Dorita

Spørgsmål om tegnblødning

8 indlæg i dette emne

Kan man godt gå i fødsel uden at have tegnblødning?

Er lidt nysgerrig fordi jeg selv havde det sidst, men håber meget jeg er på vej i fødsel nu, uden at have set skyggen af blod.

På forhånd tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg havde ikke skyggen af tegnblødning.,. Vandet gik pludseligt (uden tegn på fødsel), og så ikke noget blod før jeg lå i badekarret på fødestuen :)

Og håber også din fødsel er i gang :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde ikke skyggen af tegnblødning.,. Vandet gik pludseligt (uden tegn på fødsel), og så ikke noget blod før jeg lå i badekarret på fødestuen :)

Yes, det var lige det jeg gerne ville høre :glad

Tak :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber der er ved at ske noget!!!!! Masser af hep og vestøv - må snart få lært de koder ;)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde tegnblødning ca 2,5 uge før fødslen og 2 uger frem.. Men den dag hvor vandet gik var der ingen tegnblødning :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde først tegnblødning 3 timer efter veerne var startet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som de andre siger, det kan sagtens være man ikke ser tegnblødning fordi det kommer så sent i forløbet eller slet ikke. 1. gang havde jeg lidt blødning samtidig med at veerne startede, det var med til at jeg besluttede at det nok var veer (heldigt nok, ellers var jeg ikke nået frem til hospitalet). 2. gang startede med veer og ingen andre tegn, jeg mindes jeg ikke noget blod, jeg opdagede heller ikke da vandet gik da jeg var i badekar. 3. gang havde jeg tegnblødning om formiddagen og fødte lige efter midnat. 4. gang havde jeg lidt blødning efter hindeløsning under igangsættelsen, men det tæller vel ikke rigtig.

God fødsel! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal I have allesammen. Det er godt at høre, man ikke nødvendigvis bløder, så behøver jeg ikke gå og håbe så meget på blod :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER