Fister

Tidlig morgenmad

40 indlæg i dette emne

Har du prøvet havregryn med mælk og evt. lidt kanel?

Jeg havde aldrig overvejet det, da jeg ikke selv kan lide det, men efter en morgenmadsspisning med fætter Sigurd, der fik det, fandt jeg ud af, at det kan Anna i hvert fald godt lide - hun bad om mere 3 gange :D Så nu skifter vi mellem havregryn med mælk og kanel og yoghurt med drys af forskellig art.

Har du måske prøvet at røre frugtmos i naturelyoghurt? Eller evt. bare hendes yndlingsfrugt i små stykker?

Havregryn med mælk på er jo det samme som havregrød (vi laver den på mælk og vand). Så der er ikke så meget variation i det.

Jeg har prøvet med forskellige frugtmos, men der skal så lidt a38 i for at hun ikke kan smage det at det ikke kan betale sig. Vi snakker om en enkelt skefuld a38 til en hel skål fuld frugtmos. Mere end det og så vil hun ik spise det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvad med æggekage måske? Tupperware har lavet en bøtte-ting, som man bare putter ingredienserne i (æg, kød, grøntsager) og så giver det 4 minutter (mener jeg) i microovnen. Det kræver i hvert fald ikke meget :)

Det kunne måske være idé, det lyder ihvertfald nemt! Må prøve at se om jeg kan finde den Tupperware-dims.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Havregryn med mælk på er jo det samme som havregrød (vi laver den på mælk og vand). Så der er ikke så meget variation i det.

Jeg har prøvet med forskellige frugtmos, men der skal så lidt a38 i for at hun ikke kan smage det at det ikke kan betale sig. Vi snakker om en enkelt skefuld a38 til en hel skål fuld frugtmos. Mere end det og så vil hun ik spise det :(

Det var også ment som en afveksling - det smager og føles jo ikke som det samme, selvom ingredienserne går igen ;)

Øv, at hun bare slet ikke vil røre det yoghurt! :( Hvad så med bolle med smør og/eller ost?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med rugbrød med ost eller smøreost?

Sofia elsker en ostemad. Og meget gerne med et stykke peberfrugt til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Det var også ment som en afveksling - det smager og føles jo ikke som det samme, selvom ingredienserne går igen ;)

Øv, at hun bare slet ikke vil røre det yoghurt! :( Hvad så med bolle med smør og/eller ost?

Det ville helt sikkert være en afveksling sådan rent oplevelsesmæssigt, men jeg tænkte mest på det ernæringsmæssige, for hun spiser ellers sin havregrød fint nok og kan godt lide det :)

En bolle med smør kunne måske være en mulighed. Hun gider heller ikke rigtig ost. Så må jeg bare lige se om jeg kan få bagt nogle boller med lidt gods i i stedet for alt det hvede. Eller måske er der nogen man kan købe et sted.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med rugbrød med ost eller smøreost?

Sofia elsker en ostemad. Og meget gerne med et stykke peberfrugt til.

Hehe det er sjovt så forskellige de små er. Lise gider hverken ost eller peberfrugt (det sutter hun højst en smule på). Men tak for forslaget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Smart :) Ved du hvor man kan købe den?

Hos en konsulent. På deres hjemmesider mener jeg de kan henvise til den, der er tættest på hvor du bor. Jeg har min private pusher ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos en konsulent. På deres hjemmesider mener jeg de kan henvise til den, der er tættest på hvor du bor. Jeg har min private pusher ;)

:super tak for hjælpen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:super tak for hjælpen!

Så lidt :) Ser frem til vires nye køkken hvor der kan være endnu mere plastik-fantastisk :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm har du prøvet naturel yougurt m en ordentlig klat æblemos og drys af havregryn og kanel.

Det kan godt ryge ned her :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm har du prøvet naturel yougurt m en ordentlig klat æblemos og drys af havregryn og kanel.

Det kan godt ryge ned her :-)

Lige den kombi har jeg ikke prøvet nej, men det lyder rigtig lækkert, så det må da prøves! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm har du prøvet naturel yougurt m en ordentlig klat æblemos og drys af havregryn og kanel.

Det kan godt ryge ned her :-)

Så er det afprøvet her til morgen...og fejlet :( Hun begyndte ligefrem at græde hver gang hun fik noget ind i munden, som om det gjorde ondt, mens hun desperat gnubbede sin tunge med fingrene for at få det af igen. Jeg må nok bare acceptere at hun ik kan lide naturel/a38 :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det afprøvet her til morgen...og fejlet :( Hun begyndte ligefrem at græde hver gang hun fik noget ind i munden, som om det gjorde ondt, mens hun desperat gnubbede sin tunge med fingrene for at få det af igen. Jeg må nok bare acceptere at hun ik kan lide naturel/a38 :(

Så har hun da givet sin mening til kende :-)

Jeg tror jeg ville give en halv bolle m smør og lidt æblebåde eller lignende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER