SaraLK

fodtøj til efterår/vinter

221 indlæg i dette emne

Hvad skete der da i Sundesko? Har nemlig købt L's sidste par sko der..

Og hvor i Holte fandt du de billige vinterstøvler? :)

Jeg synes bare hun blev alt for sælger-agtig og hun var uenig med sig selv om skobredde og uenig med flere andre skosider om indre skomål. Og da jeg spurgte om en god pris på støvler og indesko til en samlet pris af 1500 kr. fik jeg bare et standardsvar om 5% rabat hvis jeg meldte mig til nyhedsbrevet. Sådan noget gider jeg ikke <_<

Del dette indlæg

Jeg synes bare hun blev alt for sælger-agtig og hun var uenig med sig selv om skobredde og uenig med flere andre skosider om indre skomål. Og da jeg spurgte om en god pris på støvler og indesko til en samlet pris af 1500 kr. fik jeg bare et standardsvar om 5% rabat hvis jeg meldte mig til nyhedsbrevet. Sådan noget gider jeg ikke <_<

:prik

Det havde jeg heller ikke gidet! Men nu har du viden, som du ikke havde foer - gratis :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige købt eccos snowride i lilla på nettet. Vi prøvede dem i fredags og de er bare så gode og nemme at få på og af! Jeg måtte slippe 630 kr - det synes jeg er vildt mange penge- men det var bare de bedste af dem vi prøvede herunder Bundgaard, viking og superfit. Så nu glæder jeg mig til at modtage dem med posten:)

Sikke en jungle det har været med de vinterstøvler - vi må lave en opsamlingstråd sidst på vinteren og evaluere vores erfaringer:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tror jeg ikke vi mangler flere sko :-)

Har købt viking termostøvler på bud og dilles termostøvler på bud i Føtex. De sidder overraskende godt på F's fod, så må bi se hvordan de klarer vintervejret!

Har købt et par meget lidt brugte Bisgasrds ankelstøvler på trendsales, som skal bruges sammen m mor og far - til at være pæn i. Der kan evt komme tynd uldsok i.

Det var dejligt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg også købt et par alm. sko til Lise udover vinterstøvler. Det blev til dem her fra Superfit. Så kan de også bruges til lidt pænere brug (men bliver også brugt til hverdag):

10037113.png

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv de støvler jeg har købt, passer slet ikke til hendes lille bitte fod, så jeg må sende dem retur :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv de støvler jeg har købt, passer slet ikke til hendes lille bitte fod, så jeg må sende dem retur :(

Æv! :( Er de bare købt for store?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Æv! :( Er de bare købt for store?

Nej de var bare forkerte til hendes fod

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej de var bare forkerte til hendes fod

Øv også. Så må du på den igen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har købt et par Bundgaard støvler til Lasse i brun. De sad perfekt på ham.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv også. Så må du på den igen <_<

Jep, vi prøver skoringen i morgen, og så tar vi mormor med :) heldigvis ELSKER Gry sko :D

Hun bliver helt saglig når hun går ind i en skobutik :D :D :D

Skøre unge :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep, vi prøver skoringen i morgen, og så tar vi mormor med :) heldigvis ELSKER Gry sko :D

Hun bliver helt saglig når hun går ind i en skobutik :D :D :D

Skøre unge :)

Det samme gør M. :D Da vi købte overgangssko var det intet problem at prøve sko :P Så vi tager også turen med vinterstøvler her i ferien :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg målt Silke Elia' fødder til ca. 13,0 cm. Den umiddelbart samme model fåes i to varianter - mon det er sidste års model den ene? Der er også en del forskel på den indvendige længde.

Så der er denne model med enten 0,9 eller 1,6 cm voksetillæg http://www.kidsshoes.dk/shop/arauto-rap-vinterstoevle-13537p.html

Eller denne som ligner, men måske er sidste års? med 0,5 eller 1,3 cm voksetillæg http://www.growingfeet.dk/shop/arauto-rap-tex-stoevle-37824p.html

(men begge hjemmesider har den samme støvler (farve/uden spændet ved lynlåsen) men med forskellig indvendige mål - amen det er sq ikke nemt).

Bare man kunne købe dem i byen i stedet :(

Hvor mange ca. bør jeg vælge?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg målt Silke Elia' fødder til ca. 13,0 cm. Den umiddelbart samme model fåes i to varianter - mon det er sidste års model den ene? Der er også en del forskel på den indvendige længde.

Så der er denne model med enten 0,9 eller 1,6 cm voksetillæg http://www.kidsshoes.dk/shop/arauto-rap-vinterstoevle-13537p.html

Eller denne som ligner, men måske er sidste års? med 0,5 eller 1,3 cm voksetillæg http://www.growingfeet.dk/shop/arauto-rap-tex-stoevle-37824p.html

(men begge hjemmesider har den samme støvler (farve/uden spændet ved lynlåsen) men med forskellig indvendige mål - amen det er sq ikke nemt).

Bare man kunne købe dem i byen i stedet :(

Hvor mange ca. bør jeg vælge?

Du bør helt sikkert vælge 1,3 -1,6 cm i tillæg! Det andet gror hun ud af meget hurtigt og der er knap plads til en uldsok :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du bør helt sikkert vælge 1,3 -1,6 cm i tillæg! Det andet gror hun ud af meget hurtigt og der er knap plads til en uldsok :)

Har du set dem "live"?

Ja, det tænker jeg også. Men bliver bare lidt usikker på, om jeg tør stole på målene. Men ellers må jeg jo bare sende retur :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du maa sende dem retur, hvis ikke de passer - der er ikke andet for. Eller tage paa udflugt en loerdag, men det har I jo knap tid til med jeres nye hus :) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du maa sende dem retur, hvis ikke de passer - der er ikke andet for. Eller tage paa udflugt en loerdag, men det har I jo knap tid til med jeres nye hus :)

Nemlig. Og Silke Elia HADER længere køreture.... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nemlig. Og Silke Elia HADER længere køreture.... :)

Saet igang ;) 

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du set dem "live"?

Ja, det tænker jeg også. Men bliver bare lidt usikker på, om jeg tør stole på målene. Men ellers må jeg jo bare sende retur :)

Ja jeg har set den model irl. :) Men jeg har ikke kigget på målene i den forstand. Ellers kan du skrive til forhandleren og få dem til at måle efter (for en sikkerheds skyld).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå vi endte med et par Ecco som sad super godt på foden.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå vi endte med et par Ecco som sad super godt på foden.

Vi er også endt med et par Ecco :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik Erica et par Angulus tex Classic model vinterstøvle i dag. Jeg tror de er rigtig gode og efter hun lige havde haft dem på i 30 sekunder vænnede hun sig til at gå i dem og ville ikke have dem af igen! :lolhit

http://www.growingfeet.dk/shop/angulus-tex-stoevle-i-54529p.html

Jeg synes godt nok 900 kr er meget at give for et par støvler hun sikkert kun kan passe til marts måned! :o Heldigvis havde vi en 500 kr seddel fra Oldemor, som hun fik til sin fødselsdag samt et tilgodebevis på 160 kr, så der blev ikke trukket så meget på Dankortet - dejligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inger har fået fra Superfit! Det er det samme mærke, som hun har sine sko i, og det passer bare så godt på den lille fod. Min lækre unge har jo været så "heldig" at arve sin fars sides fødder. Dvs mega bred og med høøøj vrist (Hendes fødder ligner lidt nogen, man har lavet i marcipan :lolhit) Men dér er Superfit altså et godt mærke. Personligt synes jeg, at Angulus er pænere, men de sad slet ikke nær så godt, og selvfølgelig er det pasformen, der er det vigtigste!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Inger har fået fra Superfit! Det er det samme mærke, som hun har sine sko i, og det passer bare så godt på den lille fod. Min lækre unge har jo været så "heldig" at arve sin fars sides fødder. Dvs mega bred og med høøøj vrist (Hendes fødder ligner lidt nogen, man har lavet i marcipan :lolhit) Men dér er Superfit altså et godt mærke. Personligt synes jeg, at Angulus er pænere, men de sad slet ikke nær så godt, og selvfølgelig er det pasformen, der er det vigtigste!!

Superfit er ellers også vores foretrukne mærke, de sidder nemlig rigtig godt :super Men vi kunne slet ikke opdrive nogle Superfit pigestøvler :blink

Og eftersom det er blevet en vigtig sag at understrege, at M. Er en pige, ikke en dreng ;) måtte vi finde et andet mærke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der bestilt er par korte Arauto RAP i bronze i str. 22 (al ind på det pigede da flyverdragten er unisex :D). Glæder mig til de kommer - og mest om de passer.

I kurven kom også et par Living Kitzbühel hjemmesko, da pompom'ene er ved at være for små og kolde :)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER