Solvej99

Slettes

439 indlæg i dette emne

Åh altså - hvis jeg fik lov til at køre det her ble show selv så var det da 1000 gange lettere!!! :prik

Anders lokker og presser med løfter om is og vingummi og alt muligt! Hvad skal DET nu til for?????? Hun VED det jo!

Mie sagde i god tid i dag at hun skulle lave "adder"! Fint! Anders fik lokket hende på toilet (lidt tårer men det endte med hun selv kravlede op) - ingen held, men hun forsøgte virkelig!!! Der aftalte de at hvis hun tissede eller lavede så måtte hun komme til købmanden og få en is! 5 min senere siger Anders at vi skal op til købmanden! Mie siger straks "og have en is?" med store glade øjne!

Ja hr Jensen! Hvad så nu? Må hun så slet ikke få is i sin sommerferie hvis ikke hun præsterer på toilettet :prik

Det endte med at vi købte is! For der satte mor foden ned! Det er simpelthen synd! Men så er aftalen jo tom!!!

Toilet 3 gange om dagen! Færdig slut!

Nu er Anders halv sur på mig fordi jeg underkendte ham! Men sådan er det altså!!!

Det er svært når vi er ligeværdige forældre at gå ind og nedlægge veto fordi jeg "ved bedre" og Anders ikke er enig!!!

Øv :(

Men enig med dig. Og det skal nok komme når Mie er klar :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så fint :yay

Hun endte med først at tisse 5 kvarter efter hun var stået op fra hendes 2,5 times lur.

Generelt er hun begyndt at holde sig længere. Det er positivt tænker jeg. I starten gik der nok kun en halv time imellem

Fedt :yay

Edith er også begyndt at kunne holde sig længere tid, det er super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fedt :yay

Edith er også begyndt at kunne holde sig længere tid, det er super :)

Dygtige piger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie har været mega sej i dag - ingen uheld what so ever :) Og det har ellers været en dag, hvor han i princippet har været udfordret. Først en tur på legepladsen, lige derfra forbi nogle venner, hjem og så en bil tur til Haderslev for at besøge min fætter og hjem igen. Men han tissede enten i busken eller på toilettet og lavede lort på potten da vi kom hjem - sejt synes jeg :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh altså - hvis jeg fik lov til at køre det her ble show selv så var det da 1000 gange lettere!!! :prik

Anders lokker og presser med løfter om is og vingummi og alt muligt! Hvad skal DET nu til for?????? Hun VED det jo!

Mie sagde i god tid i dag at hun skulle lave "adder"! Fint! Anders fik lokket hende på toilet (lidt tårer men det endte med hun selv kravlede op) - ingen held, men hun forsøgte virkelig!!! Der aftalte de at hvis hun tissede eller lavede så måtte hun komme til købmanden og få en is! 5 min senere siger Anders at vi skal op til købmanden! Mie siger straks "og have en is?" med store glade øjne!

Ja hr Jensen! Hvad så nu? Må hun så slet ikke få is i sin sommerferie hvis ikke hun præsterer på toilettet :prik

Det endte med at vi købte is! For der satte mor foden ned! Det er simpelthen synd! Men så er aftalen jo tom!!!

Toilet 3 gange om dagen! Færdig slut!

Nu er Anders halv sur på mig fordi jeg underkendte ham! Men sådan er det altså!!!

Det er svært når vi er ligeværdige forældre at gå ind og nedlægge veto fordi jeg "ved bedre" og Anders ikke er enig!!!

 

 

Jeg kan godt forstaa, han er sur... Jeg er absolut ikke altid enig med M eller han med mig, men vi maa bare ikke underkende hinanden, saa det hedder "for denne gang ok... naeste gang... (og saa kompromiset)". 

 

Og lige med det her, der tror jeg det er yderst vigtigt at lynaflede, saa der ikke opstaar spaendinger omkring poellen, saa at sige  :lolhit

 

Er det fordi du er imod praemie? Jeg er jo saa hende den anderledes drastiske mor med et chartsystem og praemie for hver 5. poopoo i potte/toilet. Noah ved godt, at der er 1 praemie tilbage i poopoo-posen, saa det tror jeg, han godtager. Han er gaaet til de stjerner og at lave poopoo med fuldt engagement.  Jeg synes ikke, der skal lokkes med dit og dat lige i situationen, men et ganske klart og tydeligt "du maa vaelge en af de her xx i dette glas, hvis...". Maaske er det det, I lige skal have afstemt og have fundet et fint kompromis med - en pakke rosiner hver 4. poelle? Praemien kan jo i princippet vaere en snurrerundt-tur, men jeg synes ikke, det er forkert at skabe positive vibrationer omkring det - og det var de ikke noedvendigvis hos os foer det, med alle de poeller i underbukserne...  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Charlie har været mega sej i dag - ingen uheld what so ever :) Og det har ellers været en dag, hvor han i princippet har været udfordret. Først en tur på legepladsen, lige derfra forbi nogle venner, hjem og så en bil tur til Haderslev for at besøge min fætter og hjem igen. Men han tissede enten i busken eller på toilettet og lavede lort på potten da vi kom hjem - sejt synes jeg :yay

 

YAY!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nu der ikke er en potte hos hende, vi skal bo hos i DK, skal jeg saa tage vores lillepotte med, synes I? Noah bruger langt de fleste gange potte herhjemme, kan godt lave baade det ene og det andet paa toilet ogsaa ude af huset, saa det er maaske lige lovlig meget at slaebe potte med i kufferten...  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis nu der ikke er en potte hos hende, vi skal bo hos i DK, skal jeg saa tage vores lillepotte med, synes I? Noah bruger langt de fleste gange potte herhjemme, kan godt lave baade det ene og det andet paa toilet ogsaa ude af huset, saa det er maaske lige lovlig meget at slaebe potte med i kufferten... :rolleyes

Kan du ikke "bare" tage en hurtig tur i ikea og købe en potte - sådan en fin grøn en koster 15kr derude ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du ikke "bare" tage en hurtig tur i ikea og købe en potte - sådan en fin grøn en koster 15kr derude ;)

 

Joo, det kan jeg sagtens - vi bor faktisk ogsaa naermest lige ved siden af, med lidt god vilje ;) 

 

Vi faar ser, hvad han selv siger til det, tror jeg!  :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstaa, han er sur... Jeg er absolut ikke altid enig med M eller han med mig, men vi maa bare ikke underkende hinanden, saa det hedder "for denne gang ok... naeste gang... (og saa kompromiset)".

Og lige med det her, der tror jeg det er yderst vigtigt at lynaflede, saa der ikke opstaar spaendinger omkring poellen, saa at sige :lolhit

Er det fordi du er imod praemie? Jeg er jo saa hende den anderledes drastiske mor med et chartsystem og praemie for hver 5. poopoo i potte/toilet. Noah ved godt, at der er 1 praemie tilbage i poopoo-posen, saa det tror jeg, han godtager. Han er gaaet til de stjerner og at lave poopoo med fuldt engagement. Jeg synes ikke, der skal lokkes med dit og dat lige i situationen, men et ganske klart og tydeligt "du maa vaelge en af de her xx i dette glas, hvis...". Maaske er det det, I lige skal have afstemt og have fundet et fint kompromis med - en pakke rosiner hver 4. poelle? Praemien kan jo i princippet vaere en snurrerundt-tur, men jeg synes ikke, det er forkert at skabe positive vibrationer omkring det - og det var de ikke noedvendigvis hos os foer det, med alle de poeller i underbukserne...

Nej jeg ikke som sådan imod præmie, men præmien skal jo ikke være på bekostning af resten af hendes liv "du må KUN få is hvis du præsterer på potten" ikke på vilkår at den er ok i nogen som helst udgave!

Hun får vingummi! Hvorfor skal det pludselig laves om? Hun ER bare ikke der hvor hun har mere styr på det end at vi skal fange hende i tisse tidspunktet! Det ændrer en is jo ikke på.

Jeg underkender normalt aldrig, men gør som du "næste gang" men jeg bliver snart SINDSYG!

Aftalen er:

Toilet 3 gange dagligt, vingummi ved held!

Vi må prøve at foreslå blefri men ikke hver dag.

I dag greb han så den med pølle og det er altså helt fint.

Men så laver han om! Pigebarnet bliver jo forvirret! Vi HAR en plan, den skal ikke laves om hver anden dag!

Fokus skal jo ikke være at hun får noget for en præstation hun slet ikke kan præstere. Vi skal holde fokus på at komme op og sidde på toilettet og gøre det hyggeligt. Længere er vi slet ikke. Hun stejler ofte og jeg ved hvad der sker når børn bliver presset før de er klar.

Så jeg var ond kone og underkendte. Jeg ville også være sur hvis han underkendte mig. Men jeg synes det er direkte ondt hvis hun ikke må få den is medmindre hun tilfældigt tisser det rigtige sted. Især fordi Anders jo vifter det i hovedet på hende konstant.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Joo, det kan jeg sagtens - vi bor faktisk ogsaa naermest lige ved siden af, med lidt god vilje ;)

Vi faar ser, hvad han selv siger til det, tror jeg! :super

Haha! Ja, så er det jo ikke så besværligt, hvis det næsten er lige ved siden af ;)

Ja, se hvad han selv siger til det - Edith vil herhjemme pt helst på potten, men ude er toilettet helt fint..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det går virkelig godt med blefrie perioder herhjemme. Ingen uheld indtil videre, og hun har sagt til hver gang hun skal tisse.

Jeg tror egentligt hun er klar til at vi fjerner den helt nu, men i næste uge skal vi i sommerhus med gulvtæppe, og har ikke lyst til at aflevere det tilbage med tispletter, hvis hun har uheld.. Det er svigerforældrenes, og de har måtte skifte gulvtæppe i et rum, fordi vores gamle hund tissede derude, og det var de (forståeligt nok) ikke helt tilfredse med.

Men efter sommerhuset er det af med bleen i al vågen tid.

Tror der går lang tid inden hun er klar til at være blefri om natten, hun tisser altid helt vildt meget, når hun sover..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg ikke som sådan imod præmie, men præmien skal jo ikke være på bekostning af resten af hendes liv "du må KUN få is hvis du præsterer på potten" ikke på vilkår at den er ok i nogen som helst udgave!

Hun får vingummi! Hvorfor skal det pludselig laves om? Hun ER bare ikke der hvor hun har mere styr på det end at vi skal fange hende i tisse tidspunktet! Det ændrer en is jo ikke på.

Jeg underkender normalt aldrig, men gør som du "næste gang" men jeg bliver snart SINDSYG!

Aftalen er:

Toilet 3 gange dagligt, vingummi ved held!

Vi må prøve at foreslå blefri men ikke hver dag.

I dag greb han så den med pølle og det er altså helt fint.

Men så laver han om! Pigebarnet bliver jo forvirret! Vi HAR en plan, den skal ikke laves om hver anden dag!

Fokus skal jo ikke være at hun får noget for en præstation hun slet ikke kan præstere. Vi skal holde fokus på at komme op og sidde på toilettet og gøre det hyggeligt. Længere er vi slet ikke. Hun stejler ofte og jeg ved hvad der sker når børn bliver presset før de er klar.

Så jeg var ond kone og underkendte. Jeg ville også være sur hvis han underkendte mig. Men jeg synes det er direkte ondt hvis hun ikke må få den is medmindre hun tilfældigt tisser det rigtige sted. Især fordi Anders jo vifter det i hovedet på hende konstant.

Jeg forstår godt at du stejlede. Jeg går fuldt ind for at man ikke underkender hinanden, men nogle gange så må man altså også sige STOP!

Det har jeg også gjort med J, i anden situation, og kommer til igen. Så kan man tænke lidt over måden. Jeg kan fx også godt sige mig selv i mod - og sige - ej hov, der tog jeg helt fejl skat, nu gør vi sådan i stedet, sikke noget rod.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej jeg ikke som sådan imod præmie, men præmien skal jo ikke være på bekostning af resten af hendes liv "du må KUN få is hvis du præsterer på potten" ikke på vilkår at den er ok i nogen som helst udgave!

Hun får vingummi! Hvorfor skal det pludselig laves om? Hun ER bare ikke der hvor hun har mere styr på det end at vi skal fange hende i tisse tidspunktet! Det ændrer en is jo ikke på.

Jeg underkender normalt aldrig, men gør som du "næste gang" men jeg bliver snart SINDSYG!

Aftalen er:

Toilet 3 gange dagligt, vingummi ved held!

Vi må prøve at foreslå blefri men ikke hver dag.

I dag greb han så den med pølle og det er altså helt fint.

Men så laver han om! Pigebarnet bliver jo forvirret! Vi HAR en plan, den skal ikke laves om hver anden dag!

Fokus skal jo ikke være at hun får noget for en præstation hun slet ikke kan præstere. Vi skal holde fokus på at komme op og sidde på toilettet og gøre det hyggeligt. Længere er vi slet ikke. Hun stejler ofte og jeg ved hvad der sker når børn bliver presset før de er klar.

Så jeg var ond kone og underkendte. Jeg ville også være sur hvis han underkendte mig. Men jeg synes det er direkte ondt hvis hun ikke må få den is medmindre hun tilfældigt tisser det rigtige sted. Især fordi Anders jo vifter det i hovedet på hende konstant.

 

Jamen, naar han har lovet det - ja, saa maa det vaere saadan... Men jeg studsede aerligt talt over, at han lovede en is...og havde glemt vingummiaftalen... :badgirl  Det ville jeg ikke selv goere. Jeg synes netop, det specifikke og saerlige moment er altafgoerende, saa darling, vi er faktisk enige :kiss

 

Det sidste aars tid har vi netop haft: potte, naar morgenbleen tages af, potte efter lur og potte, naar Noah ellers har oensket det. Meget relax! Maaske er det ogsaa derfor, det er saa nemt nu... Der er jo lidt tid at goere med, naar "sommer" kan vaere til og med settember, saa jeg synes ogsaa, det er ok, hvis det ikke liiiige sker fra en dag til en anden. 

 

Anders foeler maaske, at han er overuled paa forhaand, saa der skal I maaske have fundet faelles staasted, saa Mie ikke bliver snotforvirret. M har vaere meget nem, for jeg har bare sagt, at vi goer saadan og saadan og saa var det saadan. Og han er god til at faa Noah med paa "kontoret" ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen, naar han har lovet det - ja, saa maa det vaere saadan... Men jeg studsede aerligt talt over, at han lovede en is...og havde glemt vingummiaftalen... :badgirl Det ville jeg ikke selv goere. Jeg synes netop, det specifikke og saerlige moment er altafgoerende, saa darling, vi er faktisk enige :kiss

Det sidste aars tid har vi netop haft: potte, naar morgenbleen tages af, potte efter lur og potte, naar Noah ellers har oensket det. Meget relax! Maaske er det ogsaa derfor, det er saa nemt nu... Der er jo lidt tid at goere med, naar "sommer" kan vaere til og med settember, saa jeg synes ogsaa, det er ok, hvis det ikke liiiige sker fra en dag til en anden.

Anders foeler maaske, at han er overuled paa forhaand, saa der skal I maaske have fundet faelles staasted, saa Mie ikke bliver snotforvirret. M har vaere meget nem, for jeg har bare sagt, at vi goer saadan og saadan og saa var det saadan. Og han er god til at faa Noah med paa "kontoret" ;)

Vi har lige snakket ud om det. Ventede til det rigtige tidspunkt - det er ret vigtigt :p

Han stillede nogle undrende spørgsmål om hvorfor og hvad pointen var. Og hvad jeg så havde tænkt mig. Og mine argumenter var tydeligvis gode nok for han har godtaget uden protester.

Jeg tror han har svært ved at hun slet ikke vil! Så for at komme videre åbner han for pandoras æske og håber det så hjælper. I nuet virker det jo også fint, men langsigtet så skader det mere end det gavner.

Jeg tvivler på han føler sig overrulled :p hans personlighed er noget stærkere end min. Så ting bliver KUN accepteret hvis han er enig eller tvivler nok på sin egen dømmekraft til at lade tvivlen komme mig til gode, han stoler heldigvis på min praksis erfaring på pædagog feltet - men derfor bliver han stadig sur ;) det er også ok!

Han har fundet et spil på telefonen med en pige der skal på toilet, i bad, børste tænder og vaske tøj. Det elsker hun, så han foreslog at vi så kunne bruge det og det er jo oplagt! Det gør jo netop stunden rar for hende og hyggelig. OG det er ret relevant :)

Jeg tror også vi er bagud/handicappede fordi Mie ikke har villet sin potte, og de mange bolig skift og hvad der ellers har fulgt. Så tid og tålmodighed det skal nok bære frugt ;) det fylder rigtig meget, men vi når derhen hvor hun er blefri inden året er omme, og det er fint. Jeg HÅBER det bliver slut september!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår godt at du stejlede. Jeg går fuldt ind for at man ikke underkender hinanden, men nogle gange så må man altså også sige STOP!

Det har jeg også gjort med J, i anden situation, og kommer til igen. Så kan man tænke lidt over måden. Jeg kan fx også godt sige mig selv i mod - og sige - ej hov, der tog jeg helt fejl skat, nu gør vi sådan i stedet, sikke noget rod.

Det gør jeg også!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius var på potten længe igår og fik da også tisset :super Men han er total forstoppet denne gang :( Så meget at han kaster op. Vi har snakket med lægen og han er sat på movicol. Så håber jeg han kan gå gang i maven og potten igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Marius var på potten længe igår og fik da også tisset :super Men han er total forstoppet denne gang :( Så meget at han kaster op. Vi har snakket med lægen og han er sat på movicol. Så håber jeg han kan gå gang i maven og potten igen :)

Jeg vil anbefale jer at i fast giver ham movicol over en længere periode. Vi gav længe Lucas et brev morgen og et brev aften, og vi fortsatte selvom hans afføring blev blødt. Da det så havde været blødt længe trapper vi langsomt ned så han efter et par uger var nede på et brev om dagen (et halvt morgen og et halvt aften), og nu er vi helt nede på et halvt brev om dagen (morgen). Men det var længe han fik 1-2 breve om dagen, og det var efter lægens anbefaling at vi skulle blive ved så længe. Jeg ved ikk hvornår vi skal slippe movicolen helt, men jeg regner ikk med det sker foreløbig. Lægen sagde at det er vigtigt at han har afføring hver dag, og hvis der går to dage imellem får han bare lidt ekstra movicol, så plejer det at gå - og nu er det heldigvis længe siden han har haft hård mave og været forstoppet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil anbefale jer at i fast giver ham movicol over en længere periode. Vi gav længe Lucas et brev morgen og et brev aften, og vi fortsatte selvom hans afføring blev blødt. Da det så havde været blødt længe trapper vi langsomt ned så han efter et par uger var nede på et brev om dagen (et halvt morgen og et halvt aften), og nu er vi helt nede på et halvt brev om dagen (morgen). Men det var længe han fik 1-2 breve om dagen, og det var efter lægens anbefaling at vi skulle blive ved så længe. Jeg ved ikk hvornår vi skal slippe movicolen helt, men jeg regner ikk med det sker foreløbig. Lægen sagde at det er vigtigt at han har afføring hver dag, og hvis der går to dage imellem får han bare lidt ekstra movicol, så plejer det at gå - og nu er det heldigvis længe siden han har haft hård mave og været forstoppet :)

Vi har fået besked på at give ham en pose junior om dagen indtil der er gang i maven igen :huh Det svar er vi ikke tilfredse med og har besluttet at vi fortsætter med at hjælpe ham med movicolen minimum til han skal til 3 års undersøgelse om 13 dage. Det er en anden læge vi skal ind til og så tager vi snakken op igen. Pt virker han bange for at lave stort. Når han selv siger det, laver han ikke adr mere, men han siger Marius har lavet ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har lige snakket ud om det. Ventede til det rigtige tidspunkt - det er ret vigtigt :P

Han stillede nogle undrende spørgsmål om hvorfor og hvad pointen var. Og hvad jeg så havde tænkt mig. Og mine argumenter var tydeligvis gode nok for han har godtaget uden protester.

Jeg tror han har svært ved at hun slet ikke vil! Så for at komme videre åbner han for pandoras æske og håber det så hjælper. I nuet virker det jo også fint, men langsigtet så skader det mere end det gavner.

Jeg tvivler på han føler sig overrulled :P hans personlighed er noget stærkere end min. Så ting bliver KUN accepteret hvis han er enig eller tvivler nok på sin egen dømmekraft til at lade tvivlen komme mig til gode, han stoler heldigvis på min praksis erfaring på pædagog feltet - men derfor bliver han stadig sur ;) det er også ok!

Han har fundet et spil på telefonen med en pige der skal på toilet, i bad, børste tænder og vaske tøj. Det elsker hun, så han foreslog at vi så kunne bruge det og det er jo oplagt! Det gør jo netop stunden rar for hende og hyggelig. OG det er ret relevant :)

Jeg tror også vi er bagud/handicappede fordi Mie ikke har villet sin potte, og de mange bolig skift og hvad der ellers har fulgt. Så tid og tålmodighed det skal nok bære frugt ;) det fylder rigtig meget, men vi når derhen hvor hun er blefri inden året er omme, og det er fint. Jeg HÅBER det bliver slut september!

 

Alletiders at I har fundet faelles staasted  :loveshower

 

Rettidig omhu - er det ikke saadan, man siger det ;) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magne har ikke haft et eneste uheld i 2 dage (kører på 3. dagen), men han har så heller ikke lavet stort de sidste par dage.. Det er som om han ikke vil gøre det på toilettet.. Jeg synes ikke det virker som om han er forstoppelse, men kan man gøre noget for at få gang i det? Han har ble på om natten og synes det er underligt at han ikke gør det der, hvis han gerne vil have ble på, når han skal..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magne har ikke haft et eneste uheld i 2 dage (kører på 3. dagen), men han har så heller ikke lavet stort de sidste par dage.. Det er som om han ikke vil gøre det på toilettet.. Jeg synes ikke det virker som om han er forstoppelse, men kan man gøre noget for at få gang i det? Han har ble på om natten og synes det er underligt at han ikke gør det der, hvis han gerne vil have ble på, når han skal..

 

Jeg tror, det er normalt, at de holder paa det... Det skal nok komme, men ellers rigeligt vaeske og maaske en lille gulerod for at goere det og meeeget kaerlighed omkring det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror, det er normalt, at de holder paa det... Det skal nok komme, men ellers rigeligt vaeske og maaske en lille gulerod for at goere det og meeeget kaerlighed omkring det.

Tror vi har haft for meget fokus på det, men han var lige hos mig nogen gange fordi numsen gjorde ondt og vi var toilet mange gange, men der skete ikke noget der.. Så fik han en blomme og nogen kiwier og pludselig havde han lavet i bukserne.. Bare godt han kom af med noget.. Men jeg kunne ikke lade være med at grine, for han skreg som en tøs; Lort, lort, der er lort i mine bukser :) Jeg er overbevist om det nok skal komme, vi har en dreng på 5 1/2 som til tider stadig tisser i bukserne, hvis der sker for meget, men han har kun skidt i bukserne 2 gange, så det er lidt den omvendte verden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen uheld igår. Idag 2 i bh, en med lort - bliver simpelthen ikke nogensinde fan af lort i bukserne <_< Og 1 fordi vi var ude og cykle. Men hun tissede lidt i bukserne og holdt sig så de ca 10 minutter indtil vi var hjemme og tissede så en kææææmpe tår på toilettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mie bad selv om at komme på toilet :yay desværre kom der først noget 10-15 min efter hun fik ble på igen - men det er da et kæmpe godt tegn :yay

Hun er meget mere rolig omkring det i dag! Tror enten Anders's ro smitter eller at hun er ved at finde sig tilpas herude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER