LMHF

Hvornår får blandingsbørn deres endelige hudfarve?

17 indlæg i dette emne

Ja vi skal jo selv have en lille blandingsbaby, så det bliver sjovt at se hvilken hudfarve hun ender med at få. Vores bliver 1/2 dansk og 1/4 indisk, 1/4 sri lankansk.

Jeg har ikke selv set lige netop sådan et mix før, men kender til en del mulatbørn. To af disse er helt hvide på trods af at den ene forælder er mørk afro.

Andre har været hvide ved fødslen og er så blevet mørkere med tiden.

Er der mon nogen af jer, der ved, hvornår man kan regne med at børnene har fået deres endelige og blivende hudfarve?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vores har ikke ændret sig fra hudfarven ved fødslen. Vi har en lys og en mørk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores har ikke ændret sig fra hudfarven ved fødslen. Vi har en lys og en mørk :)

Hihi hvor sødt :)

Hvilken mix er jeres?

Og tillykke med din Ninja-prinsesse 4-års fødselsdag i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo har heller ikke ændret hudfarve, han havde sort hår ved fødslen og det er nu kommune farvet. Men hudfarven er lys - han har ikke fået meget af mit mørkere pigment.

Jeg er jo fra Korea, og har en ret brun grundfarve, som jeg er meget glad for, men Leo er godt nok en blegfis, det har han arvet efter Martin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Zoey er 1/4 filippiner. Da hun blev født lignede hun total en Filippiner og alle snakkede om det var ret utroligt. Dog viste det sig at være gulsot :P som faktik blev lidt overset pga hudfarven. Nu er min mand ikke synderlig farvet i huden. Men hends hudfarve har ikke ændret sig siden gulsoten gik væk. Hun var født sorthåret men har nu brunt hår og øjnene har hele tiden været brune :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leo har heller ikke ændret hudfarve, han havde sort hår ved fødslen og det er nu kommune farvet. Men hudfarven er lys - han har ikke fået meget af mit mørkere pigment.

Jeg er jo fra Korea, og har en ret brun grundfarve, som jeg er meget glad for, men Leo er godt nok en blegfis, det har han arvet efter Martin :)

Karoline havde rødligt hår ved fødslen (ligesom sin far) blå øjne og væsenligt lysere end jeg og Isabella. Hun er mørkhåret nu, men det er præcis samme hårfarve som hendes far. Øjnene er dog brune, men ikke så mørke som Isabellas. Hun er stadig lys i huden og så har hun de mest uregerlige krøller :D

Isabella var sorthåret ved fødslen eller i hvert fald meget mørkebrunt. Hun har ikke helt så mørkt hår som jeg, men næsten. Hudfarven er brun, og hun tager farve som sin mor :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hihi hvor sødt :)

Hvilken mix er jeres?

Og tillykke med din Ninja-prinsesse 4-års fødselsdag i dag ;)

Dansk/asiatisk :)

Jeg har ikke rettet Ticker. Hun havde fødselsdag i juli :D Men tusind tak alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig skægt at høre jeres eksempler :) Kom endelig med flere også meget gerne billeder!

Det er godt nok utroligt, at de danske gener alligevel skærer så meget igennem :D der må ligge nogle stærke vikinger gemt i os.

Det logiske for mig ville være at de mørke gener var stærkere, men jeg har så ofte set min logik modbevist.

Det lader til at jeres børn også modbeviser min teori. Men nu ved jeg jo så heller ikke hvor mørk den "udenlandske" forælder er hos jer hver især - måske det også har betydning. Men sjovt er det og der er da kommet en skøn lille blegfis ud af jeres Leo, Ki :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min brors børn er halv inder, halv dansk... De har været brune fra starten, dog ikke så mørke som deres mor.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan da godt sætte et par billeder til sammenligning. Her er de ca lige gamle :)

KV3glCq.jpg94rteNs.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan da godt sætte et par billeder til sammenligning. Her er de ca lige gamle :)

KV3glCq.jpg94rteNs.jpg

Hold nu op, hvor er de lækre begge to :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan da godt sætte et par billeder til sammenligning. Her er de ca lige gamle :)

KV3glCq.jpg94rteNs.jpg

De er jo så kære :wub

Hvor er du fra?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et billede her fra sidste sommer, hvor man ret tydeligt ser kontrasten mellem Leo og mig. Prøv at tjekke hans ben mod min arm :D

post-2-0-86218400-1376332694_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har et billede her fra sidste sommer, hvor man ret tydeligt ser kontrasten mellem Leo og mig. Prøv at tjekke hans ben mod min arm :D

post-2-0-86218400-1376332694_thumb.jpg

Ha ha ja det er ikke meget farve han har taget med fra dig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min brors børn er halv inder, halv dansk... De har været brune fra starten, dog ikke så mørke som deres mor.

Spændende! Det minder jo meget om vores mix, selvom der selvfølgelig også er stor forskel på hudfarve indere i mellem.

Kan da godt sætte et par billeder til sammenligning. Her er de ca lige gamle :)

KV3glCq.jpg94rteNs.jpg

Ej hvor er de kære! Simpelthen så nuser!

Men ja, der er tydelig forskel på deres farve. Det er der også på min mand og hans søster. Hun er meget lys og han er helt mørk.

Har et billede her fra sidste sommer, hvor man ret tydeligt ser kontrasten mellem Leo og mig. Prøv at tjekke hans ben mod min arm :D

post-2-0-86218400-1376332694_thumb.jpg

Hihihihi. Du har endda gemt billedet under navnet "blegfisen" :D Det er noget af en kontast!

Skal I have flere end Leo? Kunne være sjovt at se om nr. 2 bliver mørk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi holder nok her ved Leo så det er ikke til at sige, om nr. ville være blevet endnu en lille blegfis :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej vi holder nok her ved Leo så det er ikke til at sige, om nr. ville være blevet endnu en lille blegfis :)

Ok. Men skøn det er han! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER