Besvaret January 24, 2014 Aalborg universitet !!!! Dumme hoveder!!! Hvad mener du, de har da aaaaaaltid styr på alting :whistling Hvad er der nu ged i? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Hvad mener du, de har da aaaaaaltid styr på alting :whistling Hvad er der nu ged i? :)Ja, de har virkelig altid styr på tingene ( ironi kan forekomme).Min sygemelding, den ene øjeblik er den godtaget, så er den ikke, så er den og nu er den igen ikke. Argh! Og min sygemelding på næste semester roder de også bare rundt i! Bliver så usikker :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Ja, de har virkelig altid styr på tingene ( ironi kan forekomme). Min sygemelding, den ene øjeblik er den godtaget, så er den ikke, så er den og nu er den igen ikke. Argh! Og min sygemelding på næste semester roder de også bare rundt i! Bliver så usikker :( Puha det er da også utrygt :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Puha det er da også utrygt :( :kram2Det er ulideligt :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Stakkels Ayah :kram2 Det lyder lidt som når David har MØB - har hun feber samtidig? Tænker lidt at det måske ikke "bare" er tænderne? Ja hun havde feber den dag. Og vi havde en rædselsfuld nat. Men dagen efter var feberen væk. Og i nat sov hun helt fint. Så det er bare de dumme tænder der driller. Hun bider også i alt. Men håber at det værste er ovre ! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Min stakkels lille trold er blevet syg! :( indenfor de sidste 3 kvarter har hun lavet en kæmpe diarré ble hvor det var ud over alt og hun har kastet op 4 gange :( Lige nu ligger hun i vores seng og putter ved farmand, mens hun får en sutteflaske med vand. Hvor er hun altså stakkels, min lille skattepige. Hun ligger bare og ryster og smågræder hele tiden :boo Og jeg ved godt nok ikke lige hvad vi skal gøre i nat, hendes madras er helt våd af opkast og begge hendes dyner skal vaskes :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 24, 2014 Jeg blev forkølet i tirsdags og det toppede onsdag og det er blevet meget bedre siden... I går blev manden så forkølet og han har ligget hele dagen i dag... Sjovt nok er det som om, at han altid er hårdere ramt en mig. Han er så ynkelig og kan virkelig INGEN TING :( Synes virkelig at det er :numse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 At jeg er bundet til hjemmet, pga sygdom, som kræver et toilet lige i nærheden :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 At det endte med at jeg stod op med Luna i morges.... Vi havde aftalt inden at det var ham der skulle stå op med hende..,, og omvendt i morgen. jeg er snot forkølet og det ene næsebor render sq snart sin vej! :gal Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Jeg er desværre slet ikke overrasket! Jeg holder mig også helst langt væk fra vores Fakta :prik Er det Fakta i Randers? Ja det er den som ligger lige ved siden af vores boligblok.Fakta nede ved min svigermor er lige modsat. Der kender de til service! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Her roder.. mindstebarnet nægter at sove.. mit blodsukker er lavt og jeg har enten fået en tandbyld eller så er en visdomstand på vej op :( Og nååårh ja.. jeg har fået begrænset med søvn i snart 3 uger.. håber det hjælper at lufte lidt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 25, 2014 Ahrh er møg sulten , men tør ikke rigtig spise, i frygt for at det hele kommer retur, bare en lille tår saftevand gav rumsteren i maven. Jeg vil altså gerne være rask Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Kan godt mærke jeg har det underligt med at skulle på skole i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Kvalme, ondt i nakken og hovedet :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 At selvom radiatorerne banker derudaf, så er huset bare sådan lidt råkoldt... Ikke koldt som sådan, men i ved... som det nu er i et hus med "naturlig udluftning" (Læs: Møg utæt), og uisolerede gulve, og uisoleret under halvdelen af taget. Så når det er koldt udenfor og blæser en halv pelikan, så er der lidt råkoldt nede i hele huset, og ovenpå er der kun omkring 16-17 grader... Så nu har Aron fået en langærmet body og strømebukser under heldragten fordi han bare uanset hvor meget vi end forsøger, har haft kolde fødder og hænder hele dagen. Og efter luren har hænder og fødder været ret kolde. Min lille frossenpind... sådan et hus har vi også :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 At selvom radiatorerne banker derudaf, så er huset bare sådan lidt råkoldt... Ikke koldt som sådan, men i ved... som det nu er i et hus med "naturlig udluftning" (Læs: Møg utæt), og uisolerede gulve, og uisoleret under halvdelen af taget. Så når det er koldt udenfor og blæser en halv pelikan, så er der lidt råkoldt nede i hele huset, og ovenpå er der kun omkring 16-17 grader... Så nu har Aron fået en langærmet body og strømebukser under heldragten fordi han bare uanset hvor meget vi end forsøger, har haft kolde fødder og hænder hele dagen. Og efter luren har hænder og fødder været ret kolde. Min lille frossenpind...Sådan er der også her! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 At selvom radiatorerne banker derudaf, så er huset bare sådan lidt råkoldt... Ikke koldt som sådan, men i ved... som det nu er i et hus med "naturlig udluftning" (Læs: Møg utæt), og uisolerede gulve, og uisoleret under halvdelen af taget. Så når det er koldt udenfor og blæser en halv pelikan, så er der lidt råkoldt nede i hele huset, og ovenpå er der kun omkring 16-17 grader... Så nu har Aron fået en langærmet body og strømebukser under heldragten fordi han bare uanset hvor meget vi end forsøger, har haft kolde fødder og hænder hele dagen. Og efter luren har hænder og fødder været ret kolde. Min lille frossenpind... Sådan er det også i den lejlighed vi bor i. Noget værre gammelt lort :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Er bare HELT punkteret idag og forstår ikke hvorfor. Er træt, ikke nærværende, i dårligt humør, selvtilliden er i bund og jeg har mest lyst til at gemme mig under dynen. Bah! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Er bare HELT punkteret idag og forstår ikke hvorfor. Er træt, ikke nærværende, i dårligt humør, selvtilliden er i bund og jeg har mest lyst til at gemme mig under dynen. Bah!Sådan en dag havde jeg i torsdag.. De skal bare overstås! :prik I morgen har du det meget bedre, og kan slet ikke forstå hvorfor alt bare var noget hø.. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Sådan en dag havde jeg i torsdag.. De skal bare overstås! :prik I morgen har du det meget bedre, og kan slet ikke forstå hvorfor alt bare var noget hø.. :kram Tak, håber du har ret :kiss Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Er bare HELT punkteret idag og forstår ikke hvorfor. Er træt, ikke nærværende, i dårligt humør, selvtilliden er i bund og jeg har mest lyst til at gemme mig under dynen. Bah!Kæmpe :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 At selvom radiatorerne banker derudaf, så er huset bare sådan lidt råkoldt... Ikke koldt som sådan, men i ved... som det nu er i et hus med "naturlig udluftning" (Læs: Møg utæt), og uisolerede gulve, og uisoleret under halvdelen af taget. Så når det er koldt udenfor og blæser en halv pelikan, så er der lidt råkoldt nede i hele huset, og ovenpå er der kun omkring 16-17 grader... Så nu har Aron fået en langærmet body og strømebukser under heldragten fordi han bare uanset hvor meget vi end forsøger, har haft kolde fødder og hænder hele dagen. Og efter luren har hænder og fødder været ret kolde. Min lille frossenpind... Sådan en lejlighed bor vi også i :( godt, at varme er billig i Aalborg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Jeg fryser!!! Fryser mine tæer, mine fingre, min næse - alt på mig er koldt! jeg må slet ikke røre Anders fordi han mener en isterning er varmere :rolleyes aner ikke hvorfor min krop bare er stoppet med at generere varme, lejligheden virker ikke kold, jeg har været ok aktiv i dag sammen med Mie og holdt mig inden døre bortset fra en enkelt tur halvt rundt om bygningen, men jeg har frosset hele dagen alligevel. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 26, 2014 Jeg har brugt en time på at putte Dicte (igen...) og da jeg kommer ud ligger manden på sofaen, mens hele soveværelset er fyldt med vasketøj som han selv har lagt derind tidligere idag. Men han ville ikke larme mens jeg puttede, og så kunne han jo ikke lægge tøjet på plads... Del dette indlæg Link to post Share on other sites