tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Du har SÅ køn en dreng, det kan jeg slet ikke tro, at briller kan rokke ved :kram2

Men jeg kan godt forstå, at du er ked af det alligevel :kram

Tak :) Det var sødt sagt :)

Del dette indlæg

Vil godt brokke mig over, at jeg har været så dum at lade min mor læse i vores julemappe, hvor der står, at vi håber at blive gravide i år. Fordi nu kommer der hentydning og glimt i øjet, HVER gang vi ses, og vi begynder jo slet ikke pb2 før tidligst sidst på året, og jeg gider faktisk ikke snakke med hende om det <_<

Herhjemme er det svigermor der presser på. Fordi min mand var så dum at fortælle at vi håber på at Ida bliver storesøster inden hun er tre.

Så kender det alt for godt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Herhjemme er det svigermor der presser på.

Så kender det alt for godt.

Tjah, hun presser ikke, men hun går jo - forståeligt nok - og venter. Og min mor er bare sådan en, der "mærker på julegaverne inden juleaften"-agtigt. Det er jo sødt nok, men det bliver sgu da et langt år eller længere, hvis hun skal gå med nyt barnebarn i øjnene indtil vi kommer med den gode nyhed :rolleyes

Og det bliver IKKE bedre af at Valdemar render og siger "babyyyyy" hele tiden :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har en søn som åbenbart er halvblind :( Så nu skal vi shoppe briller.

Vi var til øjenlæge i dag og han har +8 komma et eller andet på begge øjne - min lille blinde muldvarp :(

Det vilde er, at vi slet ikke har kunne se tegn på han ser så skidt, han må have kompenseret godt.

Er lidt æv over, at hans smukke brune øjne, nu skal dækkes af briller, men forhåbenligt bliver det ikke så slemt og hjælper ham godt.

Det blev også først opdaget, at min lillesøster havde over +5 på begge øjne, da hun var 4-5 år. Hun blev et meget gladere barn og kunne pludselig finde ud af at sidde stille og koncentrere sig om bøger og puslespil, for nu kunne hun jo se hvad hun lavede ;) Hun fik kontaktlinser i de tidligere teenageår, da hun ikke kunne lave sin gymnastik med brillerne på. Jeg er sikker på det bliver godt for Sebastian at kunne se rigtigt tæt på :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over sundshedssystemet.. Hvis de ville optimere bare en smule.. Så ville de spare millioner-milliarder... Og en masse bekymringer og frustrationer.. (Og lidt vrede) hos forældre.. Nøj hvor er det trægt! BUM!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det blev også først opdaget, at min lillesøster havde over +5 på begge øjne, da hun var 4-5 år. Hun blev et meget gladere barn og kunne pludselig finde ud af at sidde stille og koncentrere sig om bøger og puslespil, for nu kunne hun jo se hvad hun lavede ;) Hun fik kontaktlinser i de tidligere teenageår, da hun ikke kunne lave sin gymnastik med brillerne på. Jeg er sikker på det bliver godt for Sebastian at kunne se rigtigt tæt på :)

Jeg tror også det bliver godt for ham og er spændt på om og i så fald hvordan vi kan mærke det på ham. For med så ringe et syn så burde det påvirke om ikke andet hovedet. Så er spændt på om han får større overskud.

Han er heldigvis begyndt at glæde sig til, at vi skal finde briller. Jeg glæder mig så lidt til han kan gå over til kontaktlinser, men der går jo nok en del år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg er virkelig dårlig til at sove om natten.

Hvad sker der lige for det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg sover så dårlig om natten pt :numse

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg sover så dårlig om natten pt :numse

Så er vi vist i samme båd. Det stinker!! Big time

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv. Jeg kan mærke, at jeg lidt har tabt gejsten for mit speciale. Ikke fordi jeg ikke vil det, men fordi jeg er ængstelig over, om det bliver godt nok og om der er tid nok. Synes bare det har været en virkelig skidt start. Og jeg føler mig ensom med det, fordi alle mine studievenner jo blev færdige sidste år. Øv :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan du ikke udnytte at studiekammeraterne blev færdige sidste år, og bruge dem til sparring og inspiration? :)

Ikke rigtig, de fleste er flyttet langt væk og har monster travlt med deres arbejde. De ville sikkert gerne hjælpe, men det er mest det med at være "i samme båd" og det er vi jo bare ikke. Men tak for bud på opmuntring :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv. Jeg kan mærke, at jeg lidt har tabt gejsten for mit speciale. Ikke fordi jeg ikke vil det, men fordi jeg er ængstelig over, om det bliver godt nok og om der er tid nok. Synes bare det har været en virkelig skidt start. Og jeg føler mig ensom med det, fordi alle mine studievenner jo blev færdige sidste år. Øv :(

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er træt af min mands arbejde, og hans prioriteringer. Vildt som hans job føles som en splint i vores forhold..

Han kan næsten aldrig tage fri, aldrig tage barn sygedag, og arbejder altid over.. Grrr

Når jeg bringer det på bane, bliver han så gal og Rasmus modsat at det ikke er til at holde ud....

Jeg ved godt at det er ham der tjener pengene, men jeg kunne godt ønske at vi deltes lidt mere om det hele herhjemme.

Måske fordi jeg er så presset lige pt. Og har syge børn konstant, ingen nattesøvn får... Så bliver jeg sgu nok lidt urationel.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er træt af min mands arbejde, og hans prioriteringer. Vildt som hans job føles som en splint i vores forhold..

Han kan næsten aldrig tage fri, aldrig tage barn sygedag, og arbejder altid over.. Grrr

Når jeg bringer det på bane, bliver han så gal og Rasmus modsat at det ikke er til at holde ud....

Jeg ved godt at det er ham der tjener pengene, men jeg kunne godt ønske at vi deltes lidt mere om det hele herhjemme.

Måske fordi jeg er så presset lige pt. Og har syge børn konstant, ingen nattesøvn får... Så bliver jeg sgu nok lidt urationel.

:kram

Jeg kunne have skrevet det indlæg. Vi joker med at min mands job er hans elskerinde ;)

Når han sidder og smugkigger på sin telefon om aftenen er det ikke frække sms'er men mail fra jobbet osv.

Jeg forstår det til fulde og HADER det også (nogle gange ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Jeg kunne have skrevet det indlæg. Vi joker med at min mands job er hans elskerinde ;)

Når han sidder og smugkigger på sin telefon om aftenen er det ikke frække sms'er men mail fra jobbet osv.

Jeg forstår det til fulde og HADER det også (nogle gange ;) )

Dejligt at jeg ikke er alene.. For samtidig synes jeg også det er lidt forkæletagtigt at brokke mig.. For det er jo ham der tjener pengene, han er glad for sit arbejder og udvikler sig på rigtig mange måder.. Jeg føler mig bare ikke som en del af det, og føler mig hægtet af :(

Og så skal jeg stå for det meste herhjemme.. Den del har jeg lidt svært ved ar forholde mig til.. Jeg vil også ud og have luft under vingerne..

Jeg ved godt at det kan være svært når der er små børn.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syg datter med feber og som hoster helt vildt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fandt faktisk ud af, at pga weekenden så er vores opsigelse i dag gældende. Senest D 1 hver dag i måneden. Det er i dag

Jeg slog lige bestemmelsen efter (lejelovens § 86), og så vidt jeg kan se, har du ret i, at I nåede det:-) Det er så ikke på grund af weekenden nu, men fordi den 1. juni (jeg går ud fra, at I har 3 måneders opsigelse) falder i en weekend :-)

Bare så du ikke kommer i problemer i forbindelse med senere opsigelser :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan stige om bord på båden om dårlig nattesøvn. Det er ellers ikke fordi jeg ikke er træt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske han skulle tage at lede efter lign. Job i Jylland (helst Midtjylland) hvor han ikke er helt så fastlåst ;) så kunne vi nemlig lufte vingerne sammen :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske han skulle tage at lede efter lign. Job i Jylland (helst Midtjylland) hvor han ikke er helt så fastlåst ;) så kunne vi nemlig lufte vingerne sammen :p

He he, det kunne være så hyggeligt. Er sikker på jeg og ungerne, ja såmænd også min mand, ville stortrives. Midtjylland... Det kan vi godt aftale! ;)

Det var faktisk på tale INDEN han fik dette job. Det har på alle måder fastlåst vores situation.. Jeg må prikke til "ballonen" igen.. Det skal bare være en dag jeg "orker" diskussion.. Bahh..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg føler mig grund-ked :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kiss :kram2 Det er i hvert fald rimeligt at brokke sig over dét!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:Kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg først må hente mit lille pus kl 14.30 :(

De synes det går så godt i dp.

Men det var jo slet ikke meningen at hun skulle hentes så sent. Ih altså jeg regnede jo med at hente hende normalt omkring kl 14.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg først må hente mit lille pus kl 14.30 :(

De synes det går så godt i dp.

Men det var jo slet ikke meningen at hun skulle hentes så sent. Ih altså jeg regnede jo med at hente hende normalt omkring kl 14.

Hvordan kan det være du først må det? :kram2

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.