tazdiginez

Brokke-tråden.

19,339 indlæg i dette emne

Det er f***** også :numse

Det prøvede jeg for 3 år siden: træt gravid, der får forkert fyld på pizza nytårsdag - NOT GOOD!

Jeg er heldigvis en så irriterende kunde, at jeg ringede til dem og bad om at få den rigtige pizza ;) Den kom efter en time, hvor vi havde delt mandens mad, og rent faktisk ikke kunne spise meget mere, så nu står der pizza i køleskabet... Så meget for en sund start på januar måned ;)

Del dette indlæg

Jeg vil meget hellere have familiehygge, end at læse til eksamen!

Savner mine yndlinge  :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil meget hellere have familiehygge, end at læse til eksamen!

Savner mine yndlinge  :boo

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et gigantisk brag, så Søren og jeg lettede fra sofaen og kunne konstatere, at vores postkasse nu ser sådan her ud

1535716_10151910474922685_248497020_n.jp

Jeg er virkelig ikke fan af at bo i Virum for tiden. Fuck, hvor jeg synes det er latterligt, at vi skal blive VED med at slås med åndsvage ting, der er helt ude af vores kontrol :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eej.. kæft hvor latterligt, Susanne.. Snotunger!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Et gigantisk brag, så Søren og jeg lettede fra sofaen og kunne konstatere, at vores postkasse nu ser sådan her ud

Jeg er virkelig ikke fan af at bo i Virum for tiden. Fuck, hvor jeg synes det er latterligt, at vi skal blive VED med at slås med åndsvage ting, der er helt ude af vores kontrol :(

Klaphatte! :kram Synes godt nok I er lidt hårdt ramt for tiden :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dumme unger, Susanne. :kram2 Tvivler dog desværre på, at det er unikt for Virum, selvom det er møgirriterende, at I har fået ødelagt postkassen :(

SUK  :boo  :shooter

Har haft ondt i halsen siden fredag sidste uge. Nu har jeg siden 31/12 (jep, nytårsaften) haft konstant ondt og minus stemme. Som i at jeg visker højere end jeg kan tale. Og jeg kan ikke sove mere end omkring 2,5 timer, før jeg vågner med sammensnøret hals og smerter  :huug

Del dette indlæg

Annonce ♥

MØGUNGER! :shooter og :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over usædvanlig dårlig søvn timing :prik

I nat har Mar vågnet ca en gang i timen = ingen har sovet.

Til gengæld sover både han og Brian som en sten nu. Såååååå fristende bare at putte med :kuller Men nu skal vi jo faktisk op, det var jo meningen at Mar skulle have været i dp kl 8 og Brian og jeg skulle have været ude og ose :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil gerne brokke mig over usædvanlig dårlig søvn timing :prik

I nat har Mar vågnet ca en gang i timen = ingen har sovet.

Til gengæld sover både han og Brian som en sten nu. Såååååå fristende bare at putte med :kuller Men nu skal vi jo faktisk op, det var jo meningen at Mar skulle have været i dp kl 8 og Brian og jeg skulle have været ude og ose :rolleyes

:kram2 :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kiss

Tak :kiss Møg-søvn. Men nu kommer han i dp og så kan mor og far sove :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

At manden nu er så "dødelig" syg, at han ihvertfalde kun kan ligge på sofaen. Delvom da jeg var syg for en uge siden - måtte vaske op OG hjælpe med syg baby.

Del dette indlæg

Annonce ♥

At arbejdsplanen er skruet råddent sammen!!! I formiddags var vi 9 voksne til 25 børn, fra kl 13 er vi 2 :prik og for at gøre det endnu bedre så er den anden medarbejder IKKE med i normeringen da hun er studerende!!! Vi er så også den gruppe med sovevørn og ble børn :prik så vi har et logistisk problem fra kl 13.30 til kl 14.30

BUT WHY????

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå ja og så er man jo sådan et menneske der så vælger at sige at det er VIGTIGERE at børnene har en god og sammenhængende dag end det er med den pause man har ret til, så nu tager jeg 10-15 min og kører så igennem på fuld skrue hele eftermiddagen! :prik det er SÅ uhensigtsmæssigt altså!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Møgdag!! :( Starter med at størstebarnet vågner 2 1/2 time tidligere end normalt, og derfor bare SLET ikke har lyst til at komme i børnehave :( Da jeg så kommer hjem fra halvdum aflevering, finder jeg en mand hjemme, med hold i ryggen, som knapt kan løfte mindstemanden op på puslebordet..... Og så topper jeg lige af med at tage til min bedstemors begravelse kl 13 :boo (hvis altså manden overhovedet kan hente Marlon, og passe drengene mens jeg er væk)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Møgdag!! :( Starter med at størstebarnet vågner 2 1/2 time tidligere end normalt, og derfor bare SLET ikke har lyst til at komme i børnehave :( Da jeg så kommer hjem fra halvdum aflevering, finder jeg en mand hjemme, med hold i ryggen, som knapt kan løfte mindstemanden op på puslebordet..... Og så topper jeg lige af med at tage til min bedstemors begravelse kl 13 :boo (hvis altså manden overhovedet kan hente Marlon, og passe drengene mens jeg er væk)

Puha Christina ... Jeg er på mobilen, så kan ik give kramme smiley'er - men derfor skal du have et kram alligevel...

Håber at i alle kommer igennem denne dag på bedste vis... Kan dine svigerforældre ikke bruges bare lige i dag?

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Er der ikke nogle andre der kan lege med drengene mens? Svigerne?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå ja og så er man jo sådan et menneske der så vælger at sige at det er VIGTIGERE at børnene har en god og sammenhængende dag end det er med den pause man har ret til, så nu tager jeg 10-15 min og kører så igennem på fuld skrue hele eftermiddagen! :prik det er SÅ uhensigtsmæssigt altså!

Ej det lyder godt nok rådden Maja! Håber at i kommer igennem dagen alligevel - og så er det heldigvis weekend lige om lidt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Må sige at det er personer som dig, som gør at mine børn har haft gode oplevelser i institutioner. Dem der tænker på børnene og ikke bare holder fast i hvad de må og skal. Personer som dig er jeg så taknemmelig for der findes :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha Christina ... Jeg er på mobilen, så kan ik give kramme smiley'er - men derfor skal du have et kram alligevel...

Håber at i alle kommer igennem denne dag på bedste vis... Kan dine svigerforældre ikke bruges bare lige i dag?

:kram :kram :kram

Er der ikke nogle andre der kan lege med drengene mens? Svigerne?

Tak for kram :kiss

Svigermor blev indlagt på sygehuset d. 30, og ligger der stadig, så der er ikke rigtig andre..... Men K siger at det nok skal gå, ellers må han jo ringe mig hjem...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Brokker mig over forvirring over Forskudsopgørelser!!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne brokke mig over, at lillemanden på 8 uger er ramt af maveproblemer og sygdom. Det er hårdt for os som forældre med en baby der græder og skriger af smerte meget af tiden, men aller mest er det hårdt at se sin lille dreng have så ondt at han bl. a. skriger i søvne :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vagtplans kludderet toppede så da vi kort efter fandt ud af at alle var sat til at have fri kl 15 mens der var børn til i hvert fald 15.30 :rolleyes jeg valgte så at sige at jeg kunne blive, men 15.10 kom et fritidshjems personale ned og sagde "smut hjem" da de var 7 til 7 børn deroppe og han kendte børnene der var tilbage.

Må sige at det er personer som dig, som gør at mine børn har haft gode oplevelser i institutioner. Dem der tænker på børnene og ikke bare holder fast i hvad de må og skal. Personer som dig er jeg så taknemmelig for der findes :kiss

Tak!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej det lyder godt nok rådden Maja! Håber at i kommer igennem dagen alligevel - og så er det heldigvis weekend lige om lidt...

Fordelen ved en funktions opdelt institution er at alle kender alle børnene så vi samlede hele flokken fra alle bhv afdelinger og så endte vi med at klare os fint, vi tog de små og nye og så de praktiske opgaver som ble skift og så klarede vi os igennem!

Men tror da nok lige der er en der får lov at give flødeboller eller kage i næste uge for bommerten med at glemme at sætte lukkere på :p

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Guest
This topic is now closed to further replies.