Besvaret December 25, 2013 Jeg har FUCKING lige fundet ud af at Sophia ikke har sit eget sæde på den 5 (!!!) timer lange flyvetur til Gran Canaria på næste lørdag :boo Det kan jeg virkelig ikke overskue! Troede opgaven bestod i at underholde tumling på halvandet år i 5 timer i et fly, men nu skal det fandme foregå på skødet af os - og primært Christian fordi min mave jo ligesom har en vis størrelse efterhånden. Jeg kan VIRKELIG ikke overskue det, og har mere lyst til at blive hjemme lige nu. Vi skal alligevel af sted med svigerfamilien, vi rejser dog på forskellige dage, så der er ingen hjælp derfra på flyturen. ÅH!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Jeg har FUCKING lige fundet ud af at Sophia ikke har sit eget sæde på den 5 (!!!) timer lange flyvetur til Gran Canaria på næste lørdag :boo Det kan jeg virkelig ikke overskue! Troede opgaven bestod i at underholde tumling på halvandet år i 5 timer i et fly, men nu skal det fandme foregå på skødet af os - og primært Christian fordi min mave jo ligesom har en vis størrelse efterhånden. Jeg kan VIRKELIG ikke overskue det, og har mere lyst til at blive hjemme lige nu. Vi skal alligevel af sted med svigerfamilien, vi rejser dog på forskellige dage, så der er ingen hjælp derfra på flyturen. ÅH!!!! :kram Det skal nok gå! Ja, det bliver hårdt, men det skal nok gå og i får en SKØN ferie! :kram2 Passer det evt nogenlunde med hvornår hun skal sove, noget af tiden? Det gik overraskende godt, da vi fløj 3-3,5 time til Mallorca med Valdemar. Jeg ved godt, at I skal flyve lidt længere og med lidt ældre tumling, men jeg tror på, at Sophia er supersej og kommer til at klare det fint :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Må man godt være en smule skuffet over at ikke få en julegave fra kæresten? Han mente ikke der var råd. Jeg havde købt en til ham for havde solgt mine sko og tasker, så der var råd. Egentlig er det tåbeligt at jeg håbede lidt, for han havde snakket i november om at droppe gaver. Selv fra pigerne havde han ikke tænkt på. Tåbeligt at jeg håbede. Tror det var fordi jeg håbede på lidt påskønnelse for det arbejde jeg gør herhjemme. Han laver intet.jjeg klarer alt så han kan passe sin skole. Men nej. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 25, 2013 Må man godt være en smule skuffet over at ikke få en julegave fra kæresten? Han mente ikke der var råd. Jeg havde købt en til ham for havde solgt mine sko og tasker, så der var råd. Egentlig er det tåbeligt at jeg håbede lidt, for han havde snakket i november om at droppe gaver. Selv fra pigerne havde han ikke tænkt på. Tåbeligt at jeg håbede. Tror det var fordi jeg håbede på lidt påskønnelse for det arbejde jeg gør herhjemme. Han laver intet.jjeg klarer alt så han kan passe sin skole. Men nej. :kram2 Lyder som om I to trænger til at snakke og kysse en masse. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Oh em gee. Mega morgen sur unge siden kl 6.30, og også før det egentligt. Og har vågnet et par gange i nat. Hun er bare utilfreds med alt. Må ikke lege med, vil ikke lege alene, vil gerne, kan ikke bestemme sig.... Arrrggg! Er træt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Jeg har FUCKING lige fundet ud af at Sophia ikke har sit eget sæde på den 5 (!!!) timer lange flyvetur til Gran Canaria på næste lørdag :boo Det kan jeg virkelig ikke overskue! Troede opgaven bestod i at underholde tumling på halvandet år i 5 timer i et fly, men nu skal det fandme foregå på skødet af os - og primært Christian fordi min mave jo ligesom har en vis størrelse efterhånden. Jeg kan VIRKELIG ikke overskue det, og har mere lyst til at blive hjemme lige nu. Vi skal alligevel af sted med svigerfamilien, vi rejser dog på forskellige dage, så der er ingen hjælp derfra på flyturen. ÅH!!!! Ja det er først når de fylder 2 der er et sæde til dem - og så bliver billetten tilsvarende dyrere. Men øv du ikke har været obs på det, for man kan bestille ekstra sæde, hvilket vi kraftigt overvejer hvis vi flyver afsted til sommer inden Silke Elia fylder 2. Men som Mette siger, så er jeg sikker på det nok skal gå og Sophia overrasker jer. I kan evt spørge ved gaten om flyet er fyldt op, og hvis ikke om der er mulighed for at I kan komme til at sidde ved et tomt sæde. Det blev vi nemlig tilbudt da vi fløj til Thailand med Silke Elia :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Jeg vil gerne brokke over at være SÅ træt her i juledagene at tiden bare bliver brugt med at ligge på sofaen og stene tv og sove! Jeg trængte altså til hygge tid. Godt vi har William ellers tror jeg slet ikke vi kom op fra sofaen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Kan godt forstå du er skuffet når du selv finder pengene, og det på dig lyder som om at du ikke havde tænkt at der var en aftale, kun en overvejelse? Du er så sød og god af dig. Du kæmper så bravt for at få det hele til at hænge sammen for K og pigerne, og du føler dig ikke hørt :kram :kram Det lyder som om det kunne være super godt for dig og K at få en forventningsafklaring af hinanden. Du forventer jo at K ser at du kæmper, at du står meget alene med det hele, at du har brug for et skulderklap og en hånd, og du bliver skuffet når han ikke ser det? Omvendt tolker jeg det du skriver som at K forventer at du trækker læsset fordi han har brug for at læse, og han forventer at du "tager dig af det hele" - og forventer sikkert at du godt ved at han sætter pris på dig og alt det du gør? Og når så du bliver frustreret over at han ikke ser dig, bliver han frustreret over at han ikke er god nok til at være den rigtige for dig? Må jeg foreslå en god, lang snak, hvor I ikke fortæller hvad den anden ikke gør, men fortæller alt det i sætter pris på ved den anden, og fortæller hvordan det ville være i den ideelle verden? Helt uden bebrejdelser eller "Du giver ikke nok ros / hjælp / anerkendelse" eller "Du skælder for meget ud" eller hvordan det nu lige kunne lyde. Alene "I min drømmeverden ville vi deles om pligterne, og når man ikke var i skole, så var begge forældre med til at vaske op" eller hvordan det burde være for jer begge? Du rammer lige hovedet på sømmet. Han synes ikke han er god nok. Uanset hvordan jeg siger at jeg godt kunne bruge lidt hjælp, søvn, ro, så tager han det som at han fejler. De få gange jeg er brudt sammen af overbelastning, har han taget det som at han ikke er god nok. Jeg har sagt at jeg ikke kan læse tanker og at han godt må sige til hvis han sætter pris på det. Men han glemmer hurtigt. Og jeg finder det ydmygendeat jeg skal "tigge" om lidt ros/anerkendelse. Jeg siger ofte at jeg er stolt af og at han er dygtig. Støtter ham hvor jeg kan. Selv når jeg ikke har mere energi. Jeg passer på med hvordan det lyder og siger ikke at han ikke gør det og det. Ved selv på egen krop hvordan den slags føles.Jeg skal bare have lært at være mindre følsom og have kommet videre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Lorte juleaften :( Jeg vender mig aldrig til at holde jul med andre end MIN familie. Og ham der hankønsvæsnet, var bare en klaphat og skide sur. Øv møg :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Du rammer lige hovedet på sømmet. Han synes ikke han er god nok. Uanset hvordan jeg siger at jeg godt kunne bruge lidt hjælp, søvn, ro, så tager han det som at han fejler. De få gange jeg er brudt sammen af overbelastning, har han taget det som at han ikke er god nok. Jeg har sagt at jeg ikke kan læse tanker og at han godt må sige til hvis han sætter pris på det. Men han glemmer hurtigt. Og jeg finder det ydmygendeat jeg skal "tigge" om lidt ros/anerkendelse. Jeg siger ofte at jeg er stolt af og at han er dygtig. Støtter ham hvor jeg kan. Selv når jeg ikke har mere energi. Jeg passer på med hvordan det lyder og siger ikke at han ikke gør det og det. Ved selv på egen krop hvordan den slags føles.Jeg skal bare have lært at være mindre følsom og have kommet videre Har I læst kærlighedens 5 sprog? Ellers kan det anbefales :) :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 26, 2013 Åhhh skyd mig, en eller anden :shooter Stakkels Mar hoster helt vildt og det vækker ham og gør ham ked. Og jeg har så ondt i min hals, mit hoved og ikke mindst mine ØRER. Har lyst til at rykke mine ører af, når han skriger :rolleyes Sygdom gå VÆK! :prik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Fu*king lorte julefrokost!!! Og så endte det selvfølgelig med at Dennis gik pisse sur i seng, fordi at jeg sagde at vi(mig og Thea+ny baby) ikke vil med næste år, for jeg vil simpelthen ikke finde mig i at mine børn bliver behandlet sådan! Og så fortjener theas farmor virkelig en røvfuld! De første 5 minutter vi var der, ville hun da gerne lige sidde med Thea.. Men så glemte hun alt om Thea resten af dagen og aftenen! Hun brokker sig konstant over at hun aldrig ser hendes elskede barnebarn, men når hun så ser hende så gider hun jo ikke engang bruge sin tid på hende! Er det virkelig for meget at forvente, at farmor i der mindste gider se på Thea, når Thea sidder og snakker til hende og rækker hende både sin sut og sit nye legetøj? :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Åhhh skyd mig, en eller anden :shooter Stakkels Mar hoster helt vildt og det vækker ham og gør ham ked. Og jeg har så ondt i min hals, mit hoved og ikke mindst mine ØRER. Har lyst til at rykke mine ører af, når han skriger :rolleyes Sygdom gå VÆK! :prik :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 At vi nu udover at vågne en gang i timen også skriger så snart vi forsøger at lægge ham... Pt har vi forsøgt i en time... Og det hjælper af lort at tage ham med nedenunder... For helvede!!! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 At vi nu udover at vågne en gang i timen også skriger så snart vi forsøger at lægge ham... Pt har vi forsøgt i en time... Og det hjælper af lort at tage ham med nedenunder... For helvede!!! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Øv, så blev det min tur til sygdom :( Savner mit kosteskabstoilet, hvor man kunne sidde på toilettet med hovedet i håndvasken... Og så lige i dag, hvor jeg er alene med Noah. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Øv, så blev det min tur til sygdom :( Savner mit kosteskabstoilet, hvor man kunne sidde på toilettet med hovedet i håndvasken... Og så lige i dag, hvor jeg er alene med Noah. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Øv, så blev det min tur til sygdom :( Savner mit kosteskabstoilet, hvor man kunne sidde på toilettet med hovedet i håndvasken... Og så lige i dag, hvor jeg er alene med Noah. :kram (hvor er manden?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Tak for kram. Manden havde lovet de store børn at tage på udsalg kl 7 i morges og derefter køre dem hjem og besøge to af hans søskende. Han er heldigvis kommer hjem :loveshower Så nu småsover jeg på sofaen mens han klarer Noah. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 27, 2013 Brokker mig lige over at M er total urimelig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Shit, ser aldrig gyser igen!!! Har sovet så elendigt. Nærmest ovenpå min kæreste.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Jeg vil godt brokke mig over juleforstoppelse.. Og dernæst pænt effektiv magnesia - så nu er problemet lige modsat! :shooter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Jeg er virkelig træt af dårlige nætter begrund af hoste, en datter der vågner hele tiden, stiv nakke og m.m... Vil meget gerne have bedre nætter..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 28, 2013 Ingen søvn, mangel på forståelse fra mand ("jeg har bare sovet sååååå dårligt, jeg vågnede flere gange" nå ja, han er helt klart endnu mere træt end mig) OG endnu et søvn spolerende julearrangement i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites