Besvaret January 28, 2014 Ja, har snakket med dem fra forbrug flere gange. Reelt set kan man ikke kræve at få pengene tilbage, hvis sælger ikke vil. Det kan godt tænkes, at sælger har ret til at reparere eller ombytte, men min erfaring er, at hvis man skriver et formelt brev til butikchefen, så sker der gode ting. Det har jeg gjort 2 gange i lignende situationer som din, med godt resultat (penge tilbage, hævet køb). Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 OMG en tirsdag... Orker ikke mere, og skal bare lave lektier når C er puttet. Har heldigvis hjemmearbejdsdag i morgen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Det kan godt tænkes, at sælger har ret til at reparere eller ombytte, men min erfaring er, at hvis man skriver et formelt brev til butikchefen, så sker der gode ting. Det har jeg gjort 2 gange i lignende situationer som din, med godt resultat (penge tilbage, hævet køb).Jeg har skrevet direkte til hovedkontoret. Vi talte nemlig direkte med chefen i butikken, da vi stod i butikken. Han blev ved med at påstå at vi skulle kontakte producent eller montør, selvom forbrugerstyrelsen siger andet. Han nægter at lade købet gå tilbage. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Og så er min mor nu uden ben - igen noget jeg har skulle finde ud af VIA facebook! Det er slet ikke fordi min mor var i livsfarer og jeg gerne ville ha' snakket med hende inden operationen? Alle sure smileys der eksisterer Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Og så er min mor nu uden ben - igen noget jeg har skulle finde ud af VIA facebook! Det er slet ikke fordi min mor var i livsfarer og jeg gerne ville ha' snakket med hende inden operationen? Alle sure smileys der eksisterer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Og så er min mor nu uden ben - igen noget jeg har skulle finde ud af VIA facebook! Det er slet ikke fordi min mor var i livsfarer og jeg gerne ville ha' snakket med hende inden operationen? Alle sure smileys der eksisterer :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Synes endnu en gang at min mand er en klaptorsk! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Og så er min mor nu uden ben - igen noget jeg har skulle finde ud af VIA facebook! Det er slet ikke fordi min mor var i livsfarer og jeg gerne ville ha' snakket med hende inden operationen? Alle sure smileys der eksisterer :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Må man godt brokke sig over, at manden bare slet ikke deler smag med en i pigenavne - selvom pb2 ikke engang er begyndt endnu :blush Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Må man godt brokke sig over, at manden bare slet ikke deler smag med en i pigenavne - selvom pb2 ikke engang er begyndt endnu :blushJa, Vi deler bare heller ikke navne smag :( det er røv :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Ja, Vi deler bare heller ikke navne smag :( det er røv :( Øv lidt mere træls når det er aktuelt for jer :kram Ved I egentlig om det er en pige eller en dreng? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Må man godt brokke sig over, at manden bare slet ikke deler smag med en i pigenavne - selvom pb2 ikke engang er begyndt endnu :blush I kan ikke komme frem til nogle "fælles regler" herhjemme er vi enige om at vores børns navne skal starte med det samme bogstav Og være 4 bogstaver langt. dvs. At næste barn vi skal navn give kommer til at hedde noget med L*** Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Tudetur over lorte opgaver som jeg ikke forstår, C der stadig er syg og må blive hjemme på min hjemmearbejdsdag.... Opgaver og barn. God kombi. Not. Går i seng. Ultimativ lorte dag Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Øv lidt mere træls når det er aktuelt for jer :kram Ved I egentlig om det er en pige eller en dreng?Det må man sige ;) håber vi finder på det inden fødselen :) Vi ligger desværre ret langt fra hinanden :( nej, det skal være en overraskelse ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 I kan ikke komme frem til nogle "fælles regler" herhjemme er vi enige om at vores børns navne skal starte med det samme bogstav Og være 4 bogstaver langt. dvs. At næste barn vi skal navn give kommer til at hedde noget med L*** Hehe det kan i mit hoved kun blive en Lars :) Altså vi snakker jo ikke seriøst navne, men til piger falder jeg bare ret meget for sådan semi-specielle navne, og han ryster bare lidt på hovedet af dem <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 I kan ikke komme frem til nogle "fælles regler" herhjemme er vi enige om at vores børns navne skal starte med det samme bogstav Og være 4 bogstaver langt. dvs. At næste barn vi skal navn give kommer til at hedde noget med L*** Min mand vil det klassiske som alle børn hedder, Jeg vil gerne have et bibelsk navn ;) men jeres metode lyder god :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Hehe det kan i mit hoved kun blive en Lars :) Altså vi snakker jo ikke seriøst navne, men til piger falder jeg bare ret meget for sådan semi-specielle navne, og han ryster bare lidt på hovedet af dem <_< Eller en Liva, hvis det bliver en pige :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Eller en Liva, hvis det bliver en pige :D Eller en Lucy, en Line, Lene eller Lone :) (ifølge familiestyrelsen kan det også blive en Lama :D) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 I kan ikke komme frem til nogle "fælles regler" herhjemme er vi enige om at vores børns navne skal starte med det samme bogstav Og være 4 bogstaver langt. dvs. At næste barn vi skal navn give kommer til at hedde noget med L*** Hvilke drengenavne har I så på listen (altså tænker I har en form for liste, når I har sådan nogle regler :) ) ? Jeg kan kun komme på Lars, Leif og Liam ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Min mand vil det klassiske som alle børn hedder, Jeg vil gerne have et bibelsk navn ;) men jeres metode lyder god :) Man kan vel godt finde et navn, der både er klassisk og bibelsk? Jacob? Noah? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Må man godt brokke sig over, at manden bare slet ikke deler smag med en i pigenavne - selvom pb2 ikke engang er begyndt endnu :blush Ha ha, der har vi også været. Nu har vi dog både pige og drengenavn klar. Drengenavnet var ellers virkelig svært at blive enige om, William fik jo det flotteste :kuller Og nr 2, Valdemar, hedder svigernes hund og nr 3, Ludvig synes J ikke er godt pga "Ludvig og julemanden". Så det var altså grund til krise, indtil min mand foreslår NAVNET! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Må man godt brokke sig over, at manden bare slet ikke deler smag med en i pigenavne - selvom pb2 ikke engang er begyndt endnu :blush Hvilke navne har I hver især? :) Lige nu er vi faktisk ret enige om et pigenavn. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 Hvilke navne har I hver især? :) Lige nu er vi faktisk ret enige om et pigenavn. For mig skifter det lidt, men er ret vild med Vibsen, Femke og en del, der starter med "E", f.eks. Eva, Elvira, Edith, Elisabeth. Brian har ikke rigtig noget, men rynker meget på næsen af Vibsen, Femke og Elvira og de andre virker heller ikke til at være noget hit :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 For mig skifter det lidt, men er ret vild med Vibsen, Femke og en del, der starter med "E", f.eks. Eva, Elvira, Edith, Elisabeth. Brian har ikke rigtig noget, men rynker meget på næsen af Vibsen, Femke og Elvira og de andre virker heller ikke til at være noget hit :rolleyesDe første 2 navne har jeg aldrig hørt før. Forstår godt han rynker på næsen ;) :pElvira synes jeg er vildt sødt :wub Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 28, 2014 De første 2 navne har jeg aldrig hørt før. Forstår godt han rynker på næsen ;) :P Elvira synes jeg er vildt sødt :wub :ditto :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites