Besvaret February 11, 2014 Jeg bliver SINDSSYG!! Elliot er så pisse urolig her om aftenen og har været det i over en uge nu.. Arme og ben kører rundt, han kradser sig i hoved og øjne og han vil bare hverken sove, spise eller lege.. KÆFT jeg gider ikke mere! :gal :prik :klap FUCK den tiger! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Og nu også bræk! :( :( :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 11, 2014 Og nu også bræk! :(:kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Jeg bliver SINDSSYG!! Elliot er så pisse urolig her om aftenen og har været det i over en uge nu.. Arme og ben kører rundt, han kradser sig i hoved og øjne og han vil bare hverken sove, spise eller lege.. KÆFT jeg gider ikke mere! :gal :prik :klap FUCK den tiger! Det er bare hårdt når de er "ulæselige" og utrøstelige! Græder han også, eller er han "bare" urolig? Har I forsøgt at tage ham op og med ind i stuen, men fortsat holde det kedeligt, lav belysning, dempet snak, lade ham ligge på/ved jer og mærke tryghed, uden pres om at sove, men også uden en masse spennende ting? Så, når han viser tegn på træthed igen, svøbe ham, bære ham til han næsten sover, og så lægge ham? Vi var nødt til at gøre det sådan i går. Han blev forsøgt lagt kl.21, men han kartede rundt med arme og ben, og nægtede at sove og spise. Tog ham op, med ind i stuen, og lod ham ligge på/ved os og pludre og kigge, mens vi tydeligt viste, at det var nat/aften gennem dempet belysning og snak. Godt nok var fjernsynet tændt (lavt volume), men vi sørgede for, at han lå så han ikke kunne se det. Efter en times tid var knægten klar til at sove, blev svøbt i sin dyne, båret lidt rundt, og lagt. Sov derefter over 5 timer. Det er jo ikke sikkert det hjælper jer, men jeg tænker, at det kan være han ikke er helt træt nok, eller ikke har fået bearbejdet dagen nok til at sove. Her har det i hvert fald været sådan med denne tiger... Kram! Håber han faldt til ro og at I sover lige nu:) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Jeg vil gerne brokke mig over sygdom - og at jeg så oven i købet ikke er hjemme. :( Jeg er på den her (lige nu) skide lorteskole! Jeg har stort set ikke spist hele dagen. Nu begynder en smule appetit så at melde sig - til noget brød. Men det kan jeg ikke få. Skolen serverer morgenmad, frokost, eftermiddags kaffe med kage og aftensmad. Det er fucking ikke fedt det her! Man bør fandme kun være syg derhjemme, med fri adgang til sit eget køleskab. :( Og ikke mindst med en mand, som kan nusse en :( Årh øv :kiss Rigtig god bedring.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Jeg vil gerne brokke mig over min mands total manglende evne på at drage omsorg :( og det har jeg bare SÅ meget brug for.. Tilgængæld ringede han hjem i går og sagde at han skulle arbejde længe, og at han skulle møde tidligere i dag og arbejde længe... Ergo... Jeg står med hele lortet selv... Igen :( og det gør mig så ked af det.. For lige som en dag som i dag... Så magter jeg det simpelthen ikke. Jeg siger op! Gør jeg! Edit: jeg skal selvfølgelig ikke glemme at han lavede kaffe til mig her til morgen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Må man godt skyde sin svigerfar? :gal :shooterHvis jeg nakker ham, nakker du så min svigermor? Så kan vi sagtens lave en aftale :p Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Du kan sikkert dele advokat med Skruk hvis du gør :pJa, helt sikkert, så er det også billigere ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Jeg vil gerne brokke mig over min mands total manglende evne på at drage omsorg :( og det har jeg bare SÅ meget brug for.. Tilgængæld ringede han hjem i går og sagde at han skulle arbejde længe, og at han skulle møde tidligere i dag og arbejde længe... Ergo... Jeg står med hele lortet selv... Igen :( og det gør mig så ked af det.. For lige som en dag som i dag... Så magter jeg det simpelthen ikke. Jeg siger op! Gør jeg! Edit: jeg skal selvfølgelig ikke glemme at han lavede kaffe til mig her til morgen.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Lorte, lorte, Lorte sygdom :cry gider ikke mere sygdom :( og jeg blev endda vaccineret :shooter har intet fået lavet de sidste dage, har kun ligget på sofaen og sovet :( og det er bare lort for min vægt, der endnu engang er gået nedad :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Jeg vil godt brokke mig over katten der fik den vanvittige ide at han død og pine mig skulle i soveværelset kl. 3 i nat - det skulle så foregå ved at grave sig igennem den lukkede dør men han mjavede! Det er ellers ALDRIG et problem med den kat. Men i nat gjorde han det ikke mindre end 3 gange med en halv times mellemrum så jeg nåede jo lige at falde i søvn! Det var så EFTER at Mie havde været vågen 2 gange og så vågnede hun selvfølgelig igen da han gjorde det sidste gang!!! Og så vågnede hun igen en time senere!!! Jøsses en lortenat!!! Godt jeg har taget en sygedag i dag! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Har ringet til lægen for at få en tid til Elliot fordi hans eksem er gået helt amok og han kradser sig selv til blods.. Jeg kan så få en tid d. 17.. Og det var KUN fordi Rasmus blev sur, for den første tid vi fik var d. 20.. Synes simpelthen det er for dårligt! Det er da ikke så underligt at mange benytter vagtlægen! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Har ikke kastet op i dag, og jeg kan holde mig nogen lunde kørende på paracetamol og ibuprofen. Men jeg vil gerne brokke mig over de her intense skoleforløb hvor der ikke er plads til sygdom.. Sidder til undervisning i neurologi. Burde ligge i mine seng - derhjemme! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Har ikke kastet op i dag, og jeg kan holde mig nogen lunde kørende på paracetamol og ibuprofen. Men jeg vil gerne brokke mig over de her intense skoleforløb hvor der ikke er plads til sygdom.. Sidder til undervisning i neurologi. Burde ligge i mine seng - derhjemme! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Har ringet til lægen for at få en tid til Elliot fordi hans eksem er gået helt amok og han kradser sig selv til blods.. Jeg kan så få en tid d. 17.. Og det var KUN fordi Rasmus blev sur, for den første tid vi fik var d. 20.. Synes simpelthen det er for dårligt! Det er da ikke så underligt at mange benytter vagtlægen! Jeg synes sgi også det er for dårligt der er så lang ventetid hos lægerne... Et par dage er ok, men en uge er altså for meget! Vores læge har akuttider hvor man bare møder op om morgenen. Jeg kan godt forstå der er mange der bruger dem, for tit kan man da ikke vente en hel uge med at komme til. Især ikke med børn! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Har ikke kastet op i dag, og jeg kan holde mig nogen lunde kørende på paracetamol og ibuprofen. Men jeg vil gerne brokke mig over de her intense skoleforløb hvor der ikke er plads til sygdom.. Sidder til undervisning i neurologi. Burde ligge i mine seng - derhjemme! God bedring :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Hvis jeg nakker ham, nakker du så min svigermor? Så kan vi sagtens lave en aftale :pDet er en aftale :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Min lille prut havde det ondeste hosteanfald i morges. Han hostede, græd, hostede, kastede op og hostede lidt mere i en halv time! :( Han blev så ked så ked, og der var jo ikke rigtig noget jeg kunne gøre for ham! :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Jeg cyklede sølle 5km i går og føler mig seriøst gul og blå down there! :rolleyes nu har jeg fundet cykeltrusserne frem (yep, dem med polstring! :p ) for om et par timer hedder det lissom 12km! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Min lille prut havde det ondeste hosteanfald i morges. Han hostede, græd, hostede, kastede op og hostede lidt mere i en halv time! :( Han blev så ked så ked, og der var jo ikke rigtig noget jeg kunne gøre for ham! :boo Årh lille pus :( håber han har fået det bedre! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Min lille prut havde det ondeste hosteanfald i morges. Han hostede, græd, hostede, kastede op og hostede lidt mere i en halv time! :( Han blev så ked så ked, og der var jo ikke rigtig noget jeg kunne gøre for ham! :boo :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Jeg synes sgi også det er for dårligt der er så lang ventetid hos lægerne... Et par dage er ok, men en uge er altså for meget! Vores læge har akuttider hvor man bare møder op om morgenen. Jeg kan godt forstå der er mange der bruger dem, for tit kan man da ikke vente en hel uge med at komme til. Især ikke med børn! Det gad jeg virkelig godt at vores læge havde. Man kan møde op om morgenen og se en sygeplejerske, men det kan jeg ikke bruge til meget i dette tilfælde. Sidder og kigger på lægeskift, men det vrimler jo ikke ligefrem med læger i region nordjylland :unsure Nej, jeg synes godt nok det er længe.. Man kan jo sagtens vente en uge med en masse småting, men eksem som klør så meget at han ikke sover særlig meget, det er altså ikke noget man bare lige kan vente en uge med.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Hvorfor kigger jeg da ikke i min kalender INDEN jeg går ud af døren! Min JM tid er først kl 14, mit hoved synes det var kl 13, så nu sidder jeg her og glor :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Hvorfor kigger jeg da ikke i min kalender INDEN jeg går ud af døren! Min JM tid er først kl 14, mit hoved synes det var kl 13, så nu sidder jeg her og glor :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 12, 2014 Hvorfor kigger jeg da ikke i min kalender INDEN jeg går ud af døren! Min JM tid er først kl 14, mit hoved synes det var kl 13, så nu sidder jeg her og glor :angry :P :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites