Tante Trine

I kan så meget piger

23 indlæg i dette emne

Sagen er den at jeg skal skilles... P.t. er jeg hos min søster, men her kan jeg ikke bo for tid og evighed (selv om min nevø ville synes det var fantastisk)... Men så var jeg tænkte at der måske var nogen er jer der kendte nogen eller vidste om et sted o.s.v hvor jeg kunne få en hurtig bolig..: da det jo kun er mig der flytter er kravene jo ikke så store... helst en 2'er, men en rummelig 1'er kan også gøre det... Vil helst gerne blive på sjælland og helst omkring stor kbh eller nordsjælland hvor min familie alle sammen bor... Så pleeeeeeeeeeeease piger hjælp mig hvis I ser eller hører om noget :)

Del dette indlæg

Er det leje, andel eller eje du er efter?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lejer... er på dagpenge så har ikke råd til andet lige p.t. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre Trine :kram

Hvor meget kan du give? Har nemlig lige et par stykker i tankerne :)

Du kan bare sende mig en PM :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Aiii :( Vil bare sende alle mine tanker og kram, dælmer ikke en sjov situation du står i :( Håber du finder noget snart!

KRAM

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :( :kram

Kan desværre ikke hjælpe med bolig

Del dette indlæg

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Skal nok holde øre og øjne åbne. Men nogen gange er der opslag i faktaer og nettoer omkring os begge 2, så skal nok lige tjekke dem igennem :kram2 :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV en dum situation :kram

Der er ledige 1-vær. på 54 kvm her i Farum Midtpunkt hvor jeg bor. De koster omkring 5000,- om måneden. Indskuddet er 5000,-

28hd4ew.jpg

30clxkx.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre Trine :kram

Hvor meget kan du give? Har nemlig lige et par stykker i tankerne :)

Du kan bare sende mig en PM :)

Tak søde...

Vil helst ikke sidde for mere en maks 4.000 med alt... skal jo kunne klare mig alene på dagpenge og så skal der jo også betales regninger og dagpenge... Så jo billigere jo bedre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du undersøgt om du kan få noget boligsikring, det er jeg nemlig sikker på du godt kan :) Så er det lidt lettere at regne med en pris..

Jeg kan desværre ikke hjælpe så meget, har godt nok en 3 værelses lejlighed på hånden, men den ligger helt nede på sydsjælland..

:kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

laver lige en annonce på FB, og sender så en masse :kram :kram :kram og skulle du have brug for lidt plads og tid væk, så er du altid velkommen hos os, og særligt den 1 weekend i februar, for der skal vi på kursus, og kunne godt bruge en, som kunne passe hus og hund :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har også slået det op på min væg på facebook... Så å vi se om ikke vi kan hjælpe dig hurtigst muligt

:kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg ked af at læse

:kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre :(

Sender lige en masse :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Håber du hurtigt finder en fin lille bolig, og får ro på det hele :goodluck :kram :kram :kram :kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Øv øv....

Har du prøvet at tage fat i kommunen? Ved ike om de kan hjælp, men i det boligselskab jeg arbejder i er der nogen der bliver henvist til boliger af kommunen efter skilsmisser.

Vi har pt. kun en ret dyr lejlighed ledig, så jeg kan desværre ikke hjælpe :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre men du skal bare lige have nogle kram med på vejen :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Opper den lige igen i håb om at der er nogen der kan hjælpe mig :)

Og tak for alle jeres søde hilsner og smil, det er virkelig noget der varmer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Trine

Øv - det er jeg ked af at læse. Kan desværre ikke hjælpe dig med boligsituationen, men du får lige en kæmpe krammer herfra :kram :kram :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Trine

Øv - det er jeg ked af at læse. Kan desværre ikke hjælpe dig med boligsituationen, men du får lige en kæmpe krammer herfra :kram :kram :kram

Tak Ki... Ja det er nu jeg godt kunne bruge et visit fra Toffi'feen.... Men kram er nu heller ikke så skidt endda... varmer :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber stadig der er nogen der kan hjælpe mig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber stadig der er nogen der kan hjælpe mig :)

Hvad med alle de links folk har sendt til dig?? En del af de lejligheder var enddog ret billige??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med alle de links folk har sendt til dig?? En del af de lejligheder var enddog ret billige??

Har jeg skam kig på... Men nogle var f.eks uden komfur og køleskab og kan jeg jo ikke klare mig uden... Nogle har jkeg ringet til, men ikke fået fat på... Og nogle er kun for et par mnd'er og det fungere ikke

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan ikke hjælpe dig med en bolig men kan sende dig et :kram2

Håber at du snart finde en bolig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER