Oprettet August 19, 2013 Eller bare stresset. Derfor spørger jeg her. Hvad med vand og el? Hvordan finder man ud af, hvilket selskab der er tilknyttet og hvordan er processen når man flytter ind? Ja, jeg har aldrig prøvet sådan noget før :-D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Eller bare stresset. Derfor spørger jeg her. Hvad med vand og el? Hvordan finder man ud af, hvilket selskab der er tilknyttet og hvordan er processen når man flytter ind? Ja, jeg har aldrig prøvet sådan noget før :-D De gange vi har flyttet har tingene bare været der når man flyttede ind og så ku man vælge hvilket selskab man ville tilmelde sig mht. el. Vi fik et brev fra Dong om at man sku' sende retur :) Vand fik vi bare en regning på efter forburg :). Det er ikke så slemt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Det er nu ikke det jeg er stresset over. Har en milliard ting jeg skal nå(føles det som) Men lige præcis vand og el, har jeg aldrig prøvet før, da jeg flyttede ind i kollegie og hos tidl. kæreste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Der skal læses af på målerne både der hvor du flytter fra og der hvor du flytter til, så du kun betaler for dit eget forbrug. Da jeg flyttede fra min andel gjorde jeg det sammen med køber, så vi var enige. Jeg skulle så lægge et depositum, som der kunne trækkes i, hvis jeg havde brugt mere end jeg havde betalt for a conto ved næste aflæsning. Jeg tror det var 500-1000 kr som jeg så fik tilbage på et tidspunkt. Ved ikke om det hjælper dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Jeg flytter ikke fra noget, hvor der skal betales noget - Så, men det er et hus vi flytter i, så jeg føler mig lidt på bar bund ærligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Jeg har flyttet mange gange og jeg har aldrig gjort noget aktivt - det plejer udlejer at sørge for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 19, 2013 Enig, spoerg udlejer som det foerste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites