Besvaret November 3, 2013 Vil gerne brokke mig over en kæmpe stak reklamer i min postkasse, selv om jeg er med i NEJ TAK ordningen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 En ting mere, kan det virkelig passe at det ikke er frivilligt at deltage i forældretilfredshedsundersøgelsen? Vi har lige fået en rykker fordi vi stadig ikke har deltaget. Rend og hop! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 En ting mere, kan det virkelig passe at det ikke er frivilligt at deltage i forældretilfredshedsundersøgelsen? Vi har lige fået en rykker fordi vi stadig ikke har deltaget. Rend og hop! Øh hvilken forældretilfredshedsundersøgelse? Og :klap til det med reklamerne! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Øv :( Vi havde snakket om en tur til Berlin i julen og kigge på alt det fine pynt med Mar, men det bliver ikke til noget pga Brians sygdomsforløb :boo Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Øv :( Vi havde snakket om en tur til Berlin i julen og kigge på alt det fine pynt med Mar, men det bliver ikke til noget pga Brians sygdomsforløb :boo :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Øv :( Vi havde snakket om en tur til Berlin i julen og kigge på alt det fine pynt med Mar, men det bliver ikke til noget pga Brians sygdomsforløb :boo Øv også :kram2 håber I kan gøre det en anden juleferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Øv også :kram2 håber I kan gøre det en anden juleferie Tak for kram, også dig Majs. :kiss Og ja vi gør det da bare næste år. Bare øv, jeg havde virkelig glædet mig :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Øv :( Vi havde snakket om en tur til Berlin i julen og kigge på alt det fine pynt med Mar, men det bliver ikke til noget pga Brians sygdomsforløb :booØv altså! :boo Massevis af kram til dig! :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Øh hvilken forældretilfredshedsundersøgelse? Og :klap til det med reklamerne! Århus kommune laver en forældretilfredshedsundersøgelse for forældre til børn i institutioner og skoler. Heldigvis står det hele også på engelsk (og arabisk og hvad ved jeg) så jeg har smidt det i hovedet på min mand, så må han se om han magter det. Jeg har haft barn i vuggestue i 2 mdr hvor hun har været syg over halvdelen af tiden så jeg har faktisk ikke rigtig nogen kommentarer til dem i øjeblikket udover hold nu op med at sende breve! (Mathilde går jo ikke i kommunal sfo) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Århus kommune laver en forældretilfredshedsundersøgelse for forældre til børn i institutioner og skoler. Heldigvis står det hele også på engelsk (og arabisk og hvad ved jeg) så jeg har smidt det i hovedet på min mand, så må han se om han magter det. Jeg har haft barn i vuggestue i 2 mdr hvor hun har været syg over halvdelen af tiden så jeg har faktisk ikke rigtig nogen kommentarer til dem i øjeblikket udover hold nu op med at sende breve! (Mathilde går jo ikke i kommunal sfo) Hmm godt så. Mærkeligt at de presser sådan på, det må (burde?) da være frivilligt om man udfyldte det? :huh Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Tak for kram :lovebk Det går nok, vi må bare lave noget julehygge, der ikke er så langt væk, men det skulle da også nok kunne lade sig gøre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Århus kommune laver en forældretilfredshedsundersøgelse for forældre til børn i institutioner og skoler. Heldigvis står det hele også på engelsk (og arabisk og hvad ved jeg) så jeg har smidt det i hovedet på min mand, så må han se om han magter det. Jeg har haft barn i vuggestue i 2 mdr hvor hun har været syg over halvdelen af tiden så jeg har faktisk ikke rigtig nogen kommentarer til dem i øjeblikket udover hold nu op med at sende breve! (Mathilde går jo ikke i kommunal sfo) Jeg er ved at uddanne mig indenfor sådanne meningsmålinger og det er meget normal procedure at udsende rykker. Det betyder ikke ar i SKAL svare. Men så har i haft muligheden hvis i skulle ha glemt det. Jeres manglende besvarelse vil så nok indgå i undersøgelsen, netop som variabel over manglende besvarelser.I er nok blevet udvalgt fordi I har barn i offentlig institution. Dem der laver undersøgelsen kan højest sandsynlig ikke se detaljer om jeres barn, som f.eks. hvor længe det har gået i vs. Det er blandt private oplysninger som de ikke har adgang til. Bare lige lidt forklaring, og så en lille opfordring til at svare på det så godt i kan. Besvarelsen bliver brugt selv om i ikke har svaret på det hele. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Jeg vil gerne brokke mig over, at jeg virkelig har glædet mig i flere uger til boller i karry og i dag lavede Søren det og fik det helt ødelagt med for meget jævning - han KAN bare ikke finde ud af at styre det og fordi han havde brugt HUSK, så blev det bare det vildeste blævr og jeg kunne næsten ikke spise det :prik :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 At mandens chef har taget fri alle juledagene uden så meget som at snakke med ham først - så nu skal han på arbejde alle dagene <_< Det er bestemt ikke første gang hun bare tager fri og lader ham i stikken - sidste gang tog hun en uges fri efter at have fyret deres anden dagsvagt, så C var helt alene om butikken i en uge. Håber snart han får et andet job! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Trænger til sådan rigtigt at komme på toilet snart! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 Har haft en skæv dag med manden - EFTER M. Er puttet kommer han så og siger, at han har ondt i brystet :( Han er kørt til Vagtlægen, desværre har han døjet med det on/off længe- håber ikke der er noget. Kæft hvor er det :numse at sidde og være bekymret herhjemme :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 :kram :kram Håber han snart ringer og fortæller at det ikke er noget :kram Tak :kissHan er på vej hjem nu, det kan være smerter fra ryggen- egen læge har sagt måske et trykket ribben.. Håber det er sådan noget uskyldigt og ikke pludseligt noget alvorligt :unsure Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 3, 2013 At mandens chef har taget fri alle juledagene uden så meget som at snakke med ham først - så nu skal han på arbejde alle dagene <_< Det er bestemt ikke første gang hun bare tager fri og lader ham i stikken - sidste gang tog hun en uges fri efter at have fyret deres anden dagsvagt, så C var helt alene om butikken i en uge. Håber snart han får et andet job! Møgchef :klap sender lidt god jobsøgningskarma jeres vej. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Har været vågen med Elliot siden kl 2.38... Og har ammet tre timer i streg... Fuuuck jeg er træt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Har været vågen med Elliot siden kl 2.38... Og har ammet tre timer i streg... Fuuuck jeg er træt!Puha, det forstår jeg skisme godt du er! :kiss Håber snart det bliver lettere! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Har været vågen med Elliot siden kl 2.38... Og har ammet tre timer i streg... Fuuuck jeg er træt!:kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Har været vågen med Elliot siden kl 2.38... Og har ammet tre timer i streg... Fuuuck jeg er træt! :kram (og stort tillykke med ham :biglove ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Har været vågen med Elliot siden kl 2.38... Og har ammet tre timer i streg... Fuuuck jeg er træt!:kramog kæmpe tillykke med guldklumpen! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 Det er sjovt.... Jeg synes bare SLET ikke du ligner dit billede! (Totalt off topic...) Hvem? :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 4, 2013 øv havde forberedt mig på hyggedag med Albert, skulle kun lige ud på skolen og aflevere en opgave. Men i stedet er han snot forkølet, hæs og pyller, han kan slet ikke magte hvis tingene ikke går efter hans hoved og han kan ikke overskue at spise. Så i stedet for total hyggedag, ender vi med en "overlevelses" dag :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites