Krebsen

Hvor køber i ventetøj? (Aarhus og på nettet?)

5 indlæg i dette emne

Hej piger

Nu kan jeg snart ikke længere ignorere at mine bukser strammer rimeligt meget ;-)

Derfor vil jeg høre hvilke steder i kan anbefale at købe ventetøj:

1. I Aarhus? /og evt Horsens, Vejle og Aalborg

2. På nettet?

Jeg kan allerbedst lide at prøve tøjet før jeg køber, men har været i en butik (Mummi) og fandt ikke et eneste stykke tøj jeg syntes var noget.... Så måske er nettet vejen frem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg ved ikke noget om hvad der er i nærheden af dig, men jeg gik i h&m, de havde nogle toppe jeg synes var ret gode, og leggins.. jeg opgav at finde rigtige bukser jeg kunne lide og som sad godt, og jeg gad ikke købe nye bukser hele tiden fordi jeg voksede ud af de andre. og så er h&m billgere end mange andre mærker der har ventetøj :)

ellers købte jeg fra mamalicious. det kan man få mange steder både i butikker og på nettet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Aarhus brugte jeg Mummi (der er tit tilbud på bukser), H&M og den butik, der ligger under stueetagen i det der møbelhus på Clemens Bro (er dog usikker, jeg tror måske, den er lukket). Ellers er der Name It i Bruuns Galleri - jeg kender den ikke, men kan se, de har ventetøj i vinduet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen tips til fysiske butikker, men kan anbefale www.asos.com på nettet. Synes ventetøjet er flot og billigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I Aalborg kan jeg varmt anbefale BoutiqueMama, som også har en webshop faktisk: http://boutiquemamma.dk/ - servicen er i top og man kan altid forvente god vejledning og et smil på læben. Hun har noget lidt anderledes ventetøj end de gængse mærker OG kjoler til hvis man skal til galla, bryllup eller lignende. Rigtig god butik.

Ellers har jeg købt rigtig meget af mit ventetøj i H&M - det er fine sager til en fornuftig pris og jeg synes også kvaliteten er fornuftig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER