melon

jeg græder af smerte

33 indlæg i dette emne

Jgeh ar tandsmerter har haft det siden søndan eftermiddag,

Var til tandlæge igår der udskrev penicillin og smertestillende og tog et røngten.

har tid igen idag 8.30

har ikke sovet eller spist siden søndag og havde fat i vagtlæge i nat.

er så udmattet så undskyld mine stave fejl men jeg trænget til et kram

det er en tand der er rodbehandlet for et år siden det er galt med,

jeg er så desperat nu... :boo :boo :boo :boo

har aldrig prøvet noget lignenden

Del dette indlæg

Puha det lyder godt nok ikke sjovt... tusinde af krammer til dig.. håber de kan hjælpe dig i dag... :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

KÆMPE kram til dig... Hvor jeg bare kender fornemmelsen.... Fik selv en tandbylde for lidt siden og det var BESTEMT ikke sjovt... Men man burde vel ikke kunne få ondt i en tand der er rodbehandlet, for der er roden jo "død"... Håber de kan hjælpe dig idag... :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det bare synd for dig. Har aldrig prøvet det selv - men en krammer skal du få :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Det har jeg også prøvet. Dog i en tand der skulle rodbehandles. Men fordi jeg skreg for meget måtte den "akutte nød tandlæge på Østkysten i USA" opgive og gav mig pensillin istedet. En uge senere blev jeg behandlet hjemme i San Francisco.

Men I en hel uge kunne jeg ikke spise og det gjorde bare så ondt hele tiden:( Det er forfærdeligt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stakkels dig :kiss

:kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg giver gerne masser af :kram :kram :kram :kram :kram :kram for har prøvet at have tandsmerter pga en tandbyld, og det gør bare så ondt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha tandsmerter er aldrig sjove, utoligt så handikappet man bliver af det når hele hovedet dunker

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh stakkels dig :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

god bedring :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jgeh ar tandsmerter har haft det siden søndan eftermiddag,

Var til tandlæge igår der udskrev penicillin og smertestillende og tog et røngten.

har tid igen idag 8.30

har ikke sovet eller spist siden søndag og havde fat i vagtlæge i nat.

er så udmattet så undskyld mine stave fejl men jeg trænget til et kram

det er en tand der er rodbehandlet for et år siden det er galt med,

jeg er så desperat nu... :boo :boo :boo :boo

har aldrig prøvet noget lignenden

Det gør SÅ ondt at have tandpine.. Jeg vil en milliard gange hellere have hovedpine, fibersprængninger eller andet.. Ufatteligt så meget en tandpine kan sætte én ud af funktion <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

God bedring!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boo :boo :boo hvor er i søde

har nu været afsted bare for at få at vide jeg først kan få den lavet på fredag. har bare grædt og grædt også i klinikken. :boo :boo :boo

Ringede til min mands tandlæge der sagde at de slet ikke mp afvise patienter med akutte smerter, så jeg ringede tilbage og den eneste akutte hjælp de kunne itlbyde er at hive tanden ud. og det vil de helst ikke, så ringede eg til egen læge for at få noget stærkere smertestillende, men han vil ikke hjælpe sagde at det skulle tandlægen.....

har nu fået en tid kl 14 hos en fremmed tandlæge, men ved ikke om hn kan hjælpe mig overhovedet.

Diagnosen er rodspidsbetændelse så det står på en ny rodbehandling.

Jeg kan jo hverken passe ungerne eller noget er fuldstændig handicappet. Min tandlæge sagde at penicillinen gerne skulle hjælpe i læbet af aftenen, men det kan jeg slet ikke vente på. :boo :boo :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

åhhh nej hvor er det træls for dig, du må bare af sted til den tandlæge, og så få startet på den rodbehandling.

Del dette indlæg

Annonce ♥

har været afsted til en i Hillerød nu og har fået tid imorgen kl 8.30 til operation.... nu klarer jeg heller ikke mere smerte

tanden er allerede rodbehandlet for et år siden så nu er det en rodspids operation der venter

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha hvor jeg føler med dig.

Godt at du har fået en tid i morgen. Det bliver du glad for.

:kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha, det lyder godt nok ikke rart. Håbner operationen hjælper, så du kommer af med smerterne. :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det synd for dig :( Håber virkelig du kan få bare lidt søvn i nat :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

var lige inde og snakke med tandlægen til eftermiddag kender dem jo ikke og de var VILDT søde og kunne sagtens se jeg var ked af det og havde ondt, men kunne desværre ikke gøre så meget for imorgen.

Drak lidt drikke yoghurt på vej hjem som det første i 2 døgn og kastede det hele op igen da jeg kom hjem ØV

Nu har jeg lige spist lidt, men For Filan det gør ondt, jeg er bare helt mat i sokkerne fordi jeg ingen energi har fået indenbords, men det er sikkert en god slankekur...

Det varmer med alle jeres tanker, heldigvis er min mand og unger meget søde ved mig og lader mig bare ligge på sofaen med lukkede øjne.....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Håber du får en tålelig nat! Og at operationen gør underværker i morgen - pøj pøj!!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER