Calla

Jeg trænger til at komme lidt ud

7 indlæg i dette emne

Jeg trænger altså til at lave noget engang imellem, uden mand og børn, og uden dårlig samvittighed..

Jeg går i fitnesscenter om morgenen, så der har jeg lidt. Kender de få mennesker der er der på det tidspunkt, så det er ikke så slemt med min angst.

Men jeg trænger et eller andet sted til at komme lidt ud af huset.. Det behøver ikke være overfyldt med mennesker, men omvendt gider jeg bare heller ikke sidde palle alene. Vi har jo intet at snakke om, når jeg ikke får nogle inputs :(

Jeg vil meget gerne at det enten er noget kreativt, eller hvor man rører sig lidt (ikke zumba, badminton og lign.) Fx. gå en tur, eller en lille "hobbyklub".

Hvordan får jeg undersøgt mulighederne? Hvordan bærer man sig ad med at tage kontakt, når nu man er angst for andre mennesker?

Andre idéer er også velkomne :)

Del dette indlæg

er der ikke et frivilligheds center i nærheden vi har et i helsinge som arrangerer forskellige ting

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vil det være helt umuligt at gå til noget i aftenskolen? Måske er der nogen kurser hvor der decideret står der ikke er så mange pladser, så du ikke skal konfronteres med mange mennesker?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er ikke så vildt meget interessant heroppe.

Det "frivillig" hus vi har, hvor man kan komme og være kreativ (og sammen med andre psykisk syge), er kun om dagen.

Jeg ved det ikke rigtigt. Suk.. Lorte sygdom.. <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor i landet bor du henne?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Prøv og tjekke i dit nærmeste beboerhus.

Jeg har et lige over på den anden side af gaden, og de har et væld af aktiviteter i stort set alle genre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvor i landet bor du henne?

Ølgod :)

Prøv og tjekke i dit nærmeste beboerhus.

Jeg har et lige over på den anden side af gaden, og de har et væld af aktiviteter i stort set alle genre.

Det var da måske en mulighed.. Vil lige undersøge sagen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER