Besvaret January 31, 2014 Det er bøvlet... Men selvfølgelig skal hun også have fri indimellem... Men kan godt se at det er meget, sådan lidt "uden for sæson" Hvornår kommer der nyt barn? Jamen præcis. Er jo overhovedet heller ikke sur på vores dp over det! Synes bare det er bøvlet :rolleyes Den nye starter vistnok mandag i den uge, hvor hun kun har åbent mandag og tirsdag. Tror jeg, det var :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Kæmpe :kram til jer med dumme mænd. Sejt du fik sagt fra Vinnus! Synes sgu også det er for meget hvis han har en hel aften hver uge til sjov og afslapning, når han heller ikke rigtig hjælper til resten af ugen :kramTak :) det kan være lidt træls til tider.Han siger så at jeg da gerne må tage ud selv, men bare ikke så fedt når man ingen venner har Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Jamen præcis. Er jo overhovedet heller ikke sur på vores dp over det! Synes bare det er bøvlet :rolleyes Den nye starter vistnok mandag i den uge, hvor hun kun har åbent mandag og tirsdag. Tror jeg, det var :unsure Det var satme ikke smart, hvis det er tilfældet... Ja undskyld, mit fransk! Men det er sq ikke særlig godt planlagt. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Det var satme ikke smart, hvis det er tilfældet... Ja undskyld, mit fransk! Men det er sq ikke særlig godt planlagt. :) Helt enig, men jeg ved ikke, hvem der har bøffet i det. Håber på forældrenes vejne at de kan udskyde starten til ugen efter, men det er jo ikke noget, jeg har fingrene i, så det må de selv rode med. Jeg håber bare, at det ikke giver for meget gråd/uro for børnene, hvis den nye skal starte sådan af to omgange agtigt :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Helt enig, men jeg ved ikke, hvem der har bøffet i det. Håber på forældrenes vejne at de kan udskyde starten til ugen efter, men det er jo ikke noget, jeg har fingrene i, så det må de selv rode med. Jeg håber bare, at det ikke giver for meget gråd/uro for børnene, hvis den nye skal starte sådan af to omgange agtigt :unsure Nej lad os da håbe på at opstarten kan udskydes for barnets skyld! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Det er bare ikke min dag. Jeg ringer for at invitere min søster+familie til fødselsdag og de kan så ikke, det er jo fair nok. Men hun er bare totalt ligeglad! I min familie plejer vi altid at planlægge og rykke så alle kan, men hendes svar var bare "det da ærgerligt" uden at lyde det mindste fortrydende. Hun siger at de egentligt godt kunne komme et par timer for sent men "det er jo ikke det i vil" uden overhovedet at spørge. Jeg er bare træt, mine øjne brænder, har lyst til at tude og har lyst til at slå mig selv for at være SÅ dum at det kan tælles på en hånd hvor mange mennesker der rent faktisk kan lide mig! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Det er bare ikke min dag. Jeg ringer for at invitere min søster+familie til fødselsdag og de kan så ikke, det er jo fair nok. Men hun er bare totalt ligeglad! I min familie plejer vi altid at planlægge og rykke så alle kan, men hendes svar var bare "det da ærgerligt" uden at lyde det mindste fortrydende. Hun siger at de egentligt godt kunne komme et par timer for sent men "det er jo ikke det i vil" uden overhovedet at spørge. Jeg er bare træt, mine øjne brænder, har lyst til at tude og har lyst til at slå mig selv for at være SÅ dum at det kan tælles på en hånd hvor mange mennesker der rent faktisk kan lide mig! :kram2 :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Det er bare ikke min dag. Jeg ringer for at invitere min søster+familie til fødselsdag og de kan så ikke, det er jo fair nok. Men hun er bare totalt ligeglad! I min familie plejer vi altid at planlægge og rykke så alle kan, men hendes svar var bare "det da ærgerligt" uden at lyde det mindste fortrydende. Hun siger at de egentligt godt kunne komme et par timer for sent men "det er jo ikke det i vil" uden overhovedet at spørge. Jeg er bare træt, mine øjne brænder, har lyst til at tude og har lyst til at slå mig selv for at være SÅ dum at det kan tælles på en hånd hvor mange mennesker der rent faktisk kan lide mig! :kram Jeg kan også godt lide dig :kiss Mærkeligt med søsteren, mon der stikker noget bag? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Det er bare ikke min dag. Jeg ringer for at invitere min søster+familie til fødselsdag og de kan så ikke, det er jo fair nok. Men hun er bare totalt ligeglad! I min familie plejer vi altid at planlægge og rykke så alle kan, men hendes svar var bare "det da ærgerligt" uden at lyde det mindste fortrydende. Hun siger at de egentligt godt kunne komme et par timer for sent men "det er jo ikke det i vil" uden overhovedet at spørge. Jeg er bare træt, mine øjne brænder, har lyst til at tude og har lyst til at slå mig selv for at være SÅ dum at det kan tælles på en hånd hvor mange mennesker der rent faktisk kan lide mig! Du må have voldsomt mange fingre på den, ene hånd... Jeg kan nemlig også godt li' dig! :kram :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 :kram Jeg kan også godt lide dig :kiss Mærkeligt med søsteren, mon der stikker noget bag? Det ved jeg at der gør. Hun er sur på mig over at jeg gør alt så perfekt (hvilket jeg IKKE gør) og at hun ikke magter at gøre alt perfekt (hvilket ingen forventer, kan man overhovedet være perfekt?). Fx at hun lader sind børn få kage og jeg ikke lader William få kage, at jeg køber øko og hun ikke gør, at jeg ikke hidser mig op og skælder ud og hun gør osv. Problemet er: jeg gør det bestemt IKKE for at genere hende eller nogen som helst andre og hvad hun og andre gør er deres sag, jeg ser IKKE ned på at folk laver andre valg end mig. Min anden søster og jer er fx ikke altid enige (oftere men ikke altid) og vi kan sagtens både acceptere og snakke om hinandens valg. Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal få hende til at forstå at det er ok vi er forskellige. Og tak :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 :kram :kram Jeg kan godt lide dig :kiss Jeg bliver altid jaloux når jeg ser KBH-tråden og ser du kommer, for jeg gad så godt møde dig IRL (Beklager at lyde lidt stalker-agtig :lol) Kender så godt følelsen, og det er sgu skide hårdt at være gennemtræt og udkørt, føle at man står med alt det hele alene, og at man så føler at folk er totalt ligeglade med en. Men der er ihvertfald en masse herinde som ikke er ligeglade, og jeg er sikker på at din familie heller ikke er ligeglad :kram De er nok bare nogle røvbananer til at vise det :kram Hvor er du sød :kram2 Jeg har også tit sukket over jeres Jyllands møder, det ville være sååååå hyggeligt at ses. Problemet er at hun (og tildels min mor) faktisk har det anstrengt i forhold til mig. Var de ikke familie så tror jeg ærlig talt ikke vi sås. Det er så deprimerende altså :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Det ved jeg at der gør. Hun er sur på mig over at jeg gør alt så perfekt (hvilket jeg IKKE gør) og at hun ikke magter at gøre alt perfekt (hvilket ingen forventer, kan man overhovedet være perfekt?). Fx at hun lader sind børn få kage og jeg ikke lader William få kage, at jeg køber øko og hun ikke gør, at jeg ikke hidser mig op og skælder ud og hun gør osv. Problemet er: jeg gør det bestemt IKKE for at genere hende eller nogen som helst andre og hvad hun og andre gør er deres sag, jeg ser IKKE ned på at folk laver andre valg end mig. Min anden søster og jer er fx ikke altid enige (oftere men ikke altid) og vi kan sagtens både acceptere og snakke om hinandens valg. Jeg aner bare ikke hvordan jeg skal få hende til at forstå at det er ok vi er forskellige. Og tak :) Så er det vel fordi de valg du træffer, i hendes øjne er bedre end de valg hun træffer.. Og det kan hun kun selv gøre noget ved... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Du må have voldsomt mange fingre på den, ene hånd... Jeg kan nemlig også godt li' dig! :kram :kiss Tak søde :kram2 Jeg kan også godt lide dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Så er det vel fordi de valg du træffer, i hendes øjne er bedre end de valg hun træffer.. Og det kan hun vel kun selv gøre noget ved... :kram Jeg synes bare det er trist at det skal gå ud over mig. Som om jeg skulle give William vingummi før end hun kan acceptere mig. Og jeg gør altså mange uperfekte ting. Jeg er colaholiker fx, slemt tilfælde endda, både under graviditet og amning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Det er bare ikke min dag. Jeg ringer for at invitere min søster+familie til fødselsdag og de kan så ikke, det er jo fair nok. Men hun er bare totalt ligeglad! I min familie plejer vi altid at planlægge og rykke så alle kan, men hendes svar var bare "det da ærgerligt" uden at lyde det mindste fortrydende. Hun siger at de egentligt godt kunne komme et par timer for sent men "det er jo ikke det i vil" uden overhovedet at spørge. Jeg er bare træt, mine øjne brænder, har lyst til at tude og har lyst til at slå mig selv for at være SÅ dum at det kan tælles på en hånd hvor mange mennesker der rent faktisk kan lide mig! Min første tanke var også at jeg hodt kan lide dig selv om jeg kun kender dig herinde fra og fb :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Stephie familie vælger man bare ikke selv men, så er det godt der findes venner (og BK). Er sikker på du er et fantastisk menneske - du udsender i hvert fald god karma "vibes" herinde og det kan kun være noget der også går igen IRL. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Jeg synes bare det er trist at det skal gå ud over mig. Som om jeg skulle give William vingummi før end hun kan acceptere mig. Og jeg gør altså mange uperfekte ting. Jeg er colaholiker fx, slemt tilfælde endda, både under graviditet og amning.Det er dødtrist!!! Jeg ville egentlig også bare påpege at det er hende der er galt på den, ikke dig! :kram Du skal bare fortsætte den linje med William du har lagt indtil videre, synes du er mega sej! :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Stephi hvor er det ærgerligt med din familie :( :kram Jeg sidder og tænker, om de måske tror, at du ser ned på dem? Altså jeg er sikker på, at du ikke peger fingre, men måske tænker de, at når du gør tingene så fint, så "må" du se ned på dem agtigt? Kunne det måske hjælpe, hvis du fandt noget positivt de gjorde, og du så "vadede" lidt ekstra i det, så de måske følte sig mere "lige"? Ellers ved jeg ikke hvad man kunne stille op :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Stephi hvor er det ærgerligt med din familie :( :kram Jeg sidder og tænker, om de måske tror, at du ser ned på dem? Altså jeg er sikker på, at du ikke peger fingre, men måske tænker de, at når du gør tingene så fint, så "må" du se ned på dem agtigt? Kunne det måske hjælpe, hvis du fandt noget positivt de gjorde, og du så "vadede" lidt ekstra i det, så de måske følte sig mere "lige"? Ellers ved jeg ikke hvad man kunne stille op :unsureTænkte jeg også, om hun får sine egne mindreværdsfølelser lavet om til at du ser ned på hende (i sit eget hoved altså! :)).. God ide at finde noget hun gør godt.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Tænkte jeg også, om hun får sine egne mindreværdsfølelser lavet om til at du ser ned på hende (i sit eget hoved altså! :)).. God ide at finde noget hun gør godt.. Jeg svarer lige jer begge her. Problemet er at jeg vist lige pt ikke kan gøre noget rigtig. Jeg har forsøgt "hvor gør du det godt metoden" med resultatet at jeg ligesom blev dommer over hvad der er godt og dårligt = endnu mere hævet over hende. Jeg har også forsøgt "du har stået i samme situation, kan du råde mig" metoden, og der fik jeg svaret, "nej sådan har min datter aldrig gjort" (ellers noget hun selv har sagt 100 gange). Jeg bliver til gengæld rettet på flere gange, fx fik jeg af vide at jeg klædte W for varmt og en anden gang at jeg ikke måtte give W gulerod fordi han blev kvalt (jeg havde givet ham en udkogt slasket en, OG Williams tunge/mund kontrol er ret udviklet). Jeg er IKKE perfekt og IKKE bedre end hende, men lige i denne situation det føler jeg mig faktisk berettiget til at sige at hun tager fejl. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Jeg er total tosset med dig, Stephi!! :yay :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 31, 2014 Jeg svarer lige jer begge her. Problemet er at jeg vist lige pt ikke kan gøre noget rigtig. Jeg har forsøgt "hvor gør du det godt metoden" med resultatet at jeg ligesom blev dommer over hvad der er godt og dårligt = endnu mere hævet over hende. Jeg har også forsøgt "du har stået i samme situation, kan du råde mig" metoden, og der fik jeg svaret, "nej sådan har min datter aldrig gjort" (ellers noget hun selv har sagt 100 gange). Jeg bliver til gengæld rettet på flere gange, fx fik jeg af vide at jeg klædte W for varmt og en anden gang at jeg ikke måtte give W gulerod fordi han blev kvalt (jeg havde givet ham en udkogt slasket en, OG Williams tunge/mund kontrol er ret udviklet). Jeg er IKKE perfekt og IKKE bedre end hende, men lige i denne situation det føler jeg mig faktisk berettiget til at sige at hun tager fejl. Du skal bestemt heller ikke gå på kompromis med dig selv og din overbevisning for at 'glæde' hende.. Hold fast i dig selv, og hvis hun ikke kan klare det, ja så er det sgu hendes tab! :kram :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 For h...... da også, er pisse træt af sygdom. Nu er den store prinsesse syg igen, hun kastede op natten til mandag og var så hjemme man-ons. I går blev hun hentet af sin farmor, til overnatning og havde så åbenbart kastet op i bilen på vej hjem, og i dag har jeg så fået hende hjem med 39 i feber Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 At vi har 24 timer uden Mie og jeg er TOTAL færdig og træt!!! Ligger bare på sofaen og venter på at vi skal ud til svigermor om en halv time! Jeg KUNNE istedet have brugt tiden på at ligge neglelak, makeup, finde tøj frem til i aften, hygge med Anders what ever!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret February 1, 2014 Træt af sygdom og manglende kæreste tid! Del dette indlæg Link to post Share on other sites