Besvaret February 14, 2014 Så er min mand smidt til røngen med sin finger! Jeg SAGDE jo til ham at han skulle få kigget på den, da han slog den/vred den om for 14! Dage siden!! Jesus!!! det er opad bakke med den mand nogen gange... :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2014 I dag ringede jeg selv til ham på jobbet, for at høre hvordan situationen så ud, så jeg ved hvornår han kommer hjem. Har 3 børn der skal hentes, bringes, køres til sport, hentes i gen, lave mad.. Og putte.. Smøre madpakker.. Svaret var: jamen vi har travlt og ved ikke hvornår vi er færdige.. Så må jeg forvente at han ikke kommer hjem "tidligt" for så bliver jeg da ikke skuffet. Jeg siger til ham at vi skal vende denne atbejdssituation, for jeg har svært ved aldrig at vide hvornår han er hjemme. Og at jeg ikke kan holde til det længere.. Han svarede.. Ja et eller andet koldt.. Som jeg ikke kan huske.. Jeg blev bare ked af det. Ej, hvor er han ikke fair! Og meget lidt ægtemand! :(Kæmpe :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2014 Hovedpine siden vil kørte nordpå.... Har drukket masser af væske, men den vil bare ikke slippe taget på mig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2014 At jeg nu er den eneste der er vågen herhjemme! Great, så går jeg da bare i seng. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2014 Har lige opdaget et hul i mine yndlingsfutsko <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 14, 2014 Vi skal holde årets fest imorgen, vores fælles 30 års fødselsdag, og min mand måtte akut til lægen i eftermiddag med stærke smerter i nyrene :( øv det kan lige passe han ikke kan noget som helst imorgen, og jeg er også ramt af bækkensmerter og plukkeveer... Skønt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 Vores bil vil ikke starte! :( :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 At mine planer for bagværk til når vi får gæster bare SLET ikke blev som planlagt... Rouladen er der bare slet ikke nok fyld i, og jeg havde ikke nok smør til en kage - troede ellers jeg havde en hel pakke - og det eneste jeg har ingredienserne til, er sodaboller og det var bare slet ikke det jeg havde tænkt... altså sodaboller som i boller md bagepulver? er de gode? Har tit tænkt at jeg ville prøve, men det er vist en anden teknik ikke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 Præcis. Jeg synes de er ganske udemærkede, men bare ikke super spændende. Altså de skal ikke æltes og hæve, men skal bare røres sammen og klattes på pladen. ;-) Ja okay :) Jeg ved hvad du mener, med at det ikke er så spændende boller, men skal det være det til en fødselsdag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 Næh, bare min gamle barndomsveninde som kommer på besøg, og jeg har bagt sodaboller til morgenmad faktisk alle weekender siden Aron blev født :lol hehe ja okay! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 15, 2014 Jeg vil gerne brokke mig over folk, der ryger LIGE foran et "rygning forbudt"-skilt. :klap Og jeg vil gerne brokke mig over, at jeg er for meget bangebuks til at konfrontere dem med det direkte. Bah! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 At drømme noget åndssvagt så man ikke kan sove..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 Jeg har totalt ondt af nig selv er den "heldige" vinder af både rejsenave og monster forkølelse. Bah Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 At når det er mandens dag til at sove længe, er det fint at han sover til kl 10, mennår det er min og jeg ovenikøbet har døgn tilkaldevagt og er mega snottet, så skal jeg op kl 8.15 og med beskeden om at hvis ikke jeg står op, når vi intet på E's værelse og bliver aldrig færdige! Jamen tak!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 At manden kører til polen kl 9 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 At når det er mandens dag til at sove længe, er det fint at han sover til kl 10, mennår det er min og jeg ovenikøbet har døgn tilkaldevagt og er mega snottet, så skal jeg op kl 8.15 og med beskeden om at hvis ikke jeg står op, når vi intet på E's værelse og bliver aldrig færdige! Jamen tak!! ikke fair! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 At hente en totalt overtræt og ked af det pige, der ikke har sovet særlig godt eller meget i nat(og så endda sammen med min mor og søster!!!) fordi min mor ikke kan finde ud af at putte barnet til nogenlunde normal tid.... Og så står hun der og griner, mens jeg bakser med en skrigende c, og siger "hun er godt nok træt!" No shit, Sherlock! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 Jeg er bange for jeg er ved at blive syg.. Det magter jeg slet ikke! :boo <_< :hshit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 Søndags forbandelsen: jeg kan ikke sove... Ligger i 100 år og vender og drejer mig! Finder endelig ro, og så begynder Mie at græde <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 16, 2014 Søndags forbandelsen: jeg kan ikke sove... Ligger i 100 år og vender og drejer mig! Finder endelig ro, og så begynder Mie at græde <_<Kender det alt for godt. Sådan har jeg det også herhjemme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Mens, der kommer mit om natten <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Valdemars dp er syg :( Først en uges ferie, så en uge med tre dages kursus og nu en ny uge, der starter med sygdom. :( Jeg ved godt, at hun ikke kan gøre for det, men jeg savner altså en normal hverdag! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Valdemars dp er syg :( Først en uges ferie, så en uge med tre dages kursus og nu en ny uge, der starter med sygdom. :( Jeg ved godt, at hun ikke kan gøre for det, men jeg savner altså en normal hverdag! :prik Det er netop derfor vi valgte Dp fra denne gang. Vi var nemlig igennem det samme med vores store pige, og det er bare så irriterende. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Valdemars dp er syg :( Først en uges ferie, så en uge med tre dages kursus og nu en ny uge, der starter med sygdom. :( Jeg ved godt, at hun ikke kan gøre for det, men jeg savner altså en normal hverdag! :prik Det er træls! Håber hun er hurtigt rask :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 17, 2014 Lorte morgen. To trætte piger det ikke så gerne ville samarbejde. Glatte veje, fandt jeg ud af, grædende C i VS :-((( sidder på arbejdet nu og har slet ikke lyst til at være her. Bliver snart nødt til at kontakte min læge, har det bestemt ikke godt :-( Del dette indlæg Link to post Share on other sites