MamatilJ&M

Nu VIL jeg tabe mig - Jeg starter forfra IGEN...

64 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så lader det til min mave er ved at være på rette spor igen efter næsten 14 dage med bøvl...

Så nu bliver det bare spændende hvornår mens dukker op. Skal vist til at vende mig til, at det skidt kommer som vinden blæser <_< Men det hjalp vægttabet mig jo heller ikke til sidst...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter jeg er begyndt at lave minimum 1x7 min work-out om dagen, har min ryg fået det meget bedre :yay Jeg spænder slet ikke i ryggen på sammen måde som bare for 1 uge siden, når jeg ligger mig ned pg skal sove... 30 days Challenge gjorde min ryg endnu værre... Så jeg har fundet vejen frem med hjemmetræning...

Og så kommer der spinning til byen :glad Bliver spændende om der kommer et hold jeg få presset ind i hverdagen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Har taget 700 g på i denne uge. Men med fastelavnsboller mv, så måtte det jo være hvad jeg kunne vente...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har taget 700 g på i denne uge. Men med fastelavnsboller mv, så måtte det jo være hvad jeg kunne vente...

:kram Op på hesten igen :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så røg de 700 g igen og så håber jeg jeg kan fortsætte nedad til på tirsdag :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så røg de 700 g igen og så håber jeg jeg kan fortsætte nedad til på tirsdag :glad

Sejt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak for hep. Jeg har tabt fokus igen, men fik lavet 2 x 7 min workout idag :glad Så skal jeg bare samle mig i weekenden og spise ordentlig... Og træne hver dag... Og evt gå en tur hver dag her i weekenden. Har planer om at parkere et godt stykke fra Louis Nielsen imorgen og så gå op i byen og tilbage ;) Så slipper jeg også for at lede efter en p-plads ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er så dårlig til at få opdateret min tråd. Mend et går egentlig ok. Det kunne gå bedre, men det går stille og roligt den rigtige vej.

Har i løbet af årets første 2 måneder tabt 3 kg, så det er rigtig skønt. Så håber jeg det fortsætter ligeså stille nedad.

Overvejer at starte med at løbe igen. Ikke fordi jeg synes det er vildt spændende, men mest fordi det skulle være godt til fordøjelsen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da meget godt! Nedad er den rigtige vej. Jeg vil også gerne løbe igen!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idag fik vi invitation til 25 års jubilæumsfest, som der er i kæden til juni :) Super fed program med Sigurd fra taxaquizzen til konferencier, live musik med bl.a. Mads Langer og en helt masse andet. Jeg er klar til at hoppe i bilen, hvis det bliver besluttet at vi skal derover. Så har jeg et nyt mål for at tabe mig og få en ny kjole. Men det er cheferne der bestemmer, da det er dem der skal betalende turen inkl hotel mv...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER