne vil se x-factor kl 17 (da jeg ikke så det igår) og om han vil sørge for aftensmaden, så vi kan spise som normalt kl. 18. Jeg har en lasagne klar i køleskabet, som bare skal i ovnen og jeg fortæller hvad tid den skal ind for at nå at blive klar.

Han lægger sig på sofaen og halvsover, imens jeg så ser x-factor, og da kl. bliver 17.20 nævner jeg lige for ham at han nok skal se at få tændt for ovnen, så den kan nå at blive varm... Kl. 17.25 har han stadig ikke rejst sig, så jeg ender med at gå ud og tænde ovnen selv. Og 5-10 min senere må jeg så rejse mig fra programmet og gå ud og sætte den i ovnen, da det heller ikke så ud til han gjorde det (og kl. nu var senere end jeg havde fortalt ham at den skulle ind for at nå at blive færdig).

Da lasagnen så bipper færdig, er afgørelsen så startet i fjernsynet... og jeg må igen rejse mig for at få dækket bord og tage lasagnen ud af ovnen, da manden bare sidder og hygger med Lise ved computeren (Lise plejer at dække bord hver aften, så det var sagtens noget han kunne have gjort med hende).

Jeg gik ikke glip af voldsomt meget - fik da hørt alle sangene osv - men jeg var bare så skuffet over at han ikke lige ville gøre det for mig, når jeg nu havde bedt ham og han vidste jeg gerne ville se det! Og så taget i betragtning at jeg har Lise hele dagen imorgen, hvor vi skal mødes med mødregruppen, så der kan han bare være alene hjemme og slappe af! Det er simpelthen for dårligt!

:klap

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, det var slet ikke for at male fanden på væggen! Du kender ham bedst :kiss

Men her ville det godt nok være utopi, at Anna bare lagde sig på sofaen og faldt i søvn - kan M virkelig godt det :o Sov hun så 1 time på sofaen?

Jeg synes også det er mærkeligt ikke at sørge for hun får frokost inden hun kommer ud og sove.

Har du snakket med ham om det?

:kram2

Hun sov den time på sofaen- det gør hun kun hvis hun er syg ellers ;) Så det sker, men ikke på en almindelig dag ;)

Jeg har skrevet en sviner-SMS, som jeg ikke har sendt! Skulle bare have luft, men vil have snakken med ham i morgen- det er sgu ikke helt fair, ikke så meget overfor mig, men for M. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et sindssygt skattesmæk på 20.000! Fuck mig i røven altså ................

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal lige brokke mig lidt over min kære mand her til aften! :gal

Han har været til gallafest igår aftes og kom først hjem i nat, så forståeligt nok var han træt idag. Så jeg gav ham lov til at sove længe og da han så stod op tog jeg mig fortsat af Lise uden at brokke mig - legede med hende, gav hende frokost og fik hende puttet til lur. Om eftermiddagen fortæller jeg ham så at jeg rigtig gerne vil se x-factor kl 17 (da jeg ikke så det igår) og om han vil sørge for aftensmaden, så vi kan spise som normalt kl. 18. Jeg har en lasagne klar i køleskabet, som bare skal i ovnen og jeg fortæller hvad tid den skal ind for at nå at blive klar.

Han lægger sig på sofaen og halvsover, imens jeg så ser x-factor, og da kl. bliver 17.20 nævner jeg lige for ham at han nok skal se at få tændt for ovnen, så den kan nå at blive varm... Kl. 17.25 har han stadig ikke rejst sig, så jeg ender med at gå ud og tænde ovnen selv. Og 5-10 min senere må jeg så rejse mig fra programmet og gå ud og sætte den i ovnen, da det heller ikke så ud til han gjorde det (og kl. nu var senere end jeg havde fortalt ham at den skulle ind for at nå at blive færdig).

Da lasagnen så bipper færdig, er afgørelsen så startet i fjernsynet... og jeg må igen rejse mig for at få dækket bord og tage lasagnen ud af ovnen, da manden bare sidder og hygger med Lise ved computeren (Lise plejer at dække bord hver aften, så det var sagtens noget han kunne have gjort med hende).

Jeg gik ikke glip af voldsomt meget - fik da hørt alle sangene osv - men jeg var bare så skuffet over at han ikke lige ville gøre det for mig, når jeg nu havde bedt ham og han vidste jeg gerne ville se det! Og så taget i betragtning at jeg har Lise hele dagen imorgen, hvor vi skal mødes med mødregruppen, så der kan han bare være alene hjemme og slappe af! Det er simpelthen for dårligt!

:klap

Ej, jeg var blevet skuffet, ked og gal! Hvorfor gjorde du det selv? :unsure

Hun sov den time på sofaen- det gør hun kun hvis hun er syg ellers ;) Så det sker, men ikke på en almindelig dag ;)

Jeg har skrevet en sviner-SMS, som jeg ikke har sendt! Skulle bare have luft, men vil have snakken med ham i morgen- det er sgu ikke helt fair, ikke så meget overfor mig, men for M. :(

:kiss

Wauw! :o

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej, jeg var blevet skuffet, ked og gal! Hvorfor gjorde du det selv? :unsure

Fordi jeg synes det er vigtigt at overholde de spisetider med hende den lille - og så var det nok også sådan lidt demonstrativt "Årh så gør jeg det bare selv!"-agtigt :rolleyes det er sådan noget jeg kan finde på, istedet for at begynde at råbe af ham. Men sagde da også til ham under maden at jeg var skuffet, fordi jeg troede han ville have gjort det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, den var ikke rar :( :kram.... ved du hvor det er gået galt? Jeg er altid selv meget omhyggelig med at tjekke alle oplysningerne i forskuds-/årsopgørelse løbende igennem året, fordi jeg netop er bange for at få sådan et smæk :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fordi jeg synes det er vigtigt at overholde de spisetider med hende den lille - og så var det nok også sådan lidt demonstrativt "Årh så gør jeg det bare selv!"-agtigt :rolleyes det er sådan noget jeg kan finde på, istedet for at begynde at råbe af ham. Men sagde da også til ham under maden at jeg var skuffet, fordi jeg troede han ville have gjort det.

Jeg kan godt forstå du gerne ville holde fast i tiderne for Lises skyld - jeg havde nok bare holdt fast i, at han skulle lette sin dertil indrettede :rolleyes

Hvad sagde han så, da du sagde det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puh ind og se om det hele står rigtigt, måske det viser sig at der er en fejl et sted.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det da også bare Way over the top!!! Jeg var blevet VANVITTIG! :D

Jeg blev virkelig også vanvittig :D

Den dag jeg fødte havde min storesøster kørt forbi for at udspionere os, og bilen holdte jo ikke hjemme. Da jeg så ikke hverken tog telefonen eller svarede på sms'er fra hende eller min mor, så vidste de jo godt hvad der foregik.. Så heeeele min familie vidste at Thea var blevet født, inden vi havde haft chancen for at fortælle det! Nøj jeg var skuffet..

Men den her gang bliver det nok alligevel lidt svært at holde det hemmeligt, når mine forældre skal passe Thea imens jeg føder :P

Men jeg forstår virkelig godt, at du bliver irriteret over det! Man går jo selv og venter, og så gider man ikke at folk skal spørge om man har født.. Mon ikke de ville få det at vide, hvis der var sket noget :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ingen ide om hvad der er gået galt, og har virkelig INGEN forstand på tal! Så kan intet gennemskue, og er heller ikke sådan een der kan rette i noget da jeg ikke fatter over halvdelen. Men må ringe på mandag og høre dem ad! Puha jeg føler mig depri over det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ingen ide om hvad der er gået galt, og har virkelig INGEN forstand på tal! Så kan intet gennemskue, og er heller ikke sådan een der kan rette i noget da jeg ikke fatter over halvdelen. Men må ringe på mandag og høre dem ad! Puha jeg føler mig depri over det!

Hvor du åbner din årsopgørelse og forskudsopgørelse i 2 forskellige vinduer og sætter dem op ved siden af hinanden, så kan du se hvor tallene afviger fra hinanden. Hvis minustallene er større på forskudsopgørelsen er det skidt (det er nemlig fradrag) og hvis plustallene er mindre på forskudsopgørelsen er det også skidt (det er nemlig indtægter du skulle have haft betalt skat af).

Et bud på hvad der kunne have gået galt er måske at din lønindkomst blev større end forventet - eller du har fået større fradrag end du skulle have haft evt. i form af renteudgifter til lån osv.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå du gerne ville holde fast i tiderne for Lises skyld - jeg havde nok bare holdt fast i, at han skulle lette sin dertil indrettede :rolleyes

Hvad sagde han så, da du sagde det?

Hehe, når jeg bliver irriteret/sur over sådan nogle ting, så har jeg det med at komme med små spydige bemærkninger og gøre tingene selv i trods - ikke nødvendigvis den bedste måde at gøre det på!

Han vidste godt den var gal - kunne jeg se på ham. Han undgik rigtigt at svare på det og mumlede et eller andet ja, mens han ikke rigtig så mig i øjnene.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Karneval i Aalborg :shooter

Del dette indlæg

Annonce ♥

At vågne med monster tandpine!!! Og har kun iPhren. Gah! Men hvad, det virker vist... Nu jeg bare lysvågen.. Tsk!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Camille bliver bed at vågne.. Nu jeg endelig træt, også kalder hun hvert 5 min... Har sovet mellem 1-3 så er bare smadret!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Karneval i Aalborg :shooter

Der er da lang tid til at det er aktuelt, hvorfor generer det dig nu? :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har sovet dårlig i en uge nu :( Og jeg bløder på 22 dagen :( Hvornår mon det får en ende begge dele...? Synes det er træls...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Og fremover, så gå ned til kommune med alle dine oplysninger og få dem til at hjælpe dig! :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er da lang tid til at det er aktuelt, hvorfor generer det dig nu? :kram2

Fordi det er når jeg har termin :(

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.