Oprettet August 21, 2013 Som overskriften siger, er der så nogle af jer søde tøser der har oplevet at være gravid uden at kroppen har vist symptomer på det? Er på 40 dag i cyklusen, men tør ikke rigtig tage en test. Kroppen er ikke anderledes og jeg har kun haft en blødning siden p-pille stop og der var min cyklus 35 dag og en let blødning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 21, 2013 Ja i mine to graviditeter har jeg ingen symptomer haft i de første par måneder. Tror egentlig at mange herinde psyker sig selv lidt til at få symptomer, fordi de vil det så meget (inklusiv mig selv, som også i denne cyklus gik og mærkede efter og følte "murren" i maven - viste sig mens var på vej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2013 Jeg synes også du skal tage en test.. Cyklus kan jo sagtens være længere den her gang, og den kan også finde på at hoppe en hel omgang over, men det KAN jo være at der sidder en lille spire. :) Har I haft sex i løbet af cyklus? For så synes jeg helt sikkert du lige skal tjekke om den er der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2013 Ja tænker at tage en test lørdag el søndag, hvis mens ik kommer. Skal til begravelse af min farmor på lørdag så vil gerne ha overstået denne svære dag først. Og ville det ik bare være helt fantastisk hvis et andet lille liv kom til verden, når man har mistet et sådan fantastisk menneske❤ Håber, håber, håber sådan den er positiv og Ihh ja vi har hygget så meget vi kunne og især omkring æl. Min mand har næsten været helt overvældet af alt den sex Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 22, 2013 Altså jeg er pt gravid lige nu uden symptomer! Jeg havde min mens som jeg plejede, dog to dage før tid - den varede samme tid som den plejede, men jeg havde en fornemmelse af at jeg var gravid og tog en test som var svagt svagt svagt positiv. Det eneste jeg kan mærke er ligamentssmerter, men hvis testen ikke havde været positiv, så kunne det ligeså godt være tarmene :) Men jeg kan kun sige at jeg ville teste, for at få visheden :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Øv ingen bebs til mig i denne omgang- men så er det til gengæld mega øv at mens ik er kommet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Min mens er heller ikke kommet, er gået 3 dage over tid, hvilket aldrig sker for mig... Men jeg er negativ i min G test... Er dog meget forvirret, da min mor netop prøvede at være gravid i 2. Måned uden at det nu ses på en test... Så lige nu må jeg vist bare afvente... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Jeg ville foreslå jer begge to at vente en 4-5 dage mere og hvis mens ikke er kommet da, så forsøg en anden slags test :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 23, 2013 Tak natC, der vil Jeg gøre... Indtage store mængder af tålmod og så vente en uges tid... Man kan jo heller ikke gøre så meget andet... Del dette indlæg Link to post Share on other sites