MamatilJ&M

Nu VIL jeg tabe mig - Jeg starter forfra IGEN...

64 indlæg i dette emne

Flot med vægten :kram og god bedring med maven!!!

Del dette indlæg

Sådan :glad Hvor er du sej :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot med vægten :kram og god bedring med maven!!!

Sådan :glad Hvor er du sej :)

Mange tak :)

Får svar på blodprøverne imorgen. Men tror nu ikke der er noget. Efter en snak med min chef idag er der noget der tyder på at han har smittet mig med et eller andet maveonde... Han har det samme, som startede før mig...

Del dette indlæg

Annonce ♥

:glad  :glad  :glad  :glad

Super sej er du  :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Op med den tråd igen ;)

Nu skal det simpelthen være. Jeg har de SÅ dårlig med mig selv. Dellerne vælter ud til alle sider :( Hvis jeg ikke tager mig sammen havner jeg i storpige tøj igen og det vil jeg IKKE.

Så please piger. Vil I ikke hjælpe mig med at sparke mig i bagdelen, så jeg kan overholde mine aftaler med mig selv denne gang...

På mandag starter det for alvor op. Slut med sukker og hvidt brød er første step.

Dagens træning. 4,35 km med Marius i barnevognen i god tempo, da han skulle sove middagslur.

Dagens vægt. 81,8 kg :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det går hurtigt ned af!!! Kan du ikke genkalde dig følelsen af succes ved sidste vægttab? DET er en belønning der overgår alt :)

Og så tænke 1 dag af gangen og ikke en uge frem og tilbage! Man falder jo i, men hvad gør 1 dag i ens liv hvis man lever sundt resten af tiden?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det går hurtigt ned af!!! Kan du ikke genkalde dig følelsen af succes ved sidste vægttab? DET er en belønning der overgår alt :)

Og så tænke 1 dag af gangen og ikke en uge frem og tilbage! Man falder jo i, men hvad gør 1 dag i ens liv hvis man lever sundt resten af tiden?

Jeg ved jo udmærket hvad jeg får ud af at tabe mig oh jeg vil det så gerne nu. Så håber det er motivation nok...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der sagt farvel til cola og snolder idag og jeg er klar til at starte min nye livsstil i morgen :glad

Idag har jeg gået 2,1 km i gummistøvler og lavet dag 1 i ab, squat og push up Challenge :yay

Er optimistisk lige nu.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lidt svært ved at holde mig fra vægten, når jeg har gang i projekt tab dig. Men minus 300 g fra igår. Det er da ok. Så må vi se når ugen er gået, om det bare er svingninger :D

Har meget svært ved at holde mig fra mine pepsi max, men nu er rammen snart tom ,så får det vel ende... Ved godt det ikke er de værste, men hvis jeg skal af med sukker trangen, så er det altså meningen jeg skal af med mine pepsi max...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lidt svært ved at holde mig fra vægten, når jeg har gang i projekt tab dig. Men minus 300 g fra igår. Det er da ok. Så må vi se når ugen er gået, om det bare er svingninger :D

Har meget svært ved at holde mig fra mine pepsi max, men nu er rammen snart tom ,så får det vel ende... Ved godt det ikke er de værste, men hvis jeg skal af med sukker trangen, så er det altså meningen jeg skal af med mine pepsi max...

Pepsi max er bare godt. Når vi har nogle rammer, ryger de også bare hurtigt :( vi har på 2 mdr drukket 3 kasser! (Vi har dog også haft mange gæster, men alligevel!)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så prøver jeg igen igen :)

1. Step: sukkerafvænning

2. Step: kosten

Delmål 1: 80 kg

Delmål 2: 75 kg

Delmål 3: 70 kg

Delmål 4: 67 kg (og det er kun måske)

Gevinst ved delmål 3: danefæ jakke (satser på en vinterjakke, så det bliver nok først til næste år)

Jeg får brug for hep og skulderklap :) Håber I vil støtte mig...

Ja så hiver jeg denne frem igen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hepper det jeg kan! :glad

sukkertrangen er svær at komme af med, synes det er sejt at du tager kampen op!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pepsi max er bare godt. Når vi har nogle rammer, ryger de også bare hurtigt :( vi har på 2 mdr drukket 3 kasser! (Vi har dog også haft mange gæster, men alligevel!)

Pepsi max er det bedste :D Men det går jo ikke. Selvom der jo ikke er mange kalorier i, så er det jo ikke sund...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hepper det jeg kan! :glad

sukkertrangen er svær at komme af med, synes det er sejt at du tager kampen op!

Tak Sara :)

Jeg har gjort det før, så jeg kan og jeg vil igen. Men føj det er svært, når man får sat sig i sofaen om aftenen. Og denne gang ved jeg jo, at jeg formentlig vil få det fysisk dårlig på et tidspunkt, som sidst, så det er jo hellere ikke det, der trækker kampen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sukkertrangen er forbandet hård at kæmpe imod, men 14 dage og så er det hele meget nemmere...

Skal du ikke være med til 30 dages Challenge??

Hep hep - du skal nok klare det flot!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sukkertrangen er forbandet hård at kæmpe imod, men 14 dage og så er det hele meget nemmere...

Skal du ikke være med til 30 dages Challenge??

Hep hep - du skal nok klare det flot!!

Tak :)

Jeg er skam med i 30 days Challenge. Endda på alle 3 ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der dælme tid og dato på den dag jeg skal interviewes til en bachelor opgave der drejer sig om pcos. Håber jeg kan få tabt mig en del inden, så kan vi da i hvert snakke om det...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak :)

Jeg er skam med i 30 days Challenge. Endda på alle 3 ;)

Jamen det er jo godt så ;) vi er jo også så mange herinde (siger ammehjernen)!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg :hepper som altid :)

Tak Maja :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå jeg vil også med på bølgen med at måle migi forb med 30 days Challenge så det gjorde jeg idag inden jeg startede på dag 5.

Startvægt i tirsdag: 82,2 kg

Mål maven: 108 cm

Mal numse/hofte: 115 cm

Mål lår: 64 cm

Ja, det kan jo kun blive bedre ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dagens vægt sagde -1,3 kg siden tirsdag :yay

Dog har spist et stykke kage, en chokoladekiks og 1 vaniliekrans i eftermiddag.

Men jeg har gået en tur og lavet min 3 x Challenge. Men hvor er det allerede ved at være kedelig her på dag 8... Men jeg fortsætter kampen :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon de 14 kg jeg er mindre nu end da jeg startede på projekt vægt tab og projekt Marius mon gjort jeg har fået en normal cyklus? 1. var på 31 dage og det tyder det også på næste bliver, men det vil jo så vise sig om 12 dages tid, hvis altså jeg kan tolke min krop rigtig...

Er hoppet fra 30 days Challenge. Har fået få ondt i ryggen af det. Og derudover er jeg blevet syg :(

Så når jeg er på højkant, skal der laves en plan med øvelser plus nogle til ryggen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg syntes faktisk også nogle af øvelserne er onde ved ryggen :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

1. Delmål nået :yay Vægten sagde 79,9 i morges :glad

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER