Oprettet January 17, 2011 godmorgen allesammen.. Jeg fik at vide af søde Beem at jeg skulle komme herind til jer søde mennesker, så det gør jeg da..:P Jeg hedder Ditte, er 23 år og har Gustav på 1½ år sammen med min dejlige forlovede Rasmus på 26 år.. Vi har været kærester i 7 år og bor sammen i en lejlighed i Gislinge, vestsjælland.. Lige nu går jeg i skole som sundhedsservicesekretær, og skal i praktik hos en dyrlæge fra på mandag.. Det glæder jeg mig meget til, da jeg er fuldstændig fjollet med dyr.. har før taget grundforløbet som dyrepasser og var 4 uger i england og passede bl.a. næsehorn, zebraer og tapirer.. håber meget på at blive veterinærsygeplejerske engang.. nå, hvis der er noget i vil vide, kan i bare spørge.. nu vil jeg se om jeg kan finde rundt på denne side.. mine to drenge..;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Hej og velkommen til :) :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Hejsa og velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Velkommen herind :) Godt med nogle gode anbefalinger .. Håber du bliver glad for at være her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Velkommen herind :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Velkommen til det fantastiske og stærkt vanedannende forum :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Hej velkommen på BK Håber at du bliver glad for at være en del af vores hyggelige forum :) Held og lykke med at blive veterinærsygeplejerske. Spændende :) Venlige hilsner Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Halløjse og velkommen hertil :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Hej og hjertelig velkommen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Hejsa :) Det lyder super spændende med din uddannelse... bare det var mig! Er nemlig selv helt pjattet med dyr :loveshower Var det ikke helt vildt spændende i England? Jeg håber du bliver glad for at være her ;) Velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Hejsa :) Det lyder super spændende med din uddannelse... bare det var mig! Er nemlig selv helt pjattet med dyr :loveshower Var det ikke helt vildt spændende i England? Jeg håber du bliver glad for at være her ;) Velkommen til :balloons jo, det var rigtig spændende.. og meget facinerende at være så tæt på så store og sjældne dyr.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Hjertelig velkommen til DK's hyggeligste forum :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 velkommen til vores super hyggelige forum Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 hej velkommen til BK Godt Beem fik dig herind... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 hey velkommen til :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Hej og stort velkommen herind :hurra Sikke et par dejlige "drenge" du har dig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Velkommen til - du bliver helt sikkert glad for at være her :D :D :D :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 ohøj du og velkommen til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Hej Søde :balloons Og velkommen til, godt du kunne finde herind her er nemlig rigtig hyggeligt :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 Velkommen jo flere jo bedre håber du blvier glad for at være her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 mange tak allesammen.. er sikker på at jeg nok skal nyde at være her.. har jo lige opdaget et hel kategori om kager (og mad).. jeg eeeelsker at lave kager.. :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret January 17, 2011 mange tak allesammen.. er sikker på at jeg nok skal nyde at være her.. har jo lige opdaget et hel kategori om kager (og mad).. jeg eeeelsker at lave kager.. :P Husk og ligge billeder ind. Vi elsker billeder herinde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites