Besvaret February 19, 2014 Hvorfor er det lige jeg ikke bliver rask??? Jeg er stadig så dårlig, at jeg ikke engang kan klare at aflevere drengene om morgenen :( Jeg gider ikke mere.... Virkelig!! :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2014 Ville sådan ønske at man kunne overbevise dig om at der ikke er noget at være angst for. Bliver så trist af dine opdateringer :kram2Tak for kram :kissDet skøre er at jeg sagtens kan se der ikke er noget at være bange for, men angst er ikke rationelt desværre :( Arbejder hårdt på at nå dertil hvor jeg kan leve med angsten, for ved at jeg aldrig slipper helt af med den. Men at leve et ok liv hvor jeg styrer og ikke den der styrer mig, det er mit håb. Det er de mærkeligste ting der kan tricke et anfald. I dag var det en overparfumeret dame som gik alt for tæt på. Hun så nu ellers fredelig ud. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2014 Hvorfor er det lige jeg ikke bliver rask??? Jeg er stadig så dårlig, at jeg ikke engang kan klare at aflevere drengene om morgenen :( Jeg gider ikke mere.... Virkelig!! :boo Masser af kæmpe :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2014 Tak for kram :kiss Det skøre er at jeg sagtens kan se der ikke er noget at være bange for, men angst er ikke rationelt desværre :( Arbejder hårdt på at nå dertil hvor jeg kan leve med angsten, for ved at jeg aldrig slipper helt af med den. Men at leve et ok liv hvor jeg styrer og ikke den der styrer mig, det er mit håb. Det er de mærkeligste ting der kan tricke et anfald. I dag var det en overparfumeret dame som gik alt for tæt på. Hun så nu ellers fredelig ud. Jeg er helt klar over at det ikke er rationelt :) Hvor må det bare være hårdt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 19, 2014 Jeg er helt klar over at det ikke er rationelt :) Hvor må det bare være hårdt :kram2Åh tak. Ja det er skam hårdt. Specielt når folk siger at man bare skal tage sig sammen. Nå ja, det glemte jeg da helt at prøve. Ofte møder jeg skepsis, som om folk tror jeg faker, fordi de oftest ikke kan se det på mig. Det er få som ser de store anfald, som tager al min energi i uger efter. Det er en "usynlig" sygdom som suger energi fra mig. Folk ser mig på gaden og tænker at jeg ikke fejler noget, fordi jeg snakker og ikke kryber langs murene. Men de ser ikke virvaret indeni eller udmattelsen når jeg kommer hjem. Hader det virkelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Hader at jeg ikke kan sove pga ubehag i maven.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Afslag på ønskejobbet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Vil gerne brokke mig over at manden lader det gå ud over mig at han idag skal møde tidligt - og derved ikke har formiddagen sammen med Ida som fan plejer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Afslag på ønskejobbet :( Årh øv! :( :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Møg dag for både W og mig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Afslag på elevplads samt deltidsjob :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Sygdom argh! :shooter Lilly begyndte 3. runde sygdom siden nytår i lørdags med høj feber og opkast, i går var hun ok så i morges kom hun i vug, 2 timer efter blir hun ringet hjem pga dårlig mave. Hun er pjevs og har kun sovet 30 minutter lur. Skal det nogensinde lykkes at ha mere end 2 uger i træk uden sygdom? Syns bare hun har været syg halvdelen af tiden det sidste ½ år :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Vores vennepar fik at vide til MD scanning at baby er død :boo :boo :boo Det er så forfærdeligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Vores vennepar fik at vide til MD scanning at baby er død :boo :boo :boo Det er så forfærdeligt!Nej hvor frygteligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Nej hvor frygteligt :( Ja, det er slet ikke til at holde ud! Overvejer at sende en buket blomster.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Vores vennepar fik at vide til MD scanning at baby er død :boo :boo :boo Det er så forfærdeligt! :boo :( :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Ja, det er slet ikke til at holde ud! Overvejer at sende en buket blomster..Det ville jeg også klart overveje Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Vores vennepar fik at vide til MD scanning at baby er død :boo :boo :boo Det er så forfærdeligt!Nej puha.. Det er slet ikke til at bære sådan noget! :boo :boo :boo :boo :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 20, 2014 Jeg hader at vores emhætte igen ikke virker. Udlejer er ret ligeglad. Det er i forvejen en ret ringe udsugning, da motoren sidder under taget og skal trække for 6 lejligheder. Så pt kan vi lugte vores egen mad samt naboernes. Plus vi skal have terrassedør åben samt vindue i den anden ende, hvis vi skal stege noget. Arrrrgg! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Vores vennepar fik at vide til MD scanning at baby er død :boo :boo :boo Det er så forfærdeligt!Åh nej ikk også jer. Min veninde fik jo samme besked for nogle uger siden.Vi sendte blomster. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Er irriteret på Sebastians pædagog i børnehaven. Der er screening af før skole børn i dag på skolen. En hel normal screening som man laver før de kommer i 1 klasse her efter sommerferien, for at sikre sig at de er skoleklar. Så Sebastian skal have 1-2 timer alla 1 klasse i dag og han er spændt og nervøs ;) Vi kommer 10 min tidligere en normalt, vi kommer præcis hvor vores kode virker, vi har moduller her og vores kode duer derfor indenfor den modul tid. Pædagogen har sagt vi skal komme i god tid og det synes jeg så også vi er. Vi må sådan set ikke komme før.! Så bliver jeg mødt af et surt fjæs der straks siger om ikke jeg kan huske at de skal screenes idag og at han skulle være i god tid og så siger hun surt til Sebastian at han skal gå ud og tisse og skynde sig. Så må jeg sige at han har lige tisset, men autoritetstro som Sebastian er går han ud og tisser igen, selvom det er 5 min siden sidst. Da vi kommer ind i gruppe rummet siger hun så også at nu er vi jo i fin tid Arggg :( , hvorfor skulle jeg så have sådan en svada. Og det væreste er, at mit tyske er så elendigt, at jeg ikke kan svare på tiltale og først 5-10 min efter kan få formuleret en forståelig sætning i hovedet og så er det ligesom for sent. Glæder mig til at komme på tyskkursus. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Åh nej ikk også jer. Min veninde fik jo samme besked for nogle uger siden. Vi sendte blomster. Jo, desværre! Det burde forbydes! :gal Jeg har lige sendt en stor buket liljer til dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Vores vennepar fik at vide til MD scanning at baby er død :boo :boo :boo Det er så forfærdeligt! Forfærdeligt :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Jo, desværre! Det burde forbydes! :gal Jeg har lige sendt en stor buket liljer til dem. Godt gjort :kram2 Det er simpelthen så frygteligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 21, 2014 Er såååååååååååå meget i fredagshumør :rolleyes Har lyst til bare at smide mig på sofaen og nyde, at jeg er alene hjemme og kan gøre hvad jeg vil... Men har jo planlagt, at jeg skal være færdig med den bog, jeg er i gang med i dag, så der er lige 70-80 sider + noter inden det er weekend <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites