Guest

Straffeattest

10 indlæg i dette emne

Jeg mener at jeg gik ned på politistationen og fik min straffe attest udleveret sidst jeg skulle bruge den, er det stadig sådan eller kan man finde den på nettet OG koster den noget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Du kan sagtens hente den hos politiet :) Det kan man i hvert fald i Aalborg. Du skal bare have billed-ID med :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mener den ska hentes hos politiet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal selv hente den, men den koster ikke noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare du skal udfylde papirer på din nye arbejdsplads, hvor du skriver under på, at de må indhente den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror bare du skal udfylde papirer på din nye arbejdsplads, hvor du skriver under på, at de må indhente den.

På min arbejdsplads sagde de, at man selv skal hente straffeattesten - de kan ikke indhente den? Det er vist kun børneattest de kan indhente.. Men jeg er da ikke sikker :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

På min arbejdsplads sagde de, at man selv skal hente straffeattesten - de kan ikke indhente den? Det er vist kun børneattest de kan indhente.. Men jeg er da ikke sikker :unsure

Min kunne de godt hente, jeg skulle bare skrive under på at de gerne måtte! Mener jeg... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min kunne de godt hente, jeg skulle bare skrive under på at de gerne måtte! Mener jeg... ;)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok tak piger, så må jeg ind på politistationen og hente.

Jeg blev bedt om at have den med så gør bare som de siger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil tro, at det er arten af ansættelsessted, der afgør, om de kan og vil indhente attesten selv. Der er også forskel på, hvor meget der kan ses af den, som man selv kan hente, og så hvad domstolene fx indhenter, inden man bliver ansat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER