Besvaret February 24, 2014 Sygdom på mandens arbejde så han idag skal arbejde fra 11-22 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Syg baby og en mand der fik lavet et vrid i ryggen i går. Og jeg begynder at få ondt i halsen. Altså. Gider ikke sygdom! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Det er bare ikke ok, når man bliver mødt på den måde vedr. sygemelding. Det er jo da for pokker ikke noget man gør med vilje. Hverken når det gælder en selv, eller de kære små. Tsk tsk. Dumme sure chef!! Det er virkelig træls. Render rundt og har det så skidt med at være hjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Synes det har været en dum dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Synes det har været en dum dag :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Dårlige nyheder om at svigermor nok aldrig vil kunne klare sig selv igen :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Øv, jeg er ramt af bræksyge :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Dårlige nyheder om at svigermor nok aldrig vil kunne klare sig selv igen :(Åh nej :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 At jeg bare fuldstændig har mistet følelsen af at Arons dp var det rette valg... Nu føler jeg bare hun ikke kan magte ham men at jeg er nødt til at aflevere ham hver morgen i nogle måneder endnu... ØV! :Kram Det er bare rigtig ufedt. :Kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 At jeg bare fuldstændig har mistet følelsen af at Arons dp var det rette valg... Nu føler jeg bare hun ikke kan magte ham men at jeg er nødt til at aflevere ham hver morgen i nogle måneder endnu... ØV!:kram der er trods alt udsigt til at han skal flyttes. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Ja, såfremt vi får lov at købe huset... Altså, ellers vil jeg have ham flyttet uanset... Tak for krammet Det gør I :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 At jeg bare fuldstændig har mistet følelsen af at Arons dp var det rette valg... Nu føler jeg bare hun ikke kan magte ham men at jeg er nødt til at aflevere ham hver morgen i nogle måneder endnu... ØV! :kram :kram :kram (Hvad er det, kan I måske alligevel købe huset? :yay) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 Tak :) Nej, vi forsøger at købe et andet hus :) Arh ok :) Håber det lykkes :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 24, 2014 At jeg kan høre min lille mus ligger og hoster :( hun har ikke brokket sig en eneste gang - synes hun er tapper! Men øv hvor er det bare træls når man ikke kan gøre noget for at hjælpe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 At simon har været vågen ca hver anden time siden han blev, puttet, så det har jeg også... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 At mit barn aldrig sover igennem - det tager ikke lang tid om natten men hvor kunne det være fedt at prøve en hel nats søvn!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 At mit barn aldrig sover igennem - det tager ikke lang tid om natten men hvor kunne det være fedt at prøve en hel nats søvn!!!:ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Bah. Tager sgu en mental sygedag idag. Føler mig simpelthen så mut og dvask og øv :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 En sur 6 årig, der ikke gider i skole, fordi det er kedeligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Så er Johan endelig kommet på penicillin her til morgen! Føj for nogle dage med 40+ i feber! Syntes godt nok lægerne i denne omgang har trukket den.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 At mit barn aldrig sover igennem - det tager ikke lang tid om natten men hvor kunne det være fedt at prøve en hel nats søvn!!! :ditto Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Nøj er sgu alligevel lidt sur. Mindste musen er syg, jeg har haft barn syg i går og i dag. Da jeg går ud for at finde tandbørster frem, til pigerne finder jeg ud at S tandbørster + en tube tandpasta er væk, så nu aner jeg ikke om om han kommer hjem i morgen tidlig, så han kan tage pigerne, men tror ikke rigtig på det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Nøj er sgu alligevel lidt sur. Mindste musen er syg, jeg har haft barn syg i går og i dag. Da jeg går ud for at finde tandbørster frem, til pigerne finder jeg ud at S tandbørster + en tube tandpasta er væk, så nu aner jeg ikke om om han kommer hjem i morgen tidlig, så han kan tage pigerne, men tror ikke rigtig på det. Hvor er han da? :unsure Kan du ikke ringe eller skrive og spørge, hvornår han kommer hjem? :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 25, 2014 Pas! Jeg aner ikke hvor han er! Tror det ville være rigtig dumt at ringe til ham lige nu, for har ikke særlig mange pæne ting at sige til ham Del dette indlæg Link to post Share on other sites