Besvaret March 7, 2014 Kræft Forhåbentlig ikke hos dig eller nogle af dine kære? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 At møde "stakleren". 2 (!!!!) gange i dag :( Hvad er det for en stalker? :unsure :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Kræft :Kram Det lyder ikke rart :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 At jeg føler jeg er ved at blive syg. Sebastian virker også som om han skranter og Cassandra er vågnet om i morges med over 38 og er enormt pylret. Jeg frygter sådan Cassandra ikke kan starte i vuggestue på mandag som planlagt og jeg trænger altså efterhånden til at hun er nogle timer i pasning og kan ikke lige overskue at blive forsinket med indkøring. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Vores nye kat herhjemme som idag valgte at bruge idas legehjørne i stuen til toilet idag :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Forhåbentlig ikke hos dig eller nogle af dine kære? :unsureMin svigermor.. Hun har ellers været rask i noget tid. Nu er det tilbage og med metastaser. Ja faktisk var det metastaserne man opdagede først.Og så er det en kræftform, som kun 6% har overlevet efter fem år.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Min svigermor.. Hun har ellers været rask i noget tid. Nu er det tilbage og med metastaser. Ja faktisk var det metastaserne man opdagede først. Og så er det en kræftform, som kun 6% har overlevet efter fem år.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Min svigermor.. Hun har ellers været rask i noget tid. Nu er det tilbage og med metastaser. Ja faktisk var det metastaserne man opdagede først. Og så er det en kræftform, som kun 6% har overlevet efter fem år.. :kram :kram :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Min svigermor.. Hun har ellers været rask i noget tid. Nu er det tilbage og med metastaser. Ja faktisk var det metastaserne man opdagede først. Og så er det en kræftform, som kun 6% har overlevet efter fem år.. Fuck! :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Min svigermor.. Hun har ellers været rask i noget tid. Nu er det tilbage og med metastaser. Ja faktisk var det metastaserne man opdagede først. Og så er det en kræftform, som kun 6% har overlevet efter fem år.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Tak for kram. Jamen han er en arabisk mand i slut 40'erne vil jeg tro. Han nægter at lade mig gå uden at vi skal snakke. Han vil gerne Kramme og kysse mig på kinden og hver gang han "krammer" (jeg rykker mig ikke ud af flækken) så forsøger han at tage mig på brysterne. Han snakker altid om hvor ensom han er. Jeg kender ikke mandens navn, aner INTET om ham, men møder ham altid "tilfældigt" på vej hjem efter at ha hentet Maliva i DP. Pisse ubehageligt :( Fru-Nielsen kæmpe krammer her fra!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Gav manden en ny mobiltelefon i julegave, fordi den gamle havde smadret skærmet... Nu er den nye så gået i stykker, med en smadret skærm :( Irriterende at han ikke kan passe ordentligt på sine ting :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Tak for kram. Jamen han er en arabisk mand i slut 40'erne vil jeg tro. Han nægter at lade mig gå uden at vi skal snakke. Han vil gerne Kramme og kysse mig på kinden og hver gang han "krammer" (jeg rykker mig ikke ud af flækken) så forsøger han at tage mig på brysterne. Han snakker altid om hvor ensom han er. Jeg kender ikke mandens navn, aner INTET om ham, men møder ham altid "tilfældigt" på vej hjem efter at ha hentet Maliva i DP. Pisse ubehageligt :( Fru-Nielsen kæmpe krammer her fra!!!! Ej hvor creepy :o Kan man ikke melde sådan noget til politiet? Selvom du ikke kender hans navn så kender politiet ham måske? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Og nu vil jeg godt brokke mig over lang kø ved lægevagten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Tak for kram. Jamen han er en arabisk mand i slut 40'erne vil jeg tro. Han nægter at lade mig gå uden at vi skal snakke. Han vil gerne Kramme og kysse mig på kinden og hver gang han "krammer" (jeg rykker mig ikke ud af flækken) så forsøger han at tage mig på brysterne. Han snakker altid om hvor ensom han er. Jeg kender ikke mandens navn, aner INTET om ham, men møder ham altid "tilfældigt" på vej hjem efter at ha hentet Maliva i DP. Pisse ubehageligt :( Fru-Nielsen kæmpe krammer her fra!!!! Det lyder godt nok mega creepy. Sender massere af :kram og håber at der kan gøres noget ved ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Og nu vil jeg godt brokke mig over lang kø ved lægevagten!Ja der fandme altid lang kø. Og det er jo ikke lige frem det man har lyst til. Og slet ikke hvis det er Theo den er gal med. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Min svigermor.. Hun har ellers været rask i noget tid. Nu er det tilbage og med metastaser. Ja faktisk var det metastaserne man opdagede først. Og så er det en kræftform, som kun 6% har overlevet efter fem år.. Røv! :numse :kram2 i spandevis til dig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Jeg vil gerne brokke mig over at min svigermor(som passede Ida igår aftes) først lagde hende i seng klokken halv ni igår. Det er resulteret i en mega træt Ida, som bare nægter at sove nu. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Ja der fandme altid lang kø. Og det er jo ikke lige frem det man har lyst til. Og slet ikke hvis det er Theo den er gal med. :kramJeg synes nu ikke det plejer at være så slemt her i Skive..Der er mig den er gal med. Hoste med sejt, gult og blodtilblandet slim, samt smerter svarende til lungerne. Så herligt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Jeg synes nu ikke det plejer at være så slemt her i Skive.. Der er mig den er gal med. Hoste med sejt, gult og blodtilblandet slim, samt smerter svarende til lungerne. Så herligt ;) Der er altid kø heroppe. Men det er ikke sjovt uanset om det er dig eller Theo den er gal med :kram. Håber du snart kommer igennem så du kan blive tjekket Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Der er altid kø heroppe. Men det er ikke sjovt uanset om det er dig eller Theo den er gal med :kram. Håber du snart kommer igennem så du kan blive tjekket Tak! :kissDet er bare en lorte dag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Nu stopper det! Sidder og tuder til X-factor. Det holder sgu ikke :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 7, 2014 Jeg synes nu ikke det plejer at være så slemt her i Skive.. Der er mig den er gal med. Hoste med sejt, gult og blodtilblandet slim, samt smerter svarende til lungerne. Så herligt ;) Synes heller ikke det plejer at være så svært her i regionen men tror generelt der er meget i omløb pt. Der er i hvert fald mange hernede pt. Fod bedring med dig :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites